Forum Top Ad MOBILE Smallest

Collapse

Mededeling

Collapse
No announcement yet.

Seedstockers: ?The 4 unknown? series 1

Collapse
X

• Filter
  • Tijd
  • Geef Weer
Clear All
new posts

Hey amigo !!

PH meter ? welk merk ?

👍🏼 !! Remco's Runtz edition three <-> 01/02/2023 !! 👍🏼

Comment

• Jamzieman
      Jamzieman commented
      Editing a comment
      ADWA ph 11 met kop die je kan vervangen en temp meting

Goedemorgen Jamzieman

Was dat achteraf gezien niet een beetje overhaast en erg rigoureus, plant verwijderen?
    Mijn lekkerste wiet kwam van een plant die ook totaal verdort was, zat geen blad meer aan op het laatst

Of was je bang dat deze zwakke dame de beestjes niet aan kon?

Ph meter is een fijne toevoeging van de kweekset. Geeft je wat meer controle en dus zekerheid. EC meter ben ik nog niet van overtuigd, net als de tensiometers van Blumat

"Alles gaat goed, en anders doe ik wel alsof" - Takketoelli
    "Wat er ook gebeurt, altijd blijven lachen" - Bassie
    "Ajeto" - Buurman en Buurman

Comment

• Jamzieman
      Jamzieman commented
      Editing a comment
      Ik weet het niet man misschien wel maar voor een sativa te zijn nog zes weken laten trekken ging helemaal niet goed komen.De takken waren zo droog dat ze direkt braken alsof ze een week in het drooghok zaten.
      Ik heb de wortels nog niet bekeken dat doen we later als de grond kurkdroog is.

• Takketoelli
      Takketoelli commented
      Editing a comment
      Apart! Eventjes onderzoeken wat de oorzaak kan zijn ja. Bij mij was het echt de hitte van vorige zomer, samen met een te lage lv

Ben benieuwd

• Jamzieman
      Jamzieman commented
      Editing a comment
      Ik denk dat ik men hoofdwortel heb geraakt met de grond wat te wild los te harken in men pot.Als ik even terugkijk is het probleemtoen begonnen en zienderogen afgetakeld.

Alles OK? Toch geen rampspoed hoop ik.

Comment

Hier alsook drie weken geen update meer gedaan bij deze,dit zal de voorlaatste keer zijn voor deze ronde aangezien ik de plantjes geknipt heb.
      De volgende sessie word die van een smaak verslagje.
      Dus de planten die waren op hun einde helemaal vergeeld en aan het verdrogen ik denk echt een te droge level in de tent werkpuntje dus.
      Heb een mooi aardig gevuld bakje dat aan het drogen is momenteel,opbrengst geen idee en interesseert me niet als het maar smaakt.
      Even wat fotos van de meiden van de afgelopen drie weken .
      IMG_20200427_061202.jpg IMG_20200429_213816.jpg IMG_20200429_213856.jpg
      IMG_20200429_213902.jpg IMG_20200427_061148.jpg IMG_20200427_061214.jpg IMG_20200427_061219.jpg IMG_20200504_185018.jpg IMG_20200502_185230.jpg IMG_20200509_190708.jpg IMG_20200504_184822.jpg IMG_20200509_190844.jpg IMG_20200502_185233.jpg IMG_20200509_190839.jpg
      geen supergrote toppen maar ja 6.5 l potten verwacht ik ook geen baseballbats, toch tevreden.
      IMG_20200510_083534.jpg IMG_20200510_083600.jpg IMG_20200510_083554.jpg
      binnen week of 2 smaakverslag en misschien kan ik dan de soortjes wat ontrafelen.cheerio
      Attached Files
      The dude with the AK420 sitting on his OG KUSHsion licking his GELATO41 and eating his GSC
      5 lekkere grieten onder de zon

Comment

• Takketoelli
        Takketoelli commented
        Editing a comment
        En weer een oogst binnen!!

Volgende keer van tevoren bedenken hoe je de toppen ophangt?
        Of doe je dit altijd zo?
        Net alsof je klaar was met knippen en toen dacht van 'shit, wat nu?'

Improvisaties, daar hou ik wel van

• Jamzieman
        Jamzieman commented
        Editing a comment
        mmmm inderdaad een deftig droogrek of hok zou ideaal ze hangen in men voorgroeitent haha

Ziet er mooi uit! Hopelijk zijn ze heerlijk

Comment

• Jamzieman
        Jamzieman commented
        Editing a comment
        De kleine topjes smaken al goed de grote zitten in de weckpot.thanks

leuk verslag! laat het smaken

Comment

• Jamzieman
        Jamzieman commented
        Editing a comment
        smaak en effectverslag komt morgen waarschijnlijk
        thnx anyway

nice ik ben nieuwschierig! zit er ook over te denken om de zaden te kopen.. maar toch lijkt het me erg lastig..

Comment

• Jamzieman
        Jamzieman commented
        Editing a comment
        Lastig op gebied van dat je niet weet wat je kweekt of anders lastig?

ja dat je niet weet wat je kweekt lijkt me lastig. Vooral de hoogte verschillen. Optie zou natuurlijk zijn om te gaan scroggen maar weet niet of ik dat wil gaan doen, gelukkig heb ik nog even tijd om na te denken. Ik na het buitenseizoen weer binnen aan de slag. Zie op de site van seedstockers wel leuke (betaalbare) sootjes staan!

Comment

• Jamzieman
        Jamzieman commented
        Editing a comment
        ik mag van seedstockers zeker niet klagen de 5 die ik nu heb doen het ook extreem goed,niet getopt gescrogd of lst ze staan op plateaus voor het hoogteverscil aan te passen.

• hodjob1
        hodjob1 commented
        Editing a comment
        Dat is inderdaad een goede oplossing! Heb je daar ook een verslag van ? eventueel linkje?

• Jamzieman
        Jamzieman commented
        Editing a comment
        vlak onder de ltste fotos staat link int groen
    Bezig...
    X