Zo dus, beginnen bij het begin!
DP wordt in elkaar gestoken en grondig ontsmet/gereinigd.
Potgrond wordt al gemix, voor dat het binnen enkele weken klaar is voor gebruik (potgrond, guano, en allerlei andere toevoegingen)... Alles zo natuurlijk mogelijk.
Morgen arriveren de zaadjes als het goed zit. Ik moet zeggen, het was een moeilijke keuze... Als je zo veel soorten ziet op internet.. Het is zoals een snoepwinkel binnenwandelen en maar een soort te mogen kiezen.
Na veel zuchten en twijfelen, zijn de volgende soorten besteld:
- Gelato
- Zkittlez
- THC Bomb
- Purple Bud
-Blueberry Ghost OG
- Zkittzy Gorilla
- Cookies kush
- Purple punch cookies
- Amnesia Lemon Kush
- Soma Amnesia
Een beetje een verdeelde keuze...Ik ga nog moeten uitzoeken hoe ze in de tent komen te staan.
Ik denk dat ik voor 4 plantjes per keer ga(ik heb maar 1 zaadje van elk), die een beetje gelijk rijp voor oogst gaan zijn.
Even afwachten tot ze binnen zijn.. En we beginnen er aan!
I will keep you posted
DP wordt in elkaar gestoken en grondig ontsmet/gereinigd.
Potgrond wordt al gemix, voor dat het binnen enkele weken klaar is voor gebruik (potgrond, guano, en allerlei andere toevoegingen)... Alles zo natuurlijk mogelijk.
Morgen arriveren de zaadjes als het goed zit. Ik moet zeggen, het was een moeilijke keuze... Als je zo veel soorten ziet op internet.. Het is zoals een snoepwinkel binnenwandelen en maar een soort te mogen kiezen.
Na veel zuchten en twijfelen, zijn de volgende soorten besteld:
- Gelato
- Zkittlez
- THC Bomb
- Purple Bud
-Blueberry Ghost OG
- Zkittzy Gorilla
- Cookies kush
- Purple punch cookies
- Amnesia Lemon Kush
- Soma Amnesia
Een beetje een verdeelde keuze...Ik ga nog moeten uitzoeken hoe ze in de tent komen te staan.
Ik denk dat ik voor 4 plantjes per keer ga(ik heb maar 1 zaadje van elk), die een beetje gelijk rijp voor oogst gaan zijn.
Even afwachten tot ze binnen zijn.. En we beginnen er aan!
I will keep you posted
Comment