Ok, de plantjes hebben de nacht er weer op zitten. Degene met beschadigd blad is ook gewoon doorgegroeid. Buiten de Power Plant om zijn ze nu allemaal tot aan de randen van de potten. De PP gaat daar naar verwachting nog heel lang voor nodig hebben want deze word gewoon niet breder lijkt het. Geeft natuurlijk niet, de lengte buigen we wel in de breedte want strekken doet de PP wel. Ik vermoed dat de wortels inmiddels voedingstoffen beginnen op te nemen uit de voorbemeste aarde want de bladeren zijn ineens aanzienlijk donkerder groen van kleur. Hier ben ik op zich blij mee omdat het duidt op een goede wortelontwikkeling en ik kan stoppen met de spraymix. Dat betekend dan ook dat ik vanaf nu moet gaan vertrouwen op de blumats. Wat ik me wel nog steeds afvraag is hoe ik moet handelen als er toch een voedingsoverschot blijkt te zijn, alle beschikbare voeding zit tenslotte in de aarde voor de gehele ronde.
Wat erg leuk is om te zien (of het handig is is een tweede) dat de indica's en de sativa duidelijk anders opgroeien, de hybride lijkt er inderdaad aardig tussenin te zitten. Waarschijnlijk is dit puur toeval maar toch. Hoop dan ook serieus dat Seedstockers een beetje nauwkeurig is met de bloeitijd indicatie. Allemaal ongeveer 60 dagen volgens hun. We gaan het zien. Planten zijn nu 23 dagen oud (gerekend vanaf zaaidatum) en bevatten allen 5 nodes, ik denk eind van de week toppen en dan eind volgende week het licht om. Maar de definitieve beslissing om het licht om te zetten kan evengoed ook iets eerder of later gebeuren, dat is afhankelijk van hoe snel de planten herstellen na het toppen.
Wat erg leuk is om te zien (of het handig is is een tweede) dat de indica's en de sativa duidelijk anders opgroeien, de hybride lijkt er inderdaad aardig tussenin te zitten. Waarschijnlijk is dit puur toeval maar toch. Hoop dan ook serieus dat Seedstockers een beetje nauwkeurig is met de bloeitijd indicatie. Allemaal ongeveer 60 dagen volgens hun. We gaan het zien. Planten zijn nu 23 dagen oud (gerekend vanaf zaaidatum) en bevatten allen 5 nodes, ik denk eind van de week toppen en dan eind volgende week het licht om. Maar de definitieve beslissing om het licht om te zetten kan evengoed ook iets eerder of later gebeuren, dat is afhankelijk van hoe snel de planten herstellen na het toppen.
Comment