20200221_214154.jpg Er beginnen zich ook bruine plekken te vormen op de gele bladeren, iemand een idee wat het kan zijn? Ondervoeding? Te veel water? Hier nog een foto! moeten nog ongeveer 5 weken gaan! Hopelijk hangt er dan nog wat blad aan... 20200221_214211.jpg
Forum Top Ad MOBILE Smallest
Collapse
Mededeling
Collapse
No announcement yet.
Eerste binnen kweek
Collapse
X
-
Yoow mede growers,
Ik denk dat ik een mangaan Te kort heb, planten tonen alle sinds toch die symptomen, op 3 dagen tijd bijna helemaal geel en bruine plekken op de bladeren! Heb gelezen dat dit kan komen door een te hoge ph waarde? Heb ph min van plagron, mag dit ook in bloei gebruikt worden en zijn er nog andere dingen die ik nog kan doen? Aangetaste bladeren verwijderen? Ook de kleine blaadjes in de toppen hebben er last van!
Ik hoor het wel.
Comment
-
Yoow mede growers,
Het bladprobleem bij de nl is wat gestabiliseerd. Heb ze terug wat bijgevoed en ga dit nog paar dagen doen, binnen 2 weken kunnen ze om denk ik. De royal gorilla zal nog wat langer moeten blijven staan! Maar zit boordevol trichs, pak meer dan bij de nl.20200226_225644.jpg 20200228_005547.jpg
20200228_005539.jpg
Comment
-
Om de dames goed te beoordelen op de foto's, is het discolicht niet bepaald ideaal nee. Maar niks mis met af en toe een feestje
Nu ik er over nadenk.. Heb wel eens een prachtige dame versiert in de discotheek. Loop je tegen sluitingstijd samen naar buiten, de zon is al op... ...is ze toch niet zo 'prachtig' als je eerder dacht
-
-
N9g even kleine update, de nl ben ik aant spoelen want die gaan volgende week om , trichs zijn allemaal wit nu wachten op wat amber kleurige trichs en dan oogsten! De gorilla's krijgen nog tot volgende week voeding zij moeten wat langer staan!
20200305_110211.jpg 20200305_110206.jpg
Comment
-
Een paar dagen extra kan meestal geen kwaad.
-
Idd ga ik ook doen, misschien zwellen ze nog wat aan, maar ze zitten wel al even met tekorten. Toch nog even geduld hebben... moeilijk... Ben benieuwd naar de kwaliteit en hoeveelheid, al gaat dat watvtegen vallen denk ik door een te "slappe" lamp! In de loop van volgende kweek komt er een qb board, de easygrow s600 v2 van ledgrowshop! Iemand ervaring mee?
-
-
Eerste jointje van eigen kweek is een feit! 1 tje van de northern light auto, hebben nu 7 dagen gedroogd dus kwa smaak kan het natuurlijk nog beter! Zit nubin weckpot met lv van 62 procent, regelmatig open zetten want daarjuist was de lv 65, het droge gewicht was 30 gram maar duidelijk te vroeg geoogst aangezien het niet zo volgroeide toppen zijn, daar leren we weeral uit. Met de andere planten ga ik wat meer geduld uit oefenen en wachten op wat meer Ambere trichomes !
het effect is in alle gevallen al in orde! Al denk ik dat de gorilla's beter gaan zijn, pak meer trichomes!
Tot de volgende...
Comment
-
Hier nog even een update, 2de plantje is ook droog en in potten, de royal gorilla, duidelijk meer thc en dikke stevige toppen, t.o. de northern light, dus nu weet ik zeker dat ik die te vroeg geoogst heb! De gorilla bracht 25 gr op. N9g 2 plantjes te gaan, nog een gorilla die serieuze foxtails heeft, denk dat dit door de genetica komt bij de gorilla want heel de plant is zo! De nl die nog staat vertoont dit ook maar enkel de toppen dichts bij het licht. Hoop en denk dat dit niet erg is? Hier nog foto
20200323_111951.jpg 20200323_112000.jpg
Comment
Comment