Maak gratis een account aan en krijg toegang tot het volledige forum. Paswoord vergeten? klik hier om een nieuwe aan te vragen. Neem contact op indien u problemen ondervindt met inloggen of registreren.
Maak een account aan!
Ik moest wachten op die Kroket he.Zelfde start zelfde lamp zelfde omschakeling mor twas zeker de moment om om te schakelen.Ik hoop het zou eerste keer zijn da het vol is haha.
Gewoon binddraad normaal voor planten en bomen,mor et marcheert en had het nog liggen.flans flans en klaar.
En ik kan de mazen open en dicht schuiven ook handig.
Thanks Weske idd heel veel gelezen en naar de goei mannen geluisterd,daarmee dat ik daar nu zo op hamer bij die newbies.Wel leuk om te horen thanks mate.
Ben zeer tevreden zowel over groei,omgevingsfactoren en zaad,hopelijk ook tot een goed einde maar daar heb ik de dudes hier om mee te assisteren.
Gisteren beslissing genomen om het net eraf te halen en alles gewoon te binden aan de potrand aangezien ik geconstateerd heb dat ik de achterste 2 planten moeilijk kan bewateren.
Men tentje is 80 op 80 op 160 te klein dus.
De potten kan ik ook niet liften.
Zullen binnen kort is aan het knutselen gaan,ronde betonplex plaat bevestigd met kogellager aan onderplaat met punten voor scroggnet te bevestigen,zo kan ik alles draaien in men tent en overal makkelijker aan.
3 planten heb ik gisteren gebonden vandaag de ltste.
Voor de rest loopt alles goed nog eens een brandnetelgierdouche gegeven want ik merkte toch weer wat eitjes aan de onderkant van het blad dus iets om in het oog te houden.
IMG_20200226_052900.jpg
Het ongebonden dametje. IMG_20200226_052847.jpg
Alle 4 tesamen, happy together and feel allright.
Ook de watertoegift verhoogd 2 l met 4 ml grow,elke dame 500 ml water toegevoegd zullen zien hoe lang het duurt voor ze drooggetrokken zijn.
Voor de rest have a nice day
@Hasjkip idd maar ga ze langer laten groeien vlgnde ronde dat ze wat hoger komen,die indicas zitten vol tot de grond, had ze wat moeten laten strekken of wat langer moeten wachten tot etten net
Da gaan we niet doen Rreppel zelfs de onderste nodes zitten bijna gelijk met de rest zonde om die weg te doen.Het is opgelost nu nog lamp bijbestellen dat ruimte volledig belicht is.Dan gaan we nog is scroggen en al hetgene van tipps nemen we mee.
Weg met het net..
Beestjes.. (jij waarschijnlijk spint, ik heb net varenrouwmug geconstateerd).
Zo lijken onze kweekjes nog meer op elkaar
Dames zien er in ieder geval gezond uit (onder dit paarse licht ). Laat maar lekker gaan
Als ik (een volgende ronde) een SCROG doe, krijgen alle potten een individueel scrognet. Simpelweg 4 bamboestokken in de pot, stukje gaas en wat tie-wraps..
Zo kan ik altijd nog de potten verplaatsen, optillen, verwijderen of even uit de kast halen voor wat bindwerk
Zand,gemalen glas,haarspray ge wilt ni weten wa er allemaal soms in zit.
Smaak naar de klote,na elke trek knars knars zand tssn u tanden degoutant.
THERES NO WEED BETTER LIKE HOMEGROWN WEED
Ook nog nergens voorbloei gespot duurt wat langer als anders of ben ik misschien weer te ongeduldig.
Heb gewoon gen zin in herma shit. IMG_20200229_181059.jpg
Voor de rest ben ik tevreden zoals altijd en zie toch al wat meer toppen komen boven het canvas als voige ronde.
Voor de rest bedankt om te komen kijken grts en tot vlgde update
Brandnetelgier is een voedzame bemesting op basis van brandnetels dat je makkelijk zelf kan maken. Het maken en gebruiken van brandnetelgier leer je hier!
misschien wat aan lengen met water ??
Ik had dat met de Vita Race de dosering te hoog , en ook alles met residu bedekt , ben al blij dat het met een water sproei beurt heb kunnen verwijderen , maar met da netel gedoe is't de bedoeling toch om er een film laag over te legen zodat ze het niet lekker vinden ok !! ??
En de Neem Olie dan , is dat dan niet aan te raden , ter preventie van ( beestjes ) ??
jawel zeker even goed maar vind het samenstellen wat minder aangezien het olie is,ik denk zelfs dat het zelfs meer ongedierte tegenhoud maar daar ben ik niet zeker van.
Deze brandnetelgier is van den aveve al geprepareert maar ga het zeker is zelf maken.
Bij mij gaat het ook nog langzaam met de tekenen van bloei, op de 'okselharen' na dan
Die residu.. Misschien de plantjes een keer besproeien met schoon regenwater? (Kraanwater bevat kalk wat ook weer residu geeft.) Dan kan het residu oplossen en opgenomen worden / eraf gespoeld worden.
Maar... Misschien wil je het residu juist behouden, tegen de beestjes waarvoor je het hebt gebruikt? Geen idee wat wijsheid is...
Die okselharen bij mij nog nihil.Ik ben ongeduldig op dat vlak,de onzekerheid of er stress of teveel stress is geweest waardoor ik een paar andere ballen buiten de mijne in de tent zie.
Ja dat residu juist,ik denk ook dat het de bedoeling is van het te laten zitten is met neem olie ook het geval trouwens dat de smaak op het blad zit.
Dat spoelen weet ik nog zo niet het nieuwe blad is nog onaangeroerd dus.
Bovenste cirkeltje denk ik bloeihaartjes maar ik moet dringend brillen haha,onderste cirkel beginnende pre calyx zonder bloeihaar,onder foto ook. 2020-3-1 18-34-0.jpg
Wat denken jullie.........?
Comment