Gegroet,
beste forumleden zoals al eens vermeld te hebben ben ik al een goede week bezig met een nieuw kweekverslagje.
Het betreft over zaad zonder naam.Complete verassing dus en misschien niet zo simpel voor een nog niet zo ervaren kweker.Maar goed moeilijk gaat ook en genoeg ogen die wat mee kijken om hier en daar is wat te corrigeren of bij te sturen.
De reden van aankoop is ze waren goedkoop en ik experimenteer graag en aangezien probeersels niet altijd van een leien dakje lopen dan geven we niet teveel uit aan zaad.Die experimentjes zullen we binnenkort wel is in een apart mapje steken.
Maar goed hoe gaan we te werk: DE SETUP:
TENTJE VAN 80 80 160
LED VIPARSPECTRA R450 ONGEVEER 200W UIT DE MUUR
SUNBLASTER T5 NEON 2X 24 W
AFZUIGING MET KOOLSTOF FILTER
CLIPFAN 15 CM
VERWARMING 500W MET THERMOSTAAT
HET ZAADEEDSTOCKERS MISTERY COLLECTION 20 ZADEN 4 STRAINS MAAR UNKNOWN
We hebben 6/1 de zaden: 8 stuks tssn koffiefilter gepropt waarvan 7 gekiemd.
7 in de grond gestopt 6 stuks geboren en na een selectie 4 over gehouden.
Na wat voorgroeien in 0.5l potje gisteren overgepot naar 6 liter pot.
Op 1 plantje eerste kartel wat aangevreten door iets,goed bespoten met neemolie en nu toch niks meer gezien.Nu is het verder afwachten hoe ze gaan groeien dus elke zondag maak ik mijn kweekverslag wat recenter.
Hier wat fotos en tot vlgnde week.
beste forumleden zoals al eens vermeld te hebben ben ik al een goede week bezig met een nieuw kweekverslagje.
Het betreft over zaad zonder naam.Complete verassing dus en misschien niet zo simpel voor een nog niet zo ervaren kweker.Maar goed moeilijk gaat ook en genoeg ogen die wat mee kijken om hier en daar is wat te corrigeren of bij te sturen.
De reden van aankoop is ze waren goedkoop en ik experimenteer graag en aangezien probeersels niet altijd van een leien dakje lopen dan geven we niet teveel uit aan zaad.Die experimentjes zullen we binnenkort wel is in een apart mapje steken.
Maar goed hoe gaan we te werk: DE SETUP:
TENTJE VAN 80 80 160
LED VIPARSPECTRA R450 ONGEVEER 200W UIT DE MUUR
SUNBLASTER T5 NEON 2X 24 W
AFZUIGING MET KOOLSTOF FILTER
CLIPFAN 15 CM
VERWARMING 500W MET THERMOSTAAT
HET ZAADEEDSTOCKERS MISTERY COLLECTION 20 ZADEN 4 STRAINS MAAR UNKNOWN
We hebben 6/1 de zaden: 8 stuks tssn koffiefilter gepropt waarvan 7 gekiemd.
7 in de grond gestopt 6 stuks geboren en na een selectie 4 over gehouden.
Na wat voorgroeien in 0.5l potje gisteren overgepot naar 6 liter pot.
Op 1 plantje eerste kartel wat aangevreten door iets,goed bespoten met neemolie en nu toch niks meer gezien.Nu is het verder afwachten hoe ze gaan groeien dus elke zondag maak ik mijn kweekverslag wat recenter.
Hier wat fotos en tot vlgnde week.
Comment