Forum Top Ad MOBILE Smallest

Collapse

Mededeling

Collapse
No announcement yet.

De tweede ronde: White Widow & Sensi Star

Collapse
X
 
  • Filter
  • Tijd
  • Geef Weer
Clear All
new posts

    #31
    Goedemorgen!



    20200406_095255.jpg

    Daar zijn we weer eens met een update!

    Lang geleden.Te lang. Het is ook altijd zo'n gedoe met dat foto's maken. Elke keer moet het hele internet in huis er af om mijn mobiel los te koppelen. Maar goed geen excuusjes. Ik ben ook wel wat laks geweest!

    Hier dan wat foto's vlak voordat het licht aan gaat. (Jammer van de zon door het zolderraam maar dan zien jullie sommige prachtige toppen extra goed denk ik dan maar)

    20200406_095302.jpg

    Vooraan de Sensi Star. Prachtige plant geworden. Toppen beginnen al lekker te zwellen.

    20200406_095307.jpg
    Deze foto is wat duidelijker. Scroggen heeft ook een mooi gespreid veldje opgeleverd. Ik had alleen wat eerder op 12/12 mogen overgaan. Ze zijn vrij groot maar goed.

    20200406_095316.jpg

    En nog een foto (mooie foto geworden trouwens)

    De White Widow is zowat niet te zien. Die staat achteraan en is klein als ik het met de Sensi Star vergelijk.

    Nog een maandje te gaan! De voorraad is op dus ik schraap zo links en rechts wat bij elkaar. Heb nog wat gruis over dat ik soms mee draai. Het is goed te doen tot op heden maar ik kan niet wachten tot de volgende oogst!

    Ik hoop snel weer met de volgende update te komen! Zo niet dan op verzoek! Ik kijk regelmatig even hier maar moet eerlijk zeggen dat ik het wat tussendoor doe en ook graag wilde kijken hoe ver ik zelf zou komen zonder bij elke stap hulp te vragen. Tot nu toe valt het me niet tegen. Ik kan best een lekker wietje telen. Maar goed we zijn er nog niet in een maandje kan een hoop gebeuren.

    Geniet lekker van het weer met een Ik ga duimen draaien totdat ik dat ook weer kan doen!
    Een fijne dag gewenst!

    Kweek #2: De tweede ronde: White Widow & Sensi Star
    Kweek #1: De race naar resultaat met een minimaal budget

    Comment


      #32
      Hoi kweek0r

      Ik zie dat ik nog snel de laatste loodjes van je TWEEDE kweek kan meepikken
      Ben ik een half jaartje weg, begint hij hier de ene na de andere kweek!

      Ik keek daarnet nog snel even naar je verslag van je budget-race, je eerste kweek, maar ik kon geen resultaten vinden jammer genoeg. Hoeveel heb je daar geoogst? Dat ie lekker was, kon ik al lezen

      Succes met deze 2de ronde man!

      Groentjes
      > Back to the future Haze run <

      < Kweek Down Memory Lane >

      Comment


      • kweek0r
        kweek0r commented
        Editing a comment
        Hey OudHollander dat is lang geleden! Hoe is het nu met je?

        Ik weet niet precies hoeveel ik heb geoogst. Ik had in elk geval 8 weckpotten vol Amnesia Haze. De Skunk heb ik niet in potten kunnen doen omdat ik ze hier in het dorp overal al had opgekocht hehe. Ik heb het niet gewogen bij gebrek aan een weegschaal.

        De Haze was vele malen compacter dan de Skunk. De Skunk zou ik niet nog eens doen.

        Al met al was de oogst wel goed. Dat mag ook wel voor 24 uur belichting

        Bedankt man, goed te zien dat je weer terug bent!


      • OudHollander
        OudHollander commented
        Editing a comment
        Haze, Skunk, potten vol ... dat klinkt allemaal goed

        Alles gaat voorlopig goed met m'n vrouw en ikzelf. Ik zeg 'voorlopig' want in deze gekke tijden weet je 't nooit natuurlijk ....

        Jammer dat ik die kweek van je niet meer heb kunnen volgen. Dat Haze compactere toppen heeft dan Skunk vind ik immers een vreemde gedachte.

        Succes met je volgende ronde alvast!

      • kweek0r
        kweek0r commented
        Editing a comment
        Bedankt man!


      #33
      Er is denk ik iets met het scroggen niet goed gegaan of ik ben te laat overgeschakeld naar 12/12. De stengels met toppen zijn te lang en zijn in de afgelopen week omgeklapt. Ik heb een stuk of 5 zelfs moeten afknippen omdat het helemaal bruin aan het worden was (het geknakte stuk).

      Ik zit nu op dag 42 bloei. Vrij vroeg om nu al te gaan oogsten. Ik zit er aan te denken ze weer rechtop te zetten en met touwtjes aan de bovenkant van de tent te knopen.

      Kweek #2: De tweede ronde: White Widow & Sensi Star
      Kweek #1: De race naar resultaat met een minimaal budget

      Comment


      • Takketoelli
        Takketoelli commented
        Editing a comment
        Dat heb ik ook eens gehad, dat ze omvielen dan. Dat bruine niet..
        Evt een net erboven spannen, ik had toendertijd een extra rek geplaatst. Of wat touwtjes spannen waar ze tegen aan kunnen rusten?

      • Rreppellsteeltjam
        Rreppellsteeltjam commented
        Editing a comment
        Sommige kunnen 3 weken doorgroeien.

      #34
      Je kan ze aan het plafond binden ja.
      Er zijn zelf jojo's voor te koop, google nie-co-rol
      Maar met touwtjes of elastiek kan het ook goed.
      Elastiek kun je met meters tegelijk kopen op de markt, bij de knopen-ritsen-naaigaren-kraam
      ~ 2011-12 ~ 2012-13 ~ 2017 ~ 2019 ~ 2020 ~ BuitenQweeksels ~

      Comment


      • SweetMango
        SweetMango commented
        Editing a comment
        Moet je wel een markt vinden der er nog is xD

      • QnQ
        QnQ commented
        Editing a comment
        Hier in Gelderland is er gewoon markt en is het zeker niet zo stil op straat als de media je willen doen geloven.
        Campings zijn ook gewoon open en een gezellige boel in het weekend, iedereen gaat buurten bij elkaar.

      #35
      Dank allen! Ik ga ze aan het plafond vastbinden!

      Kweek #2: De tweede ronde: White Widow & Sensi Star
      Kweek #1: De race naar resultaat met een minimaal budget

      Comment


      • kelderkastje
        kelderkastje commented
        Editing a comment
        Bondage. Mijn tomaten krijgen ook een touwtje vanuit het plafond van de serre, ander breken ze onder het gewicht van de tomaten.

      • kweek0r
        kweek0r commented
        Editing a comment
        Hehe!

    Bezig...
    X