Hey Growers,
Ik probeer het verschil tussen een Kalium tekort & stikstof tekort te zien maar ze lijken precies vrij hard op mekaar in de eerste stadia.
Blij dat ik op jullie deskundigheid kan rekenen
Als ik teruggraaf in het verleden lijkt het me dat het probleem eind januari is begonnen. Tervoren deed de batmix het heel goed.
Op 28 januari , na 5 weken in batmix ben ik beginnen bijvoeden toen ze er zo uit zag :
28-jan.jpg
Ondanks het bijvoeden zag ze er een week later op 7 februari zo uit :
7-feb.jpg
En weer een week later op 14 februari werd het dit :
14-feb.jpg
De week nadien heb ik voor de bloei fase een goede trim actie gedaan, al het bruine was ff weg maar de vergeling blijft terug komen.
Dit was 21 februari :
21-feb.jpg
En een dikke week later op 2 maart werd het dit :
20200302_210613.jpg
Langs boven zijn foto's moeilijk in de juiste kleur te krijgen(zeker met die HPS lamp erop ..)
Maar volgende afwijking komt her & der voor : afwisselende groen & lichtgroen op het blad:
20200303_183415.jpg
& tenslotte nog een overview van hoe de tent er langs boven uit ziet :
20200302_210537.jpg
Ik probeer het verschil tussen een Kalium tekort & stikstof tekort te zien maar ze lijken precies vrij hard op mekaar in de eerste stadia.
Blij dat ik op jullie deskundigheid kan rekenen
Als ik teruggraaf in het verleden lijkt het me dat het probleem eind januari is begonnen. Tervoren deed de batmix het heel goed.
Op 28 januari , na 5 weken in batmix ben ik beginnen bijvoeden toen ze er zo uit zag :
28-jan.jpg
Ondanks het bijvoeden zag ze er een week later op 7 februari zo uit :
7-feb.jpg
En weer een week later op 14 februari werd het dit :
14-feb.jpg
De week nadien heb ik voor de bloei fase een goede trim actie gedaan, al het bruine was ff weg maar de vergeling blijft terug komen.
Dit was 21 februari :
21-feb.jpg
En een dikke week later op 2 maart werd het dit :
20200302_210613.jpg
Langs boven zijn foto's moeilijk in de juiste kleur te krijgen(zeker met die HPS lamp erop ..)
Maar volgende afwijking komt her & der voor : afwisselende groen & lichtgroen op het blad:
20200303_183415.jpg
& tenslotte nog een overview van hoe de tent er langs boven uit ziet :
20200302_210537.jpg
Comment