Forum Top Ad MOBILE Smallest

Collapse

Mededeling

Collapse
No announcement yet.

Kroket's harem: Critical Jack, Gorilla Glue & OG Kush

Collapse
X
 
  • Filter
  • Tijd
  • Geef Weer
Clear All
new posts

    #61
    ze zien er goed uit korket ga zo verder
    https://www.jointjedraaien.nl/wietfo...b-led-440-watt
    KEEP ON GROWING AND SMOKING

    Comment


      #62
      Heel fijn om je verslag te lezen! Doe zo verder.

      Comment


        #63
        Nice gaat goed hier
        Haze kweek #1,Haze kweek #2,Indica/sativa, weske's indoor garden

        Comment


          #64
          Waar is kroketje?
          5 DAGEN STIL MAKEN WE NI VEEL MEE
          The dude with the AK420 sitting on his OG KUSHsion licking his GELATO41 and eating his GSC
          5 lekkere grieten onder de zon

          Comment


          • Flip Hasjkip
            Flip Hasjkip commented
            Editing a comment
            Die is al aan het oogsten :p

          • Jamzieman
            Jamzieman commented
            Editing a comment
            hahah,pfieuw volledige week voor die paar blaadjes te plukken,dan horen we hem binnen 3 dagen dan is alles op.

          #65
          Kroketje ligt in de frituurpan denk ik..........

          Comment


          • kelderkastje
            kelderkastje commented
            Editing a comment
            Zo kennen we kroket idd. Niet .. vanavond maar kroketten eten.

          • Bam
            Bam commented
            Editing a comment
            met varkenshaasje? Of toch zesrib?

          • Jamzieman
            Jamzieman commented
            Editing a comment
            Doe mij maar alle twee

          #66
          Geen update maar een teken van leven
          D211FFCC-0722-4B30-8F1F-83B37356988D.jpeg

          Momenteel gaat het eventjes niet zo lekker met mij. Heb, door toegenomen activiteiten, weer behoorlijke last van de hersenpudding Vandaar dat het ook wat stil is van mijn kant..

          Met m'n harem gaat het gelukkig goed. Iets te goed eigenlijk Ik zal toch snel moeten verpotten zodat ik binnenkort kan omschakelen naar 12/12. Anders gaan ze veel te groot worden
          10846FDE-F72F-4041-881B-E1D19B389B9F.jpeg
          86CC850B-EB10-4759-B21B-D5830151DA83.jpeg

          Hopelijk gaat dat morgen lukken. M'n reactie op andere berichten en een echte update volgen nog
          - Kweekverslag: Circulair kweken, let's GrOw greener
          - Bouwverslag: Kweekkast met klein budget

          Comment


          • Rreppellsteeltjam
            Rreppellsteeltjam commented
            Editing a comment
            Als je weer valt, NIET met je hoofd opvangen!!

          • groot
            groot commented
            Editing a comment
            Beterschap Kroket..

          • kelderkastje
            kelderkastje commented
            Editing a comment
            Fijn dat je terug bent.

          #67
          Beterschap! ..............

          Comment


            #68
            Zo... dat klinkt als gecompliceerd. Sterkte ermee
            Lopend Verslag

            Comment


              #69
              Zou toch nog is laten checken man,die kop van je of id at normaal zolang na datum nog wist ik niet.
              In ieder geval je harem ziet er echt mooi uit alles mooi omhoog gegroeid en wat gelijk aan het trekken.
              nice wanneer 12 12
              The dude with the AK420 sitting on his OG KUSHsion licking his GELATO41 and eating his GSC
              5 lekkere grieten onder de zon

              Comment


                #70
                Kroketje aangezien mijn lamp snachts draait heb ik gisteren de timer op 12 12 gezet, en om 6 u vanmorgen ging ie uit dus mijn meisjes staan nu officieel op 12 12, update volgt.
                The dude with the AK420 sitting on his OG KUSHsion licking his GELATO41 and eating his GSC
                5 lekkere grieten onder de zon

                Comment


                • kroket
                  kroket commented
                  Editing a comment
                  Top! Hier gaat de lamp over een klein uurtje uit. Daarna pas ik m'n tijdschakelaar aan
                  En ben me mentaal aan het voorbereiden op m'n beloofde update ​​​​​​​ Die komt vandaag!

                #71
                Grote update, genoeg te vertellen IMG_3916.JPG
                Dag 45
                Temperatuur 20-26 graden
                Luchtvochtigheid 40-50%
                Lamp 60cm, veg + bloom-stand

                Even geleden:15 februari, verpot en een beetje snoei:
                IMG_3864.JPGCritical Jack #1. Voor het verpotten stond mevrouw er zo bij, een mooie jong volwassen dame De nieuwe groeischeuten na het toppen, zijn wel redelijk gestrekt, maar dat is bij alle dames hetzelfde.
                IMG_3839.JPG
                Laten we dan ook maar snel een kijkje nemen naar haar wortels, want daar was ik toch wel nieuwsgierig naar
                IMG_3841.JPG
                Goed, daar is dus helemaal niks mis mee! De wortels hielden me eigenlijk een beetje voor de gek, door steeds weer terug in de pot te kruipen. Op de foto's (bovenstaande en die nog volgen) van de wortels, kan je ook zien dat ze precies de gaten onderin de pot vermeden, sneaky bitches

                Tezamen met het verpotten heb ik de dames ook een beetje gesnoeid. Ik heb alleen de bladeren die op de potgrond zouden komen te liggen, en een paar onderste groeischeuten verwijderd. Daarnaast heb ik ze ook nog maar eens getopt om de groei te remmen, niet alleen de hoofdscheuten, maar ook enkele zijscheuten.
                IMG_3842.JPG

                Tijd om verder te gaan met Critical Jack #2, ook uitgegroeid tot een mooie jong volwassen dame De Critical Jack's zijn echt de voorlopers in de kast!
                IMG_3844.JPG
                IMG_3846.JPG
                IMG_3847.JPG

                In rap tempo door met Gorilla Glue #1, niks te klagen.
                IMG_3852.JPG
                IMG_3853.JPG
                IMG_3855.JPG

                Om vervolgens even stil te staan bij Gorilla Glue #2. Hoewel ze zich aan het begin redelijk hetzelfde ontwikkelde als haar zusje, lijken er nu toch wat andere genen naar boven te komen. Het lijkt wel alsof er iets meer Indica in zit. Wat ik absoluut niet verkeerd vind Ze ontwikkeld ook een iets dikkere stam als de andere dames, waarschijnlijk door de stress die ze als zaailing heeft gehad. Bij de eerder besproken dames heb ik ook enkele zijscheuten getopt, bij deze dame heb ik dat achterwege gelaten.
                IMG_3856.JPG
                IMG_3857.JPG
                IMG_3860.JPG

                En dan nog de OG Kush, af en toe weet ik niet wat ik van haar moet denken. Doet ze het nou wel goed, of toch niet Het is jammer dat haar zusje het niet heeft gehaald, want ik kan haar eigenlijk niet met de andere dames vergelijken. Tegelijkertijd weet ik dat ze geen kiloknaller is en minder opbrengt als gemiddeld, maar de verwachtingen lagen stiekem wel iets hoger Ook bij haar geen zijscheuten getopt.
                IMG_3849.JPG
                IMG_3850.JPG
                IMG_3851.JPG

                Beetje voeding:
                Voor het verpotten hebben alle dames 2 voedingsbeurten gehad met BAC groei. Aangezien ik organische voeding gebruik, duurt het even voordat deze beschikbaar is voor de plant. Hoewel ze na het verpotten weer toegang hebben tot nieuwe voeding. Hoop ik er zo voor te zorgen dat er voeding in de hele pot aanwezig blijft, just a small brainfart Kwaad zal het niet kunnen, want er zal niet meer denderend veel voeding in de 'oude' 3.5 liter zitten.
                Naast wat groeivoeding hebben ze ook 3 voedingsbeurten BAC Cal/Mag meegekregen. Gorilla Glue #2 kreeg net zoals de OG Kush wat vlekjes op haar onderste bladeren. Hoewel ik dacht dat het bij de OG Kush aan vocht tussen de bladvingers lag, heb ik toch maar het zekere voor het onzekere genomen.
                IMG_3922.JPGIMG_E3869.JPG
                Het lijkt in ieder geval de juiste keuze te zijn geweest, aangezien het zich niet verder heeft ontwikkeld. Ook de nieuwe bladeren van de OG Kush krijgen geen vlekjes meer (hopelijk jinx ik mezelf nu niet), waarschijnlijk was het bij haar dan toch al die tijd een Cal/Mag-tekort. Er borrelt weer wat in mijn salpicon Zouden Indica dominante soortjes een hogere behoefte aan Cal/Mag hebben als Sativa dominante soortjes

                Lamp:
                Omdat de nieuwe groeischeuten na de eerste keer toppen redelijk gestrekt waren. Ben ik een beetje met de lamp aan het spelen geweest. Aan het begin van lichtperiode en aan het einde van de lichtperiode gebruik ik (sinds de tweede keer toppen) alleen de veg-stand. In het midden van de lichtperiode de veg + bloom-stand. Het lijkt zijn gewenste effect te hebben. Maar aangezien ik vandaag ga omschakelen naar 12/12 kan ik hier niet met zekerheid een conclusie uit trekken. Beide standen zal ik vanaf vandaag ook weer continu gaan gebruiken.
                De hoogte van de lamp is nu ongeveer 60cm. Zelf heb ik de lamp eigenlijk nooit dichter op de planten geplaatst, maar de planten gewoon naar de lamp laten toe groeien. De dames houden zich zelf keurig aan de minimale en maximale afstand die de fabrikant van de lamp heeft opgegeven

                Nieuwe thermometer / hygrometer:
                Ondertussen is mijn nieuwe metertje ook binnen gekomen. Ben er blij mee Geen domme smileys die mij vertellen of de dames het comfortabel hebben, dat bepaal ik zelf wel! Ook onthoud deze de minimale en maximale luchtvochtigheid, wat mijn vorige meter niet deed.
                IMG_3918.JPG
                Goed, tot zo ver de update.. ..die ik een week geleden al wou plaatsen

                22 februari, omschakelen naar 12/12 en verplaatst:Critical jack #1, Critical Jack #2, OG Kush, Gorilla Glue #1, Gorilla Glue #2.
                IMG_3916.JPG

                En dan nog even snel de dames individueel, alfabetisch en numerologisch bij langs.
                IMG_3909.JPG
                IMG_3910.JPG
                IMG_3912.JPG
                IMG_3914.JPG
                IMG_3911.JPG
                Ik zie dat ik deze update niet de meest kraakheldere foto's heb, zal de volgende keer eerst weer even m'n lens poetsen..

                Last edited by kroket; 22 February 2020, 16:00.
                - Kweekverslag: Circulair kweken, let's GrOw greener
                - Bouwverslag: Kweekkast met klein budget

                Comment


                • kroket
                  kroket commented
                  Editing a comment
                  Thanks heren

                  Jamzieman deze ronde wil ik vooral de watergift goed onder de knie krijgen. Daarvoor wil ik ze af en toe op de weegschaal kunnen zetten. Een SCROG maakt dat wat lastiger..

                • Jamzieman
                  Jamzieman commented
                  Editing a comment
                  Ik denk stiekem dat je het toch wel al wat onder de knie hebt.

                • kroket
                  kroket commented
                  Editing a comment
                  Langzaam maar zeker Jamzieman
                  Al denk ik nog vaak genoeg dat ze een beetje water mogen hebben, en dan verteld de weegschaal me iets anders

                #72

                Comment


                • kroket
                  kroket commented
                  Editing a comment
                  Goede tip Ipie, ik ga kleinere updates maken. Desnoods 1 plant/soort per update

                • Ipie
                  Ipie commented
                  Editing a comment
                  Gaat je goed, prettige dag!!

                #73
                Kroket!

                Kerel!



                Ik zit net je inzet en moeite te bewonderen voor deze mooie update, blijkt dat je dat beter niet had moeten doen...
                Echt waar man, doe RUSTIG aan!!

                Mijn zus is toen ze 15 was van de turnbalk afgedonderd, net die dag dat ik kwam kijken. Nu is het een niet met het ander te vergelijken, maar ze heeft daar nu 30 jaar later nog steeds last van. Nu geeft ze toe dat ze te weinig rust had genomen toendertijd.
                Geloof me, dat wil je niet.

                Goed, tot zover mijn gepreek



                .... ....

                Dus de vraag is hoe je ze met zo min mogelijk moeite geoogst krijgt.
                Ze staan er mooi bij, klaar voor de 12/12 inderdaad. GG1 is unne schone!
                En erg goede wortelgroei inderdaad

                Ik zou zeggen gewoon laten gaan, en evt croppen.
                Of 1 plant trainen per dag?
                Jammer dat je geen Blumats hebt (toch) daar heb ik veel aan in mindere periodes.




                Je kunt je ook laten herkeuren door het UWV.
                Die hebben mij eergisteren ineens een stuk gezonder gemaakt



                "Alles gaat goed, en anders doe ik wel alsof" - Takketoelli
                "Wat er ook gebeurt, altijd blijven lachen" - Bassie
                "Ajeto" - Buurman en Buurman

                Comment


                • Remco
                  Remco commented
                  Editing a comment
                  Yup verzekeringen fuck off

                  Ik heb iets gemist denk ik , wat is er eigenlijk gebeurt als ik vragen mag ? ?

                • kroket
                  kroket commented
                  Editing a comment
                  Takketoelli Maar ik moet wel zeggen dat het ook erg aan je contactpersoon ligt. Heb veel verschillende contactpersonen gehad, waarvan er slechts 2 in mijn belang handelden. Gelukkig behoort mijn nieuwe contactpersoon daar ook toe

                  Remco ben gevallen met een hersenschudding als gevolg.

                • Remco
                  Remco commented
                  Editing a comment
                  Gij weet tenminste dat ge hersenen hebt !!

                #74
                Dat beloofd nog wat....

                wat een mooie wortelgestelsel en de planten hebben een mooie egaale kleur verder
                Alleen de og heeft flink wat strek tegenover de andere plantjes lijkt wel of tenminste de internodes zitten verder uit elkaar
                Haze kweek #1,Haze kweek #2,Indica/sativa, weske's indoor garden

                Comment


                • Weske
                  Weske commented
                  Editing a comment
                  Jaa ze wou niet achterblijven denk ik haha scheelt wel ze weer gelijk zit dat is alleen maar goed iets langere internodes is ook niet erg

                  Voor jezelf ook fijn neem aan je net gaat spannen off?

                • kroket
                  kroket commented
                  Editing a comment
                  Nope, ik ga waarschijnlijk niks meer doen. De dames krijgen de vrijheid zichzelf verder te ontwikkelen. Misschien nog een beetje croppen en/of LST op een enkele tak, maar daar houdt het mee op.

                  Ik wou ze veel meer begeleiden, voor mij zo'n beetje het leukste van het kweken. Maar het lukt me gewoon niet door die kl0+€ hersenen, wat mezelf nog steeds een beetje verbaasd..

                • Weske
                  Weske commented
                  Editing a comment
                  Heerlijk lekker freedom!!!!

                  Komt goed kroket take your time

                #75
                Ach joh!

                Plantjes komen niet op de eerste plaats hoor
                denk aan je gezondheid!
                Gaat het helemaal fout kom ik wel een Afje
                brengen uit mijn oude scheepskist...

                Comment


                • kroket
                  kroket commented
                  Editing a comment
                  Af en toe wat water, een drup voeding..
                  No worries, de natuur doet haar dingetje verder wel
              Bezig...
              X