Forum Top Ad MOBILE Smallest

Collapse

Mededeling

Collapse
No announcement yet.

1e binnengrow. silverbox 80, 400watt. 4x candy blond 1x early spliff

Collapse
Dit topic is gesloten.
X
X

• Filter
  • Tijd
  • Geef Weer
Clear All
new posts

Re: 1e binnengrow. silverbox 80, 400watt. 4x candy blond 1x early spliff

Plagron alga bloei, canna ph-, en atami bloombastic. Ik ga de voeding deze week afbouwen en dan de laatste 2 weken alleen nog afgezuurd water geven. Thanks Monty

Comment

Bij Stikstof overschot worden je bladeren juist lichter van kleur, de plant produceert veel bladeren, weinig vrucht massa en bladeren gaan hangen, bij licht overschot meestal lager in de plant, bij veel overschot over de hele plant. Het omhoog krullen, maar ook wel eens omlaag krullen van bladeren duidt meestal op kalium overschot. Een N en zowel een K overschot kan ook plaatsvinden door een slecht evenwicht in de voeding, bijv fosfor te kort.
      Meestal zal K niet snel een overschot geven. Ook omdat er ook veel K en voeding zit, die zorgt voor de regulatie van N en P in de processen van de plant en de opname daarvan, zal je ook niet snel een N overschot krijgen. P kan daarentegen erg sterk aanwezig zijn, zonder te veel overvoeding, plant kan wel in de bloei schieten door te veel P in de grond.

http://www.amsterdammarijuanaseedban...ant-abuse.html

Toch geven veel mensen in een te vroege fase van de de bloei al veel K mee, maar dat is niet nodig. Je grond wordt er eerder snel ongebalanceerd door. Mogelijk beginnen de planten ook eerder met afbloeien.

Ziet er toch goed uit. Je had verwacht dat ze wat groter zouden zijn misschien? Krijgen ze genoeg luchtverversing vraag ik me dan weer af, ook ventilatie in de kast zelf is belangrijk, planten wisselen gassen het meeste via bladeren.
      Last edited by heaven; 12 January 2011, 19:05.

Comment

Weer even wat fotootjes. Het kleine early spliffje begint nu echt aan te zetten. De Candy blonds worden ook steeds dikker. Gele bladeren worden al wat minder (thanks iedereen voor de hulp
        ) maar nog niet helemaal weg. Denk toch dat het te maken heeft dat het einde nadert. Van de week een loep gekocht, maar alles is nog wit. Nu maar wachten op het amber.

IMG_1585.jpgIMG_1586.jpgIMG_1582.jpgIMG_1588.jpgIMG_1587.jpg

Comment

now now now die eraly is echt wel een knoestje
          sigpic

Comment

IMG_1644.jpgIMG_1647.jpgIMG_1651.jpgIMG_1649.jpgIMG_1646.jpgIMG_1645.jpg

Ok, ik geef ze nog tot volgende week zondag en dan gaan ze neer.

Comment

volgens mij kunnen die nog wel even hoor, ben ook nog maar amateur maar meestal zien planten die klaar zijn eruit of al het leven eruit geperst is. zie zelfs nog witte pistels bij je planten

Comment

mooi, die zouden wel nog een beetje kunnen, en hoe ist met die early spliff? nog update foto daarvan ?
                sigpic

Comment

hey mensen heb mij ook een silverbox gehaald en de mijne staat op de zolder ik heb het overdag met de lampen aan een 29 gr en s nachts heb ik het 23 gr ik heb daar een simpele goedkope oplossing voor ik heb 3 ceramise gloei bollen gehaald bij een dieren speciaal zaak voor vogelhokken bij te verwarmen geven geen licht en zijn 3 x 60 watt dus das minder dan je lamp en ik heb een 100x100x180 en staat op een niet geizoleerde zolder dus misschien een ideetje voor de toekomst groetjes gizmo

Comment

dat zien er lekkere toppen uit
                    laat ze je smaken

grtz

Comment

IMG_1773.jpgIMG_1774.jpg
                      Helaas maar 92 gram. Kwaliteit is wel erg goed. Eeen lichte bodyglow en heel relaxed gevoel in de geest. Dat was m weer.

Comment

Laat het je desondanks smaken. Succes met de buitenkweek.

Comment

Nice man, beter iets dan niets toch ghehehe enjoy your own weed man!!

Eens een paffer, altijd een paffer........

Comment

Bezig...
                          X