hallo, allemaal.....
was in mijn jeugdig enthousiasme al aan een kweekverslagje te begonnen op mijn intro-post.....
na een kordate educatieve tik van Q zal ik mijn avonturen in Groenland dan maar hier bijeenpennen....
ik zal proberen de eerste vier weken compact weer te geven, waarna er naargelang actie of drama verdere updates komen.
Hoe het allemaal begon....
na vele omzwervingen eindelijk een eigen flatje gekocht anderhalf jaar geleden....
In de rand van Antwerpen (lijkt hier wel Jurassic Park ,omringd door dino's en fossielen ), twee hoog
Vermits ik toch een groffe 100g weed per maand gebruik (verbruik, misbruik,....)
begint het financieel wel door te wegen.... alleen is maar alleen, en met een goeie 1700€ vaste kosten per maand, zonder rookbudget
wordt t elke maand moeilijker de eindjes aan mekaar te knopen.... zelfs met een schone pree
dus na jaren van "erover denken" en "misschien later" gewoon de knoop doorgetsjakt.
HERE WE GROW !!!
ongebruikt vestiaire-kamertje leeggemaakt
116-200-200 cm, waarvan 116 op 120 aangekleed met vijverfolie
muren amateuristisch bekleed met radiatorfolie
koolstoffilter en afzuiging met thermostaat , rechtstreeks naar buiten
HPS 600 W lamp met tijdschakelaar
vriend electricien de lamp veilig laten aansluiten,
gaatje door de binnenmuur naar mijn verluchtingsschacht
bij een vriendin de vondelingen gaan redden, en direct die lamp aan, nondedju
was in mijn jeugdig enthousiasme al aan een kweekverslagje te begonnen op mijn intro-post.....
na een kordate educatieve tik van Q zal ik mijn avonturen in Groenland dan maar hier bijeenpennen....
ik zal proberen de eerste vier weken compact weer te geven, waarna er naargelang actie of drama verdere updates komen.
Hoe het allemaal begon....
na vele omzwervingen eindelijk een eigen flatje gekocht anderhalf jaar geleden....
In de rand van Antwerpen (lijkt hier wel Jurassic Park ,omringd door dino's en fossielen ), twee hoog
Vermits ik toch een groffe 100g weed per maand gebruik (verbruik, misbruik,....)
begint het financieel wel door te wegen.... alleen is maar alleen, en met een goeie 1700€ vaste kosten per maand, zonder rookbudget
wordt t elke maand moeilijker de eindjes aan mekaar te knopen.... zelfs met een schone pree
dus na jaren van "erover denken" en "misschien later" gewoon de knoop doorgetsjakt.
HERE WE GROW !!!
ongebruikt vestiaire-kamertje leeggemaakt
116-200-200 cm, waarvan 116 op 120 aangekleed met vijverfolie
muren amateuristisch bekleed met radiatorfolie
koolstoffilter en afzuiging met thermostaat , rechtstreeks naar buiten
HPS 600 W lamp met tijdschakelaar
vriend electricien de lamp veilig laten aansluiten,
gaatje door de binnenmuur naar mijn verluchtingsschacht
bij een vriendin de vondelingen gaan redden, en direct die lamp aan, nondedju
Comment