Ja ben ook best tevreden. Eerste keer scroggen...check. Eerste (en laatste keer) voedingstabs...check. Sativa en Indica in 1 ronde...check.
Conclusie van deze ronde...
Bindmiddel...tiewraps werken perfect.
Koolstoffilter.... ik denk dat ik deze moet vervangen of misschien nog 1 ronde kan laten draaien. We gaan het zien
Conclusie van deze ronde...
- Blumats zijn een fantastisch systeem maar een juiste afstelling is cruciaal.
- Voedingstabs zijn handig maar doordat je geen idee hebt hoeveel voedingsstoffen er nog in zitten begin je te vroeg of laat met voeden. Ga ik dus niet meer gebruiken.
- Sugar Royal doet zeker iets, weet niet wat, blijf ik (ook mede om de aanschafprijs) gebruiken maar volgende ronde iets eerder in de gloeifase.
- Groeivoeding.... Zolang ik met BAC werk blijf ik dit voortaan toevoegen tot 3e week echte bloei.
- Aarde.... Ik moet de wortels nog bekijken maar gevoelsmatig vind ik kokospotgrond prettiger werken. Wellicht dat ik daar na de oogst wel heel anders over denk. Gevoelsmatig is het het beste van twee werelden.
- Verlichting... je kan met de Mars Hydro TSL 2000 (300W) prima een ronde op vol vermogen draaien. Tijdig verhogen en er is niets aan de hand. Groei ca 60cm, bloei circa 30 cm. Kan op zich wel prima wat lager tijdens de groei.
- Airpots.... ja het is handig dat een teveel aan water er weer direct uitloopt echter vraag ik me af hoe dat zal gaan met kokospotgrond. Ik zie wel rondom wortels door pot naar buiten komen maar kan geen inschatting maken of dat er veel of weinig van zijn. Ze zorgen hoe dan ook voor veel varenrouwmug. Volgende ronde dus wellicht toch een tussenmaat potjes kopen zodat ze daar even vrij van rouwmuggen kunnen groeien.
Bindmiddel...tiewraps werken perfect.
Koolstoffilter.... ik denk dat ik deze moet vervangen of misschien nog 1 ronde kan laten draaien. We gaan het zien
Comment