Maak gratis een account aan en krijg toegang tot het volledige forum. Paswoord vergeten? klik hier om een nieuwe aan te vragen. Neem contact op indien u problemen ondervindt met inloggen of registreren.
Maak een account aan!
Tent:120x120x200 lamp:4x 6400k ledbalken(55w per balk)
4x 3000/4000k ledbalken(60w per balk hoogte lamp:40cm Ontkiemen:4 dagen Groei:dag 42 dag 14 op 12/12 Bloei:dag 8
Temp:24 a 28 graden lv:35 a 40% Soorten:
4x Liberty haze
4x Critical
1x Super silver haze
Goedeavond peepzz
We zijn alweer een week in de officiele bloei!!!
Ik moet zeggen ze er heel mooi bij staan en tot nu toe geen problemen tegenkom.
Het ziet er allemaal mooi groen uit alleen de ssh vooraan is wat lichter maar doet het zeker niet minder.
Vandaag de laatste powerroots die ik nog heb even meegeven en maandag snel nieuwe halen.
Er is weinig verschil kwa hoogte in de planten ze hebben hun groei nu ook wel een heel eind gehad
dus ben er best tevreden over.
Het is maar goed ook anders dan had ik mijn afzuiger onder de lamp moeten gaan hangen....
De planten laten de onderste bladen vanzelf vallen er is daar toch geen licht dus hoef me er ook niet druk om te maken.
ik hoef zelf weinig tot niks te dieven meer van onder dat doen ze zelf wel haha.
Heb weinig inspiratie kom weinig in de tent en hoef weinig tot niks te doen op het wateren en het voeden na.
Idd handig takketoelli scheelt weer natuurlijk haha
Tsja kan er niet meer van maken dan het is kroket sorry hoef bijna niet in de tent te zijn dus laat ze lekker met rust enige wat ik doe is afgevallen blad verwijderen en voeden haha.
Ja zijn er wel meer denk ik jamzieman
Gisteren even in de tent gekeken denk wel ik rond de 80 zit ongeveer al zullen ze natuurlijk niet allemaal uitschieten etc naar ben er zeker wel blij mee
Ja gaat wel lekker nu hopen dat zo door blijft gaan tot het einde dan ben ik zeer tevreden heb ik een hele mooie ronde.
Dat ding is mijn hygro/temp meter die heeft ook een afdakje vanwege de lamp als de planten nog niet zo hoog en breed zijn dan hangt die gewoon in de schaduw
4x 3000/4000k ledbalken(60w per balk hoogte lamp:40cm Ontkiemen:4 dagen Groei:dag 42 dag 14 op 12/12 Bloei:dag 15
Temp:20 a 24 graden lv:40 a 50% Soorten:
4x Liberty haze
4x Critical
1x Super silver haze
Goedeavond peepzz
Weer een weekje verder dus maar weer even verslag bijwerken.
Nieuwe filter en extra fan gehaald en in de tent gedropt.
Ik was mooi optijd klaar van het werk dus kon nog foto's maken zonder het licht aan. 20200118_225320.jpg20200118_225311.jpg20200118_225409.jpg20200118_225409.jpg
De dames zitten alweer in week 3 van de bloei
(begonnen met tellen na 2 weken op 12/12)
ben ook zeer tevreden over hoe de lampen het doen en de dames ook zeker of het licht aan de voeding van plagron....
ik denk persoonlijk dat het beide wel is
Ze zijn goed aan het showen de topjes vind ik nu al behoorlijk groot(kan ook aan mij liggen),
ook zitten er al flink wat pixels op de bladeren/toppen ze plakken al goed.
De strek is er nu zeker uit en ik heb sommige planten een beetje naar buiten toe gebonden zodat niet alles op elkaar zit.
De dames zitten nog steeds aan 1L per dag maar ik denk dat meeredeels makkenlijk 1,5L per dag op kunnen.
kwa voeding is er niks veranderd.
4x 3000/4000k ledbalken(60w per balk hoogte lamp:40cm Ontkiemen:4 dagen Groei:dag 42 dag 14 op 12/12 Bloei:dag 26
4x Liberty haze
4x Critical
1x Super silver haze
Goedeavond peepzz
Weer anderhalve week verder dus maar weer even verslag bijwerken.
Zoals sommige weten heb ik vorige week 1 zaadje gevonden in een top.....
Omdat ik zeker weet het niet van mijn eigen planten af komt moet het de tent van iemand anders zijn geweest die om me hulp vroeg.
ik heb het zaadje verwijderd en kan tot nu toe verder niks meer vinden in die plant
Toch heb ik stiekem het idee ze bestoven zijn of dergelijke ze groeien niet zo hard en de bloeiharen worden al oranje.....
Ook lijkt het of er bij een andere plant zaadjes gaan komen (beide planten moeten nog 3 weken ongv dus ik bloei ze gewoon af zie wel hoe en wat)
Gvd maarja doe er niks aan snel deze afbloeien
en weer nieuwe ronde opstarten,
aankomende ronde word 4x hawaiian snow, 3x neville haze en 2 x amnesia lemonator.
Best toevallig ik kwam vandaag deze tegen op zamnesia en moet zeggen hij aardig klopt lijkt me hahaha....
Maagd:
Mensen met dit sterrenbeeld staan bekend om hun praktische instelling, filosofie en loyaliteit. Zwakheden zijn meestal verlegenheid, te veel werken en piekeren. De maagd is een aardeteken en heeft een diepe voorliefde voor de natuur. Een krachtige sativa, zoals Neville's Haze, helpt maagden hun praktische instelling te benutten. Daarnaast motiveert de plant je om eropuit te trekken en je onder te dompelen in een natuurlijke omgeving.
Nee dat is het niet q er zitten een paar zaadjes per plant wel op verschillende toppen het is er 1zaadje per 2 toppen ofzo het is niet dat de plant vol zit met zaad zal vanavond wel even foto maken als het lukt
Oow en daar dan dat heb ik nog niet eerder gezien Q maar volgens mij zijn het wel zaadjes zal vanavond even gaan plukken met een pincet kijk ik meteen wat het is
4x 3000/4000k ledbalken(60w per balk hoogte lamp:40cm Ontkiemen:4 dagen Groei:dag 42 dag 14 op 12/12 Bloei:dag 42
4x Liberty haze
4x Critical
1x Super silver haze
Goedeavond peepzz
zoals jullie weten heb ik zaden ondekt en daardoor groeien ook de planten minder hard denk ik.
Toch ziet het er op de foto's nog best mooi uit....
nog 3 weken tot de officiele bloeitijd voorbij is en dan gaan de critical ook meteen om.
ik hoop dat de liberty haze het nog een week of 2a3 langer trekken.
ik heb ze even alleen nog maar water gegeven en de critical krijgt ook alleen nog maar water.
de liberty haze moet ik nog even een weekje of 2 langer voeden ze beginnen nu wel erg geel te worden na mijn mening haha.
Takketoelli ze zijn niet allemaal zo hoor de critical zijn wel stuk kleiner en de ssh is wat dikker.
Jaa idd hier ook 5 weken dan meteen nieuwe de grond in knallen ga dit x 3 of 4 soorten erin zetten daar twijfel ik echt nog over.
Flip Hasjkip ja hoop het volgende ronde ga ik miss wel gewoon normaal laten groeien maar twijfel toch ook weer om ze proberen te fimmen of eventueel 1x toppen
Comment