Maak gratis een account aan en krijg toegang tot het volledige forum. Paswoord vergeten? klik hier om een nieuwe aan te vragen. Neem contact op indien u problemen ondervindt met inloggen of registreren.
Maak een account aan!
Zo... Alles gaat nog goed! Ze groeien mooi..
Ze krijgen 1x per week wortel stimulator. Verder enkel water.
Ze hebben het een beetje warm, maar dat is ondertussen al opgelost.
Wat volgt?
Vanavond worden ze getopt, buiten een dat iets kleiner blijft dan de rest.
Volgende week gaan ze in de grotere tent onder HPS, waar ze een paar dagen later als ze het gewend zijn in grotere potten gaan(smartpot)
Ik schat dat ze binnen twee weken op 12/12 mogen staan
Rustig iedereen, rustig...
Steek er een op en ontspan...
We gaan vanavond naar een tent van 120x120... Dus er is plaats zat voor iedereen
Iedereen Welkom
En de dames zijn verhuisd, naar een iets grotere tentje (120)..
Het verhuis is goed verlopen, maar wat hebben die allemaal voor bagage mee genomen seg. Lamp, ballast, filter, afzuiging,.. IMG_8932.jpg
En dan nog typisch vrouwelijk, vroegen ze achter nieuwe schoenen IMG_8933.jpg
Die hebben ze vandaag gekregen....
Smartpots, van 27 Liter
Wat volgens mij veel te groot gaat zijn, maar goed. Maaaar... Beter te groot dan te klein.
Alles verloopt nog steeds goed.
Ze wortelen als gek, de wortelen komen al door de smartpots!
Ze staan ondertussen onder 600W, ik had ze per ongeluk onder 400W laten staan, daarom een beetje gestrekt.
Nog geen tekorten dat ik kan opmerken, op de foto staan ze iets te droog. Maar niks ernstig
Wel belangrijk, eerste witte haartjes komen tevoorschijn! Dus ook goed naar kijken dat er geen banaatjes komen.
Ik denk niet dat je het gemerkt hebt, maar ik heb net een kijkje genomen in je tent. Niks aan de hand hoor, dames staan er nog. Ik heb respect voor andermans kweekjes, en fatsoen genoeg om mijn stiekem bezoekje gewoon aan jou te melden.
Dus...
Mooie dames, gaat prima!
Nu dus naarstig op zoek naar iets wat je niet wilt vinden, dat hebben kwekers vaker
De ene dag ben je uren op zoek en blij dat je niks hebt gevonden, de andere dag bereik je precies hetzelfde in nog geen vijf minuten
In jouw geval ben je denk ik op zoek naar 'ballen'.
Fijne afzuiger he?
Grote Groeten!
"Alles gaat goed, en anders doe ik wel alsof" - Takketoelli
"Wat er ook gebeurt, altijd blijven lachen" - Bassie
"Ajeto" - Buurman en Buurman
Dat verklaart dat de honden zo aan blaffen waren. Maar steeds welkom!
En ja ben er inderdaad naar aan het zoeken! De laatste kweek was toch al even geleden, en ik ben bang dat ik een beetje "verroest" ben. Waardoor de mooie dames stress hebben. Het is soms nog even zoeken!
Maar we geraken er wel!!
Afzuiger is fijn ja, heel makkelijk in te stellen. Heel tevreden van!
Alles verloopt vlotjes.. De dames gaan zeer hard.
Ze drinken veel, maar dat komt volgens mij door de smartpots!
Ik moet zien de LV onder controle te krijgen.. Ze zijn vollop in de bloei nu. Die geur zalig mhhhh
Wel heel druk de laatste dagen vanwege de Corona omstandigheden... Elke dag veel uren kloppen..
Hopelijk snel meer tijd voor de dames en meer tijd voor de updates.. IMG_9159.jpgIMG_9160.jpg
De wedding flowers schiet inderdaad tegenover de rest wel enorm de lucht in... Verkeerd ingeschat. En de Kush 'n' Cookies blijft heel klein. Ik had die wel klein verwacht maar niet zo klein. MAar dat is het risico van verschillende soorten te kweken in een keer
Comment