Hey Growers,
Na enkele weken research , aankopen & installeren van mijn growtent ben ik eindelijk klaar voor het echte werk! (zie topic voor meer info)
Wat ik van plan ben :
Een scrog kweek van 1 grote white widow plant in een groeitent van 100x100x180 met een 400watt HPS lamp in een 40 liter smart pot gevuld met aarde.
Het traject zou er als volgt uit zien :
Voorlopig zit ik aan puntje 1: een pot van 1,5L gevuld met zaai & stek pot grond gemend met perliet.
Goeie klets water op gedaan, even laten doorsijpelen & dan zaadje op ong 1cm diep gestoken.
Momenteel nog 3 todo's op men lijst :
Veel is er nog niet te zien maar zonder foto is ook maar sad
20191127_222835.jpg
Na enkele weken research , aankopen & installeren van mijn growtent ben ik eindelijk klaar voor het echte werk! (zie topic voor meer info)
Wat ik van plan ben :
Een scrog kweek van 1 grote white widow plant in een groeitent van 100x100x180 met een 400watt HPS lamp in een 40 liter smart pot gevuld met aarde.
Het traject zou er als volgt uit zien :
- Starten in een kleine pot om het zaadje te laten ontkiemen & groeien.
- Overplanten als de wortels goed gevormd zijn naar een 40 liter smart pot.
- De plant 2 keer toppen om 4 takken te hebben.
- Zodra de takken 30 cm hoog zijn een scrog net plaatsen & de takken hiertussen beginnen weven.
- Als het scrog net voor 70% vol is overschakelen naar 12-12 licht.
- Na enkele weken bloei de plant dieven door alle bladeren onder het net weg te knippen.
- Oogsten \o/
Voorlopig zit ik aan puntje 1: een pot van 1,5L gevuld met zaai & stek pot grond gemend met perliet.
Goeie klets water op gedaan, even laten doorsijpelen & dan zaadje op ong 1cm diep gestoken.
Momenteel nog 3 todo's op men lijst :
- Iets van scrog net kunnen fabriceren, ik dacht ik pak een tuin afsluiting maar was enkel te koop op rol van 10M voor 60 euro :s
- Men voeding schema uitfiguren. heb een top grow box terra van Plagron, zit iets in voor de wortel,groei , bloei, meer oogst & gezondere plant(what more could i need?)
- Ph meter calibreren
Veel is er nog niet te zien maar zonder foto is ook maar sad
20191127_222835.jpg
Comment