Alvast een kweekverslag aangemaakt omdat ik bij de huidige kweek toch wat cruciale stappen heb gemist. Om deze reden vind je nog geen foto's.
Ik ben er nog niet over uit of ik 3 of vier potten plaats. Omdat seedstockers een nogal vreemde prijsopbouw heeft heb ik dus 9 zaden besteld (3 van elk eerder genoemde). Dat was het voordeligst (10 van dezelfde was nog voordeliger geweest maar niet mijn wens). Ik kan in mijn kast in principe 4 potten kwijt volgens onderstaand schema. Qua licht zal het niet helemaal optimaal zijn (afbeelding is op schaal) maar beter niet optimaal dan geen plant toch? De lamp brand toch wel.
indien gevraagd bij foto's: WW jd2020
Schermafbeelding 2020-01-08 om 09.30.57.png Schermafbeelding 2020-01-08 om 09.30.40.png Schermafbeelding 2020-01-08 om 09.31.16.png
indeling.jpg
De soortjes zijn in ieder geval als volgt:
Voor wat betreft de verschillende soorten. Zoals jullie zien heb ik een indica dominante, een sativa dominante en een 50/50 besteld. Dit omdat ik eigenlijk altijd Jack Herer rook en Amnesia Haze (soms White Widow), geen idee had totdat ik zelf begon te kweken of deze indica of sativa dominant waren en dus ook niet kan spreken over een specifieke voorkeur. Daarnaast ben ik erg benieuwd wat de uitdaging gaat zijn om deze 3 gelijktijdig te kweken, dus alledrie 4 weken groei, circa 60 dagen bloei (volgens seedstockers).
Ik ben er nog niet over uit of ik 3 of vier potten plaats. Omdat seedstockers een nogal vreemde prijsopbouw heeft heb ik dus 9 zaden besteld (3 van elk eerder genoemde). Dat was het voordeligst (10 van dezelfde was nog voordeliger geweest maar niet mijn wens). Ik kan in mijn kast in principe 4 potten kwijt volgens onderstaand schema. Qua licht zal het niet helemaal optimaal zijn (afbeelding is op schaal) maar beter niet optimaal dan geen plant toch? De lamp brand toch wel.
indien gevraagd bij foto's: WW jd2020
Schermafbeelding 2020-01-08 om 09.30.57.png Schermafbeelding 2020-01-08 om 09.30.40.png Schermafbeelding 2020-01-08 om 09.31.16.png
indeling.jpg
De soortjes zijn in ieder geval als volgt:
- Blackberry Gum Feminized (Indica Dominant, Bubble Gum X Blueberry)
- BCN Power Plant Feminized (Sativa Dominant, Power Plant BCN Selection)
- BCN Critical XXL Feminized (Indica - Sativa, Kritical Bilbo X Critical Mass)
- In 4 potten (Airpots) a 38 liter zal ik 2x Blackberry, 1x PP en 1x Critical zaaien.
- Potgrond: Pokon Langwerkend(180 dagen voeding)
- Voeding BAC Biotablets (3 per pot). Hy-Pro Spraymix voor de eerste groei. PH- (Hy-Pro) voor het afzuren
- Bewatering 4x Blumat Maxi
- Verlichting Mars Hydro TSL 2000 (300W) op 60cm tijdens veg, vermogen 100%
- Voorgroeien wil ik 4 weken doen om dan vervolgens eens te experimenteren met een soort van Scrog, ik wil 2 of 3 keer toppen. Ik heb totaal 180cm hoogte en ben dus niet per se bang dat ik tegen het plafond van de kast ga komen.
- Scrognet: Handson gaaspaneel 150x80 cm (ingekort tot 110x80) op 35cm boven de bovenzijde van de potten (circa 70cm vanaf de vloer). Bevestigd met gaasklemmen.
Voor wat betreft de verschillende soorten. Zoals jullie zien heb ik een indica dominante, een sativa dominante en een 50/50 besteld. Dit omdat ik eigenlijk altijd Jack Herer rook en Amnesia Haze (soms White Widow), geen idee had totdat ik zelf begon te kweken of deze indica of sativa dominant waren en dus ook niet kan spreken over een specifieke voorkeur. Daarnaast ben ik erg benieuwd wat de uitdaging gaat zijn om deze 3 gelijktijdig te kweken, dus alledrie 4 weken groei, circa 60 dagen bloei (volgens seedstockers).
Comment