Maak gratis een account aan en krijg toegang tot het volledige forum. Paswoord vergeten? klik hier om een nieuwe aan te vragen. Neem contact op indien u problemen ondervindt met inloggen of registreren.
Maak een account aan!
Forum Top Ad MOBILE Smallest
Collapse
Mededeling
Collapse
No announcement yet.
1e binnengrow. silverbox 80, 400watt. 4x candy blond 1x early spliff
Re: 1e binnengrow. silverbox 80, 400watt. 4x candy blond 1x early spliff
@middag! ff snelle update. Moet er meteen vandoor nu. Reacties zijn welkom. Thanks: http://www.jointjedraaien.nl/wietfor...x-early-spliff
dit was de tekst die we heel snel tijdens het chatten te zien kregen
snelle update, snelle reactie
@middag! ff snelle update. Moet er meteen vandoor nu. Reacties zijn welkom. Thanks: http://www.jointjedraaien.nl/wietfor...x-early-spliff
dit was de tekst die we heel snel tijdens het chatten te zien kregen
snelle update, snelle reactie
Ik weet het! Moest naar mijn werk en ws net wakker, maar wilde nog ff een updateje doen. sorry voor de afgekapte chat.
Plantjes beginnen lekker boven de grond te werken nu. Er is echter 1 plantje dat schuin groeit (inmiddels ondersteund met sateprikker). Dat plantje heeft bladeren die paars zijn aan de onderkant. iemaand een idee wat dat kan zijn? zie foto's: IMG_1443.jpgIMG_1444.jpgIMG_1445.jpg
Na 1 week op 24/0 gestaan te hebben, zijn de meiden lekker de grond uit geschoten. Heb ze eergisteren op 12/12 gezet. Op 24/0 had ik de temperatuur perfect onder controle, maar nu begint het geeikel pas echt in die koude schuur van me. Ander kacheltje aangeschaft dat niet zoveel verbruikt en nu maar even uitvogelen hoe ik de beste temperatuur krijg. Ik ga nog 1 week door met Plagron alga grow en dan ga ik over op Plagon alga bloei. Ik moet maar zien hoe het allemaal gaat met de koude temperaturen die er nu aankomen. Hier in ieder geval een paar foto's van hoe mijn schatjes er bij staan nu: IMG_1460.jpgIMG_1458.jpgIMG_1462.jpgIMG_1461.jpg
Vannacht is mij afzuiger er mee opgehouden. Balen!!! Donderdag heb ik pas tijd om m te ruilen. Van de week heb ik mijn silverbox al geruild voor een DR90 ivm met scheuren van de naden. 123tuintechniek, bedankt voor de goeie service! Alles gaat ok, op wat gele bladeren na. 1 van de plantjes is nogal laag van start gegaan maar begint nu haar weg omhoog te vinden. Maak me wel en beetje zorgen over de sneeuw. Ben een beetje bang dat ik straks de enige schuur in de straat ben zonder sneeuw. Nou ja, dat zien we dan wel. Het is een klein beetje overleven, maar dat maakt het ook wel weer leuk aangezienhet voor mij puur voor de hobby is. Hier even wat foto's van hoe ht er nu bij staat: IMG_1467.jpgIMG_1463.jpgIMG_1466.jpgIMG_1465.jpg
Weer even een kleine wekelijkse update. Ik heb de temperatuur nu echt heel mooi onder controle. Er gaat wel wat stroom in zitten, maar dat boeit me niet zoveel. Temp is nu 25 (40% LV) met lampen aan en 19.4 (50% LV) met lampen uit. Lijkt mij dik in orde. Sinds ik dit goed voor elkaar heb, zie ik de meisjes met de dag groeien (ongeveer 3 dagen nu). Hier even een paar foto's:
Hehe, als dat zo is ga ik door het lint. Ben bang dat ik dat niet ga halen Jay!
Als het zo blijft voort gaan lijkt me dit helemaal geen enkel probleem
zal je dan wel met gemak halen, 100+!
volg je kerel, ben benieuwd naar de afloop
Comment