Forum Top Ad MOBILE Smallest

Collapse

Mededeling

Collapse
No announcement yet.

Kroket's harem: Critical Jack, Gorilla Glue & OG Kush

Collapse
X

• Filter
  • Tijd
  • Geef Weer
Clear All
new posts

Ik snap hem, succes

Comment

Update, een beetje oogstkoorts
      357E0C8F-CE25-4801-B2C1-EA3FE203557A.jpeg
      Dag 113, 51 dagen bloei
      Temperatuur 19-25 graden
      Luchtvochtigheid 42-51%
      Lamp 48cm veg + bloom-stand

We zijn alweer een week verder sinds de laatste update. Soms lijkt de tijd te vliegen, maar de kweek stil te staan Dus gaan we snel door met het overzichtje van de zijkant.
      79108E84-9C00-4549-BAF8-222D45F2B61C.jpeg

30 april, kleurtjes in de kast:
      51 dagen bloei, 7,28571429 weken.. Van de aangegeven 8 weken bloeitijd.. Het einde komt langzaam in zicht en de planten beginnen steeds meer te verkleuren. Ze verkleuren vooral bovenin terwijl ze onderin groen blijven. Maar daar ga ik me nou niet meer druk over maken

Critical Jack vergrijst het snelste van alle dames uit m'n harem:
      28E1C433-A103-424F-B1B9-6C81C4DF8460.jpeg

Voor haar staat 8-9 weken, maar als ik haar met m'n loepje bekijk, is ze net zo dicht bij haar einde als de rest.
      42CDD80B-CB83-4ECF-8329-4EE0B5E64048.jpeg
      Alles milky en bomvol trichomen

OG Kush begint ook wat meer te verkleuren. Ook al ontbrak het bij haar nooit aan kleur
      B5677B81-2F8A-42B3-A88E-C748355C4B18.jpeg

Vooruit nog eentje van OG Kush.
      C67FF749-252F-4C71-93FE-C1D48920A5CD.jpeg
      Mager, maar ze zal vast lekker smaken.

De Gorilla Glue's zijn nog het meest groen, maar beginnen ook langzaam. Van de twee heeft Gorilla Glue #1 de mooist gevormde toppen.
      15784666-C0A2-4297-9CB6-84F42EE79EC0.jpegB6BC2C0F-C16A-4324-B8F2-C5F5FED5E4AF.jpeg

Ze is wel helemaal milky.
      E2A87895-2170-43D1-BDED-8486CDDB9C87.jpeg

En dan hebben we als laatste nog Gorilla Glue #2. Daar zitten ook wel een paar redelijke toppen aan
      A757B50C-9311-4BE5-9E7B-261222920530.jpeg

Bij haar een klein beetje meer verkleuring. De verkleuring van de toppen zet ook wat meer door en heb ik nu eindelijk goed op de foto
      60A708BE-EBCC-46B2-A40F-274246D5843A.jpeg

Goed, afgelopen tijd heb ik lekker kunnen roken van de geoogste Critical Jack #2
      - Kweekverslag: Circulair kweken, let's GrOw greener
      - Bouwverslag: Kweekkast met klein budget

Comment

• kroket
        kroket commented
        Editing a comment

• Jamzieman
        Jamzieman commented
        Editing a comment
        ja man die zien er echt lekker uit ik zou zeker volhouden,loont zeker achteraf.
        die ltste weken zijn bij mij ook het moeilijkste man

• kroket
        kroket commented
        Editing a comment
        Vooruitzicht van een langere blow-pauze, heeft er wel voor gezorgd dat ik weer een vol potje met geduld kon aanbreken

Comment

• kroket
        kroket commented
        Editing a comment
        Vooruit, nog heel even dan (maar ga wel stiekem proeven)

haha je bent er bijna ik zou alvast wat popcorn afknippen die top ziet er op een paar haren na toch goed uit lijkt echt niks mis mee

Comment

• kroket
        kroket commented
        Editing a comment
        Altijd lekker, denk inderdaad dat ik er vanavond wat lager gelegen topjes af snoep

Je planten zien er goed uit kroket. Maar ik zou het reuze zonde vinden als je nu al gaat oogsten. De laatste weken zetten de planten namelijk nog flink uit. Ik zou pas over 2 a 3 weken oogsten. Dan komen er waarschijnlijk tientallen procenten in gewicht bij. Laatste 48 uur donker en Bam. Je potten zitten vol! Beloon jezelf en heb geduld.
      Mijn kweekverslagen:
      https://tinyurl.com/yxmrfs8w
      https://tinyurl.com/y69gjs6g

Comment

• Spacende Hollander
        Spacende Hollander commented
        Editing a comment
        Daar zeg je wat. Echt accuraat zal het inderdaad nooit zijn. Dus vooral blijven doen waarin je zelf vertrouwen in hebt.

• kurkentrekker
        kurkentrekker commented
        Editing a comment
        Ik dacht altijd door ze 48u in het donker te zetten, dat de plant zijn levenseinde voelt naderen (geen licht meer) en dat ze dan nog even extra stressen en alles wat ze nog in haar heeft naar de toppen stuurt. Ik kweekte voordien altijd buiten in volle grond dus was het moeilijk toe te passen, maar ik probeer het in de toekomst ook wel eens! .

Ik kan ook wel begrip opbrengen voor de uitleg van Q. Of het effectief een (meetbaar) verschil geeft is een andere zaak

Maar weelderige harem! Ik zet ook een paarse soort volgende ronde. Die trichomes shots zijn fascinerend!

• mafferd
        mafferd commented
        Editing a comment
        twee dagen donker is onzin. hooguit leuk voor iets meer gewicht. Zie het tegenwoordig zelf als een soort van verminken, extra vlees met nul kwaliteit. En het donker zetten heeft mij al eens een oogst gekost aan schimmel.

Ziet er lekker uit, doe je goed!
      2015 - Santa Maria binnen en buiten eerste keer
      2016 - Greyvol's buitenkweek
      2017 - Santa Maria van Space Cees

Comment

• Gijsch
        Gijsch commented
        Editing a comment
        Ik moet altijd eerst moeilijk doen en heel veel geld uitgeven en dingen stuk maken voordat ik ophoud met eigenwijs zijn en gewoon een tensiometer koop.
        Dit is genetisch, dus ik ben opgehouden met pogingen om dit gedrag af te leren

• kroket
        kroket commented
        Editing a comment
        Moeilijk doen is ook veel leuker, ik weet er alles van

• Gijsch
        Gijsch commented
        Editing a comment
        Elke keer als ik een idee heb kom ik links of rechtsom weer bij Arduino uit.
        Ik zal binnenkort toch maar zo'n starters setje kopen en er aan moeten geloven.

"Ze is wel helemaal milky"

We gaan er dus gewoon vanuit dat het een zij is Zie ook niks vreemds, behalve dat het bijzonder mooie plantjes zijn vooral de OG

aftellen geblazen
      Ad usum proprium!

Comment

• kroket
        kroket commented
        Editing a comment
        Vooralsnog lijkt het op een vrouwtje ja

Het zijn de nieuwe pistels die er een beetje vreemd uitkomen. Dat kan ik het beste vergelijken met een mens Die een ingegroeide haar (puist) heeft, waar enkele dagen later de haren ineens uitknallen

• ganjagast
        ganjagast commented
        Editing a comment
        Of verbergt het geslacht tussen de beentjes?

Het zijn de nieuwe pistels die er een beetje vreemd uitkomen. Dat kan ik het beste vergelijken met een mens Die een ingegroeide haar (puist) heeft, waar enkele dagen later de haren ineens uitknallen

Zo gezegd, zo gedaan. Gisteren van alle planten wat lager gelegen popcorn 'geoogst'
      ECBD94D5-7840-417C-B723-419AB09B5A99.jpeg

Comment

• kroket
        kroket commented
        Editing a comment
        Hmm Die wou ik wel gebruiken eigenlijk. Helpt toch mooi een beetje met slapen. Zie er geen kwaad in, maar zal het nog wel vragen.

• Jamzieman
        Jamzieman commented
        Editing a comment
        6 weken geen cannabis pfieuw ik zou zot worden man. die toppies zien er goed uit.
        succes me je scan makker

• kroket
        kroket commented
        Editing a comment
        2-3 maanden zelfs Althans daar stel ik me op in, omdat ik direct 'beschikbaar' wil zijn als ze me uitnodigen. Maar het zal me vast stiekem en per ongeluk overkomen dat ik tussendoor nog wat snoep (zo lang die 6 weken eis niet in gevaar komt).

Ziet er goed uit kroket.

Comment

Hou u sterk kerel , effe een tijdje afkicken gaat u goed doen !!!

👍🏼 !! Remco's Runtz edition three <-> 01/02/2023 !! 👍🏼

Comment

• kroket
          kroket commented
          Editing a comment
          Thanks kerel. En daarna zal de wiet alleen maar beter bevallen

• Remco
          Remco commented
          Editing a comment
          inderdaad !!

Zo hallo Kroket, dat zien er smakelijk ogende bloemtrossen uit zeg! Stiekem jaloers hier..
        Een binnenkweker met ervaring zo blijkt, kan ik nog veel v leren

Ik neem zelden ook wel es een pauze, 6 weken clean is wel wat lang maar doenbaar, ik wens je veel succes en een goede uitslag!
        Idd, wnr je uit die periode bent ligt een lekker lang gerijpte en potente superweed op je te wachten, dat kan ik hier vrlpg nog niet zeggen.
        ​​​​​​Everything is nothing and nothing is everything.

Comment

• kroket
          kroket commented
          Editing a comment
          Ik zou liever zeggen dat ik druk bezig ben om ervaring op te doen Maar ook van mijn fouten kan jij leren natuurlijk

Vooruitzicht is zelfs een pauze van 2-3 maanden. Dat hangt allemaal af van de maatregelen, wanneer het ziekenhuis die zorg mag hervatten. Ik wil er gewoon 'klaar' voor zijn als ze me uitnodigen. Met veel geluk is dat over 6 weken, met een beetje pech... ..veel langer

• kelderkastje
          kelderkastje commented
          Editing a comment
          Rappe AFjes zetten .... in het ergste geval heb je wiet.

• kroket
          kroket commented
          Editing a comment
          Huh? Waarom AFjes zetten?

Allereerst beterschap . FF doorbijten
        Secundo : Ziet er lekker uit

Comment

• kroket
          kroket commented
          Editing a comment
          Thanks Spaanse vlieg

pfff je blijft wel bezig he zo met je gezondheid... Nou ik hoop van harte dat je er snel bovenop komt. PS mooi paars topje zo..
        Lopend verslag

Comment

• kelderkastje
          kelderkastje commented
          Editing a comment
          Paarse.plantjes hebben ook allemaal een vergelijkbaar smaakje dat eind jaren 80 al in paarsige thaisticks zat vind ik.

• Rreppellsteeltjam
          Rreppellsteeltjam commented
          Editing a comment
          Purple power smaken die allemaal naar, dat is een buitenwiet.

• kroket
          kroket commented
          Editing a comment
          De smaak beviel me niet echt, maar met ovengedroogde wiet ga ik daar geen conclusies uit trekken Toen ik (na het roken van de OG) terugkwam van een wandeling, rook m'n huis wel naar zalige wiet
          Tijdens het knippen rook de paarse OG overigens erg 'groen'

Update, deels geoogst
        002FB5B3-D6B2-4527-9F95-EF9326D976B6.jpeg
        Dag 125, 63 dagen bloei
        Temperatuur 19-20 graden
        Luchtvochtigheid 40-45%
        Lamp 48cm veg + bloom-stand
        Het grote moment is daar, de eerste oogst! Deels dan, want er zijn nog twee dames overgebleven. Snel door met het tweede overzichtje, geschoten op de dag van oogsten.
        B8E93D60-1B9D-49B8-B0FB-231DBE5D5C6A.jpeg

9 mei, Critical Jack & OG Kush geoogst:
        Afgelopen zaterdag heb ik twee dames geoogst. Het begon met de Critical Jack, die al flink verkleurt was en begon te verdorren.
        9972DADB-AF47-43EC-BDB6-6695159CD2B6.jpeg

Ook de sugarleaves begonnen te verdorren. Met oog op toprot durfde ik haar niet langer te laten staan. Ik draai ook nog steeds zonder ventilator.
        676527AD-EC1F-4C02-9BF2-F40E9C9428D4.jpeg

Eenmaal met Critical Jack bezig, viel mijn oog op de OG Kush. Daar zag ik een spontane explosie bananen. Terwijl ik eerst nog dacht dat ze begon te zwellen
        3B43E195-AFA1-4BCD-9A3C-92B3C76E11C9.jpegCritical Jack gevonden. Op zich niet zo gek met alle stress. Wat wel bijzonder is, is dat de gevreesde hermafrodiete Gorilla Glue's, nog steeds overtuigd zijn van hun vrouwelijke geslacht

Eenmaal geknipt hangt het nu allemaal te drogen in de kast. Niet in de kweekkast, maar de kast waar de kweekkast in staat Zo kan ik toch mooi buiten de kweekkast drogen, zonder geur in huis.
        2B99864E-5E38-4423-8233-3A70414314AE.jpeg

12 mei, vandaag:
        Eigenlijk heb ik verder niks te melden, dus we sluiten maar even af met twee feestelijk gekleurde foto's, vandaag genomen.
        5C868B43-8C05-43A1-9001-46397D55A22C.jpeg
        99973347-F746-4456-8A3C-520C8CC4E86C.jpeg

Comment

• Daandaan
          Daandaan commented
          Editing a comment
          Geniet er van, in mijn ogen een mooie oogst

• ganjagast
          ganjagast commented
          Editing a comment
          Kroket is zojuist ontmaagd. Gefeliciteerd met je eerste oogst!

Jammer vd de banaantjes! Hopen dat er niet teveel of geen zaadjes in zit.
          Toevallig had ook jij wat teveel water en voeding gegeven, of in jou geval omdat er al voeding in de grond zat de ec op laten lopen. Resulteert net als bij mijn premiums dat er bananen zijn gekomen door stress. Dat is de verklaring waar ik dan op kom.

• Elkwazizi
          Elkwazizi commented
          Editing a comment
          Mooi gedaan man! ziet er al een mooie oogst uit.
          Proficiat

Woohoo Kroketje is uit de kast

Proficiat met je eerste oogst, dat er nog vele mogen volgen !

Een dag zonder wiet kent Flip niet.

Comment

• kroket
          kroket commented
          Editing a comment
          Ben er nog niet over uit of ik me nou vereerd voel of moet schamen Gijsch In ieder geval mooi dat je eerste proef heeft gesmaakt

• Takketoelli
          Takketoelli commented
          Editing a comment
          Jij begon er zelf mee he...

• Gijsch
          Gijsch commented
          Editing a comment
          Vereerd, Kroket, vereerd.
      Bezig...
      X