Forum Top Ad MOBILE Smallest

Collapse

Mededeling

Collapse
No announcement yet.

1e binnengrow. silverbox 80, 400watt. 4x candy blond 1x early spliff

Collapse
Dit topic is gesloten.
X
X

• Filter
  • Tijd
  • Geef Weer
Clear All
new posts

Re: 1e binnengrow. silverbox 80, 400watt. 4x candy blond 1x early spliff

Ff een updateje. Plantjes zijn eindelijk bloeisymptomen gaan vertonen. Gisteren zag ik de eerste witte haartjes. Blijft lastig om foto's te nemen met het licht aan. excuses voor dat. De early spliff heb ik gehouden in een klein potje. Mijn oma wilde haar niet hebben.
    IMG_1485.jpgIMG_1483.jpgIMG_1486.jpgIMG_1479.jpgIMG_1482.jpgIMG_1481.jpgIMG_1488.jpgIMG_1489.jpg

Comment

Zo, we zijn weer een weekje verder. De ene plant heeft al wat dikkere toppen dan de ander, maar wat is het prachtig om ze te zien bloeien. Nu 10 dagen van de 60 dagen bloei gehad en wordt steeds nieuwsgieriger hoe het er na die 60 uit zal zien. Naar mijn idee gaat het allemaal voorspoedig. Hier en daar zijn er wat kleinere onderste bladeren gaan vergelen en afgevallen. Lijkt me op zich geen groot probleem. Hier weer wat foto's:
      IMG_1506.jpgIMG_1502.jpgIMG_1503.jpgIMG_1500.jpgIMG_1501.jpg
      en nog 2 fotootjes van de early spliff die ik heel klein houd en het wonderbaarlijk leuk doet:
      IMG_1504.jpgIMG_1505.jpg

Comment

Dat ziet er prachtig uit, belooft nog wat. Zien er gezond en krachtig uit, ga zo door.

Comment

Oorspronkelijk geplaatst door monty View Post
          Dat ziet er prachtig uit, belooft nog wat. Zien er gezond en krachtig uit, ga zo door.
          Thanks Monty,

Ik ben er zelf ook wel aardig tevreden over. Nu nog even een loep kopen en proberen van die Montyfoto's te maken.

Comment

Weer een weekje verder. Flink lopen vechten tegen de extreme kou, maar heb alles toch onder minimale controle gehouden. Inmiddels 3 weken bloei gehad en nog 6 weken te gaan. Met de nachten van -8 graden zat ik af en toe op 14 graden als het licht uit was. dat was wel ff balen. Nu de kachel in de schuur op halve stand, maar dan 24 uur laten draaien. resultaat: licht uit 17.5 graden. Licht aan: 27 graden. Ik weet dat het verschil tussen deze temperaturen nogal hoog ligt, maar heb even geen andere opties. Op zich gaat alles naar behoren en beginnen de toppen nu lekker aan te dikken. Heb ook al gedieft Met nog 40 dagen voor de boeg, heb ik toch goede verwachtingen. Ben overigens ook met de Bloombastic begonnen en hoop dat dit ook nog voor lekkere resultaten gaat zorgen. Hier weer wat foto's: IMG_1551.jpgIMG_1547.jpgIMG_1548.jpgIMG_1550.jpgIMG_1546.jpgIMG_1549.jpg

Comment

ja die tempreturen is minder maar nice kweekje kijk is naar een klein kacheltje met een termostaat

Comment

lijkt me niet dat jij je zorgen hoeft te maken, licht overvoed ms aan de gele puntjes te zien, maar hoger blad heeft er precies minder last van zover dat te zien is. nice work!!
                en denk eens aan vloerverwarming, werkt super, relatief goedkoop in aankoop al bij al en miniem verbruik in vergelijking met kacheltje

Comment

Ik denk dat je er goed aan gedaan hebt om bij die extreme kou de kachel erbij te halen 10 grade schommelen is niet ideaal maar als het redelijk lngzaam afkoeld zeker geen groot probleem . Een snelle afkoeling is erger dan een grotere schommeling.

Het dieven is redelijk regureus gebeurd zie ik. Verder geen probleem maar ik dief wat meer gefaseerd als ik al dief dus een week onderste verzakkinkjes eraf week erop pas de volgende om haar niet meteen zoveel blad weg te nemen en daardoor de wortel blad verhouding niet te veel te gaan verstoren.

Ben met jona eens dat je door de lichte overvoeding heen bent een plant stuurt haar voeding eerst naar de bovenste blaadjes als je overvoed zie je dit het eerst aan deze bovenste blaadjes de bladpuntjes worden eest iets gelig wittig en de bladpunt kan ook iets naar een kant draaien. Dan zit je dus tegen de overvoeding aan. Zie je dat je nieuwe blag deze gelige puntjes niet vertoont zit je goed. Verder is het zo dat je dame nu langzaam de fase van afbloeien in gaat en ook iets weiniger voeding zal gaan vragen over een week of twee zul je dit zeker gaan merken, nu is ze nog volop bloei aan aant maken dus ken die booster en flink wat bloeivoeding wel gebruiken. Ik blijf volgen succes verderr.

Grtz

Comment

Denk dat er teveel wordt gereageerd op het kleine plantje. De grotere planten heb ik zeker wel rustig gedieft. Dat kleintje heb ik helemaal niks aan gedaan. Wel bedankt voor de reacties.

Comment

Ik zie op foto 2 van post #1. dat je een haspel gebruikt voor je stroomvoorziening. Is deze nog steeds opgerold? Heeft niemand je (N)ooit geleerd dat je deze helemaal moet uitrollen ivm brandgevaar?!!??! Ff een tipje... Het is nog niet eerder genoemd in dit topic volgens mij,....

Voor de rest! keep up 2 good work!!!
                      Last edited by Smoke_mR.; 28 December 2010, 09:23. Reden: succes
                      sigpic

Comment

Voor 400 watt kan dat zoveel kwaad niet. Maar zo'n oprolding werkt idd volgens het principe van een elektromagnetische spoel en kan warm worden. Zeker bij fritketels enzo, altijd uitrollen.

Comment

Ok thanks. Dacht idd dat het niet zoveel kwaad kon met 400Watt. Ik ga het gelijk doen. Thanks

Comment

Weinig te melden, behalve dat het me allemaal een beetje tegenvalt. Volgende ronde gaat zeker pas gebeuren in het nieuwe huis. Binnen! Hier was foto's. Nog 3 weken te gaan:
                            IMG_1554.jpgIMG_1555.jpgIMG_1560.jpgIMG_1552.jpgIMG_1553.jpgIMG_1557.jpg

Comment

Comment

lol had ik maar zulke topjes,
                                ik ga je volgen man
                                Long time ago, Back on track.

Comment

Bezig...
                                X