Maak gratis een account aan en krijg toegang tot het volledige forum. Paswoord vergeten? klik hier om een nieuwe aan te vragen. Neem contact op indien u problemen ondervindt met inloggen of registreren.
Maak een account aan!
1led en 20spaarlampen,is nog steeds 1led.nu, alles gaat zn gangetje zo te zien,laat maar komen die toppen van die vanilla kush,trouwens een heeeeeeeel lekker rokertje,keep on growing
Voeding geef ik nu water met een EC van 1,3 en houd ik een ph aan van 5,8. Ook heb ik nu een halve dosis Mgo meegegeven, 2 plantjes krijgen gele vlekjes op de onderste bladeren (staan nu bijna 6 weken in deze potgrond). Volgende waterbeurt wss voledige dosis, ik zie wel hoe het loopt.
Filmpje van de 2e week bloei is klaar. De cam is wat verplaatst geweest deze week en er is nu ook een extra cam bijgeplaatst die kort op een top van een vanilla kush hangt.
Mooi filmpje, planten dito.
Vroeg me wel nog af hoe je de EC waarde gaat laten evolueren de komende weken, lijkt me dat ze heel snel wat extra zullen kunnen gebruiken... Ik denk dat ze er ook wat lichtjes bijstaan dus lijkt me dat je wel een klein beetje hoger kan, zou nog geen overvoeding mogen geven .
Wat is de titel van het lied in je video trouwens?
@Jona: de laatste waterbeurt (4 dagen geleden) hebben ik een ec van 1,5 gegeven, vandaag moeten ze terug water hebben. Sommige puntjes van de bladeren hebben een heel klein geel puntje (heel klein) dus denk dat ik nu 1,6 zal geven en kijken hoe het evolueerd. De laatste dagen beginnen voral de vanilla kush te dikken, de arjan haze blijven dunnere toppen maar is dan ook haze he.
De liedje is David Guetta & Chris Willis Ft. Fergie & Lmfao - Gettin' Over You
Okay, bedankt voor de link alvast. Je kan gerust proberen om EC 1.6 te doen, lijkt me dat je het wel onder controle hebt daarzo. Gaat helemaal goed komen (al duren die Sativa's wel k*tlang imo). Wel mooi spul wat ervan afkomt telkens maar weer dus loont altijd de moeite waard. Veel succes!
Yo trix!! Vet filmpje wederom!
Ben benieuwd naar het eind product man.
De bloei zit er al goed in en ook de plant zelf ziet er goed uit. Lekkere dunne groene bladeren echt mooi!
SucceS!
Like lumbering giants on a shamefull parade we came to ruin all and make a rotten trade.
Comment