Forum Top Ad MOBILE Smallest

Collapse

Mededeling

Collapse
No announcement yet.

1e oogst

Collapse
Dit topic is gesloten.
X
X
 
  • Filter
  • Tijd
  • Geef Weer
Clear All
new posts

    1e oogst

    Korting op 420shop
    Hey peeps....eindelijk is het dan zover. Vandaag begonnen met knippen! Dit was me 1e kweek, ik heb alle info van hier gelezen...ben veel door jullie geholpen Thanks...specially monty. Was wel een hele lange rit...met me 5 dames, 3 volle maanden....maar het is tog iets moois geworden! Trouwens, wat is dat knippen een werk!! 3 planten geknipt in 4 UUR!! Morgen doe ik die andere 2.....

    Ik ga die toppen 3 dagen laten hangen, en dan vervolgens op de droogrek plaatsen. Dus over 3 dagen moet ik ze nog een keer knippen (netter).
    Enigste wat me btje zorgen baarde, was mijn luchtvochtigheid...die ligt een btje te hoog. Maar heb zo'n luchtvreter (bij mijn luchtinlaat) gezet. Dus dat komt hopelijk goed....want deze laatste 10 dagen wil ik ook goed laten verlopen .......

    Ik ben zelf helemaal tevreden met het resultaat, kep pas 3 dames geknipt en poeh...wat vind ik het al veeel zeg. Haha veels te veel voor eigen gebruik joh! Had echt niet zoveel verwacht mijn 1e keer! Maar goed, moet ook nog drogen...dus nog wel spannend! Mede-smokers, en hobbykwekers, laat me maar weten wat jullie ervan vinden...en tips zijn ook nog altijd welkom I'm almost gonna get high "from my own supply"
    Attached Files

    #2
    Re: 1e oogst

    Mooie rijpe volle toppen heb je geoogst. Ziet er lekker uit en zeker voor een eerste maal ee nschitterend resultaat. Rustig drogen nu en goed curen. Veel rookplezier.

    Comment


      #3
      Re: 1e oogst

      De luchtvochtigheid is makkelijk omlaag te brengen door de verwarming in de desbetreffende kamer even aan te zetten.
      Een uurtje stoken scheelt mij zo al 10% in de luchtvochtigheid!
      Als je er verder voor zorgt dat de toppen niet tegen elkaar aan komen te hangen, gaat dat drogen wel goed

      Je toppen zien er in ieder geval geweldig en smakelijk uit, geniet ervan!
      - Kweekverslag: Circulair kweken, let's GrOw greener
      - Bouwverslag: Kweekkast met klein budget

      Comment


        #4
        Re: 1e oogst

        LV ook niet te laag laten worden bij een hogere temp.
        Dan droogt het te snel en is het niet echt lekkr.

        Mooie toppen vriend! Welke soort?

        gr
        B.

        Comment


          #5
          Re: 1e oogst

          Ben net klaar met me 2 laatste plantjes. De dames waren NLX... Was weer erg lang bezig met knippen, omdat ik nu alles netjes heb geknipt alle takken verwijdert. Ik heb de toppen van 1 plant nat gewogen, en dit kwam op 371,3 gr uit! ....wooowwww ik schrok me rot!! Lekker veel...dus droog zal dat zijn, 50 gr jongens? Om ze te drogen heb ik ze op een droogrekje geplaatst. Ik heb de verwarming in de kamer aangezet omdat ik zie dat de luchtvochtigheid omhoog gegaan is naar 70%!
          Ik heb wel een hoop te roken nu, maar ik denk dat ik tog doorga kweken omdat ik de smaak te pakken heb, en het leuk vind. Me volgende kweek gaat denk ik weer NLX worden, omdat ik het makkelijke dames vind. Niks gedaan met PH enz....alleen voeding, afzuiger, en een lamp. Een ventilator had ik ook ni, omdat ik bang was voor de herrie....ga het ook weer zonder ventilator doen, of denken jullie dat deze oogst puur geluk was?? Let me know....
          Attached Files

          Comment


            #6
            Re: 1e oogst

            k heb niet veel verstand van het kweken etc maar ik denk dat je opbrengst toch wel boven de 50gram droog ligt^^

            Comment


              #7
              Re: 1e oogst

              Werkelijke mooe boompjes!

              Ach zolang je geen gekke dingen doet, ik heb puur ventilator o pde lamp staan zodat mn lamp er wat dichter op kan.

              heb ook mooie toppen gekweekt zonder ventilator, maar soorten als trainwreck gaan dan echt omvallen als ze rijpen... ;p

              Comment


                #8
                Re: 1e oogst

                Mooi kweekje heb je gemaakt hoor mag je trost op zijn
                Ben benieuwd naar je volgende kweek.

                Groetjes Bella
                God was never on your side..

                Comment

                Bezig...
                X