Maak gratis een account aan en krijg toegang tot het volledige forum. Paswoord vergeten? klik hier om een nieuwe aan te vragen. Neem contact op indien u problemen ondervindt met inloggen of registreren.
Maak een account aan!
Re: Gefeminiseerde Ice van Royal Queen seeds getest
Maar 1 week (max. 1,5 week) , ze had nog maar 2 setjes bladeren en dan heb ik ze op 12/12 gezet.
K vind dat ze nog groot is geworden...60cm gegroeid in de bloei
ik schat nog 1 week max. 2...Ben al bezig met suikerwater voor de smaak
Kheb ze gisteren proberen te klieven. Voor nen extra boost!
EDIT: Probleem!!!!...De OCMW heeft me net gebeld om te zeggen dat ze maandag huisbezoek gaan doen. Er komen ook mee omdat hier nogal ''verdachte'' dingen gebeuren. Weet niet wat maar toch...Wat zou ik doen? Zowiezo men kast afbreken maar wat met de planten???????
Dat is geen optie want niet veel vrienden van me weten dat ik kweek.
De meeste wonen ook nog thuis en hun ouders zullen er niet mee lachen als ik daar sta met 5 wietplanten. Echt kut!!!!
Ga het eens aan men moeder vragen.
ow ja maar ik weet niet wat je met die planten gaat doen maar doe ze niet allemaal in 1 x dat valt op bij de politie die gaan je huis nu ongeveer 15 min per dag in de gaten houden i kweet hoe het werkt
Met een beetje mazzel is het maandag overdag 18 graden met een zonnetje, niet geweldig ideaal maar je kunt een plek zoeken buiten (bos ofzo) waar je ze zondagavond/nacht neerzet en maandagavond ophaalt.
Succes!
Buizerd
ps: oja delete mijn adres gegevens maar van je computer ook dan..
Comment