Maak gratis een account aan en krijg toegang tot het volledige forum. Paswoord vergeten? klik hier om een nieuwe aan te vragen. Neem contact op indien u problemen ondervindt met inloggen of registreren.
Maak een account aan!
Zijn precies in de groei geschoten. Water wat extra druppels voeding (Sweet Jane I) en grow sensation tot ec 1,0. Niet veel dus want 0,8 uit de kraan, Calciumtekort lijkt me onmogelijk.
Ook in nieuwe jaar blijft het klimaat in de kast stabiel. Beste wensen iedereen!
Het damesteam staat er fris en fruitig bij.
De Colorado Coco Cookie doet het meest haar best. Liggende dame, de Aardige Think different is aan het opstaan.
1CBA1024-B6D7-4E57-8BE8-0A5BDF9D4DA7.jpeg Nieuwe emmer water, bacterial, silic-boost, grow sensation, sweetjane I. EC 1.2 afgezuurd naar ph 5,6 (stijgt toch weer een beetje). Vita-douche.
De slaapster recht zich steeds rechter, is intussen geen zorgenkindje meer.
Morgen iets fiksen op de aardlingen wat te kunnen verhogen. Zoals het er nu uitziet worden de cocoloco’s iets langer.
De Cococolorado staat nu 15 cm onder de lamp. Morgen de lamp wat verhogen. Da’s een nadeel van de lamp die erg goed is qua lichtspreiding in mijn kastje. Past precies in de kast. Die ventilatie knoppen zitten op dit moment dan een beetje in de weg. Geen drama ook niet, is ook een soort mijlpaal, de meiden worden dames.
Last edited by kelderkastje; 2 January 2020, 12:19.
20200107_081003.jpg mooi overzicht alweer, gevecht om plek begint. 20200107_081113.jpg
Eerste topjes lijkt het,
grappig dat op coco de coloradocookie rapper gaat en op grond de think different waar ik me eerder wat zorgen over maakte.
. 20200107_081711.jpg
Stabiel weertje.
Wel wat bladvlekjes bij coloradococo, misschien teveel vita-race?
Goh, ik geef ook langs onder water, zorg er vooral voor dat de coco altijd wel vochtig is. Run off wou ik niet aan meedoen want gedoe met mijn setup (plaatsgebrek vooral).
"2 substraten dezelfde behandeling" kan natuurlijk, maar niet als je ze alle 4 echt gezond wilt houden.
Je wilt de verschillen ontdekken ten koste van de plant, toch zonde.
Wel interessant natuurlijk...
Je kunt ook gezonde planten kweken en het verschil in voeding vergelijken??
Verschillende emmers lijkt mij een goed plan
Ja, ik lees ook dat de ec op coco lager moet blijven, maar wel meer vocht verbruiken ... andere emmer staat klaar, coco blijft op EC 1,4, aarde wordt langzaamaan verhoogd tot 2 tot het spoelen.
Last edited by kelderkastje; 8 January 2020, 19:04.
Comment