Forum Top Ad MOBILE Smallest
Collapse
Mededeling
Collapse
No announcement yet.
Eerste binnen kweek
Collapse
X
-
Idd cal mag komt mer voor bij led grts
The dude with the AK420 sitting on his OG KUSHsion licking his GELATO41 and eating his GSC
5 lekkere grieten onder de zon
-
Deze is idd wat aan de kleine kant de lamp, daarmee ik de planten klein probeer te houden met lst. Ben al aant zien om er een lamp bij te hangen maar is moeilijk kiezen! Zou voor cob gaan! Hier nog foto van de plantjesYou do not have permission to view this gallery.
This gallery has 1 photos.
Comment
-
Denk dat die vlekjes eerder komen van een keer te nat staan.
Dat gebeurt wel vaker als men om de x dagen water geeft, dan staan ze 1 dag te nat en 1 dag te droog.
Oplossing is om elke dag water te geven, maar dan wel een stukkie minder natuurlijk.
Je mag autoflowers ook op 20/4 of 22/2 zetten, en zelfs op 24 uur licht.
Mocht het kouder worden is dat wel handig, dan blijft de temperatuur wat stabieler.
...tent staat in garage waar het ongeveer altijd min 18 graden is...
- Likes 1
Comment
-
Momenteel loopt alles nog goed, plantjes beginnen al een beetje te ruiken... heerlijk!
Nu had ik wel een vraag ivm voeding. Moet ik voeding geven als de planten er niet om vragen? Momenteel enkel water met ph 6.1 en ze zien er goed uit! Heb start pakket voeding van aptus maar twijfel om ze te gebruiken uit schrik voor over voeding.
Comment
-
Hier even een update, plantjes zijn nu 30 dagen oud, en vertonen voorbloei! Gaan deze nog veel groeien? Ze blijven nogal klein vind ik of is dit de normale grootte voor autoflowers? En iemand advies ivm voeding? Wel of niet nodig?
You do not have permission to view this gallery.
Comment
-
Ff een update,
plantjes zijn nu 34 dagen oud, een kleine 30 cm hoog en doen het goed, al hangen de nieuwe blaadjes soms naar beneden, denk van te droog te staan! Want na gisteren water te geven staan ze terug wat rechter! Hier nog een foto!
You do not have permission to view this gallery.
Comment
Comment