Maak gratis een account aan en krijg toegang tot het volledige forum. Paswoord vergeten? klik hier om een nieuwe aan te vragen. Neem contact op indien u problemen ondervindt met inloggen of registreren.
Maak een account aan!
die filmpjes zijn de max,zeker die eerste waar je de zaailingen ziet de grond openbreken en hun kopje boven steken.ben zoals velen vooral geintreseerd in die vanilla kush,vanille en kush the perfect mariage
@Silas: Dat zijn jiffy potjes van het merk romberg. Meer info vind je op www.romberg.de of op deze pagina rombergcatalogue201011_e 18.pdf
Potjes kunnen zo overgepot worden, de wortels groeien er doorheen.
Update
Eerste week dat ze nu op 12/12 staan. Ze groeien nog als kool.
Hee trix.
Echt gaaf die filmpjes! Meer! Meeeer!
Heb zelf een arjans ultra haze 2 staan en ik ben erg benieuwd naar de verschillen tussen 2 en 3.
Die wormen in de pot was een goed idee. Volgens mij is de grond echt luchtiger geworden.
Succes man!
Like lumbering giants on a shamefull parade we came to ruin all and make a rotten trade.
ik ben een aantal weken terug begonnen met het kweken van vanilla kush onder LED verlichting. het is de eerste keer dat ik derze soort kweek dmv LED verlichting ik moet zeggen dat ze goed groeien en ook heel mooi bloeien (onder een ufo LED van 90 wattt) zie foto`s
verder gebruik ik de LED in combinatie met een 36 watt tl balk en een 120 watt spiraalvormige spaarlamp
zijn er nog andere die ook vanilla kush kweken onder LED lampen ? en wat zijn jullie ervaringen daarmee ?
Comment