Maak gratis een account aan en krijg toegang tot het volledige forum. Paswoord vergeten? klik hier om een nieuwe aan te vragen. Neem contact op indien u problemen ondervindt met inloggen of registreren.
Maak een account aan!
Met lightmix mag je best met voeding beginnen na 2wk.
Zal zelf alleen niet gelijk met 5ml beginnen...maar eerder met de helft!
Heb je tijdens het water geven niet gewoon een beetje over je bladeren gegooid?
ne dat is niet het geval ik heb ze wel besproeid met normaal water om een hoge lv na te bootsen
thamks voor et meedenken
ik ga eens kijken wat ik kan doen om het daar donker te maken maar maakt het nog uit hoelang je dat water laat zitten in je reservior??
als je een pompje hebt niet heb ik gelezen maar zou anders kunnen zijn maak namelijk elke keer 30 liter aan doe der ongeveer 2 weken mee mischien 3
hier weer een update op dringend verzoek van toxic
we zijn nu vanaf 6-12 overgeschakeld op 12/12 en zien nu al bloeiverschijnselen
kijk zelf maar het is een flink bossie aan het worden
ik ben van plan de volgende ronde op hudro over te gaan kan iemand mij hier zo veel mogenlijk over vertellen valt namenlijk weinig over te vinden
gr shad
haha heerlijk. ziet er vollan gortig uit man. goed bezig!
ga van de week dat kastje van mij weer gebruiken, zijn nu 2 lemon skunk femenized aant ontkiemen. hopen dat het wat word.
maar dat van jouw gaat wel weer wat worden. moeten binnenkort nog eens een biertje doen.
mooi veltjehoop dat je het netje volkrijgt.heb zelf weinig hydro ervaring.heb wel mapito kweken gezien.waterdichte bak.waterpas maken.nog een keer vijverfolie erin.en dan kratjes met heel veel gaaten van onder ,of potten erin.buiten de bak staat je voedingvat,of vuilnisemmer.voeding op de juiste ph brengen.en dan met de dompelpomp je bak vol laten lopen,of met emmers je bak vullen als je maar een kleine bak heb.als het naa een dag nog een natte boel is heb je teveel gegeven.is net zo makkelijk als aardepotten vanonder water geven.je heb wel ph en ec meeter nodig.in het begin groeien je stekken echt veel harder dan op aarde.en ze bloeien mischien een dag of 4 eerder af.want het spoelen op het eind voor aardeplanten is al een aanslag voor je plant maar op mapito gaan ze op het laatst zonder voeding veel sneller in de help ik gaa dood modus.mapito kan je paar jaar gebruiken maar is wel duur in aanschaf.de eerste keer de mapito op de juiste ph brengen is ook wel een kut klus.ook spint en andere beestjes krijgen geen kans meer als je je stekken preventief behandeld,alles is veel sterieler te krijgen.weet wel dat als je maar met een paar plantjes kweekt ook al heb je er 1200 watt boven,de agenten een aardekweeker eerder een blowjunk vinden dan een kweeker.gaa je profie tekeer met pompen mapito meeters enz en ook 1200 watt dan vinden ze je eerder een broodkweeker
sorry voor de late update maar ben erg druk geweest
zoals julie zien staat het net nu vol (en hoe)haaha
ik ben 3 dagen geleden begonnen met green sensation erbij te doen en zoals het er nu uit ziet gaan ze knallen
kijk maar voor jezelf:
Comment