Maak gratis een account aan en krijg toegang tot het volledige forum. Paswoord vergeten? klik hier om een nieuwe aan te vragen. Neem contact op indien u problemen ondervindt met inloggen of registreren.
Maak een account aan!
Oorspronkelijk geplaatst door tumble trimmertView Post
haal ook gelijk effe een mooie 400 of 600 wattert,dan zal het allemaal wat beter gaan daar.
je weet toch dak legaal medi kweek hier mag niet meer dan 150 hps hebben heb al 300 hangen en wekelijkse controle dus tja liever wat langer er over doen dan een berg gezeik en hoge boete + het feit dat mijn gf haar licentie kwijt raakt
je weet toch dak legaal medi kweek hier mag niet meer dan 150 hps hebben heb al 300 hangen en wekelijkse controle dus tja liever wat langer er over doen dan een berg gezeik en hoge boete + het feit dat mijn gf haar licentie kwijt raakt
Waar is de trips?
Die bladschade herken ik niet als trips.
Ok, je methode van alle leeftijden is prima, als je er een groeihokje bij hebt waarvandaan steeds nieuwe lekkere plantjes je 12/12 hokje ingaan. Zeker als je de plante nwat op gelijke hoogte kan krijgen.
Nadeel: verse stek vraagt ander klimaat dan 6 weken bloei. Maar kun je wel verhelpen door lokaal te sprayen. Je stekjes onder tl al wat af laten harden voordat ze naar de bloeiruimte gaan, helpt ook.
Osmosewater btw, hoor ik meer, is niet geschikt. Kraanwater is de ph soms te hoog (kan je aanpassen) maar er zitten ook goede dingen in zoals ijzer en kalk. Veel beter geschikt...
Of pak regenwater.
En geloof me zeker in die grote aardepotten kun je met ph 8 water, wat door voeding wat lager uitkomt, prima water geven zonder af te zuren. Het komt niet op een halve ph, zeker niet als je grote buffer hebt. Kleine voedingsfoutjes hebben dan ook minder gevolgen in grotere potten of aardebakken.
Wat is de ph van je kraanwater? En waar is de trips, of zie ik iets over het hoofd?
ff fototje van de schade tot nu toe niks onder controle en word gruwelijk veel erger je ziet die vieze wit gele larven over all me blad heen struinen
geloof me trips echt wel geen twijfel over mogelijk zitten overal als je water geeft vliegen er hele wolken uit me aarde en blad duidelijke zilver kleurige vlekken en keine larve die zich in de bladnerven boren
mijn kraantjes water is trouwens ph 8.5 tot soms zelfs 9
Comment