Maak gratis een account aan en krijg toegang tot het volledige forum. Paswoord vergeten? klik hier om een nieuwe aan te vragen. Neem contact op indien u problemen ondervindt met inloggen of registreren.
Maak een account aan!
Merk je verder nog iets aan de planten, qua lichtstress?
LED lampen kunnen blijven branden als er een lekstroom op het nuldraad aanwezig is. Dit kan komen door andere apparaten, maar ook als je de nul en fase omdraait. Misschien is het dus al opgelost als je de stekker omdraait.
Maar het is beter om een dubbelpolige schakelaar te gebruiken, die zowel de nul als de fase schakelt. (Dan alsnog controleren of de fase en nul correct zijn aangesloten.)
Het kan ook nog door een inductiespanning komen en dan heb je alsnog weinig aan die dubbelpolige schakelaar.
De beste oplossing is dus om een weerstand parallel aan te sluiten. Dit mag ook een 'verbruiker' zijn, zoals een ouderwetse gloeilamp
Naar mijn idee ook gewoon de herfst die aan het intreden is.
bladeren worden leeg getrokken planten lopen tegen het einde aan!
mooie kleuren ziet er allemaal smakelijk uit!
Ik heb om een of andere reden geen compacte wiet, op de bovenste toppen van de Lavender na. Wordt een wat mindere ronde, ik haal geen 1op1 en met cobs is dat niet zo denderend.
Die van jou zien er compact uit!
Toch geen slechte oogst man
Hoeveel weken bloei heeft die haze nou gehad ? Mijn laatste ronde 3xamnees en 2 x silver haze begon pas echt te verdikken in week 12 van de bloei ( en toen stond er al geen blad meer op me planten wegens verkeerde voeding / water geven )
Weske als ik het goed begrijp heb je nu voor 460watt aan chinese led balken hangen in 6400k 3000k en 4000k mag ik vragen wat je hier totaal aan kwijt bent geweest?.
ik weet dat het niet aan jou ligt als ik naar je vorige rondes kijk en 460watt voor 175 gram is toch duidelijk dat de nieuwe lampen niet zo geweldig zijn
ik denk namelijk dat als je voor 4 quantum boards met samsung lm301b met meanwell driver was gegaan met een totaal aan 480 watt in 3000k of 3500k met 660nm toevoeging je een veeeele hogere opbrengst had gehad,
ik heb ze zelf ook hangen in 3000k met 660nm en heb zelf ondanks een slechte ronde met een paar fouten nog een kleine 600 gram gedraaid met 6 planten op 1m2.
die lampen hebben mij toen plug and play 380 euro gekost totaal, ze kwamen ook nog eens uit spanje dus niks extra hoeven betalen.
mijn lampen hebben precies dezelfde specs als de HLG 550V2 Rspec alleen dan heb ik nog het voordeel dat ik 4 losse boards heb zodat ik nog voor betere spreiding kan zorgen,
even ter vergelijking de HLG 550V2 Rspec kost $1188
Premiere high end indoor gardening LED grow lights for hobbyists & professionals looking to remove HPS & lower electricity costs by 60% while increasing yields.
Om te beginnen zijn de topjes echt mooi lekker groen met wat oranje en flink wat thc.
Toppen zijn eigenlijk iets te droog ik had ze een dag eerder in de weck moeten doen denk ik.....
oke het draaien....
Zoals ik al aangaf zijn de toppen behoorlijk aan de droge kant het verkruimelen gaat wel heel makkenlijk(te makkenlijk) er komt zeker geen cruncher aan te pas dan is het helemaal poeder....
Dus gewoon lekker tussen de vingers verkruimelen.
De wiet....
de wiet is mooi groen met flink wat oranje er tussen,ook zit er flink wat thc op de wiet.
De wiet ruikt echt super zoet....
een beetje een gedroogde mandarijn/citrus geur denk ik het is moeilijk te omschrijven.
maar die diep doordringt in je neus.
Het roken zelf gaat wel heel makkenlijk.
het is een zachte rook die goed te handelen is.
De joint brande mooie gelijkmatig op met af en toe hier en daar een soort knetter als je hijst met echt zon ouderwetse wietsmaak die je soms tot 20 min later nog proeft.
Zeker als je met je mond beetje op en neer gaat de smaak proeven die in je mond zit zomaar even gezegd hoop dat jullie me snappen.
De high.....
De high is zwaar lichaamlijk met een redelijke high in je hoofd vind ik persoonlijk.
hij begint langzaam maar de 2 hijzen later voel je hem erin klappen en ik moet zeggen hij best lang aanhoud maar niet zo erg is dat je helemaal niks meer kan.
Ik denk de high bepaald word door jezelf ik zat gisteravond op de bank te gamen toen voelde ik m wel goed kwam niet van me stoeltje af....
Maar ik ben vandaag druk bezig met van alles.
Fans,grond,voeding halen en nog wat andere dingen ik heb een joint op maar moet zeggen ik wel gewoon nog genoeg energie heb en gewoon op de kaart ben maar wel stoned
Idem, 3 spuitjes. Bij mijn Orange Bud. Vochtigheid nam 10% toe en de wiet was inderdaad zachter in net keeltje.
Je gaat met die Boveda's dus je wiet bevochtigen, dat wil dus zeggen dat je het vocht wat in zo'n zakje zit straks in je wiet hebt... wil je dat wel???
Ik niet in ieder geval, ik gebruik een Boveda alleen om de lv omlaag te halen, nooit naar boven.
Comment