Forum Top Ad MOBILE Smallest

Collapse

Mededeling

Collapse
No announcement yet.

De tweede ronde.!! Lemon Shining Silver Haze

Collapse
X
 
  • Filter
  • Tijd
  • Geef Weer
Clear All
new posts

    #46
    Hehe easy guys..!!

    hier komen ze hoor...

    20200515_200641.jpg 20200515_200645.jpg 20200515_200650.jpg 20200515_200654.jpg 20200515_200658.jpg 20200515_200702.jpg

    Daar zijn ze dan eindelijk weer. Ik ben er wel tevreden over

    Misschien dat ik dan weleens ga proberen de silver haze.

    Het is de 2e ronde voor het filter, maar ik had hem van iemand gekregen dus wie weet hoeveel rondes hij heeft gezien.

    Comment


      #47
      Hee groene amigo's

      Ik heb weer eens een saai middagdienstje en ik dacht laat ik eens me eigen topic door lezen om alvast puntjes checken die ik moet gaan verbeteren of eventuele suggesties van jullie die ik wil toepassen .

      De volgende ronde gaat het de Shining Silver Haze worden. Ik ga hiervoor weer de 25L potten gebruiken, maar ik ga ze wel eerst in kleinere potjes voorkweken. Lijkt me net iets makkelijker in het begin qua watergift.

      Voeding hou ik hetzelfde want ik heb nog redelijk veel bloeivoeding staan van Plagron, alleen me greensensation is ver op dus die zal ik wel even moeten aanschaffen.

      Ik ga ook de besproken tactiek toepassen betreft het water geven.
      Watergift afzuren naar 6.2
      Watergift met voeding niet afzuren.

      Ik wilde ze ook eens gaan voorkweken onder led verlichting. Aangeziennde temperaturen in m'n hok beter te hanteren zijn met de huidige buitentemperaturen en me kacheltje, die het btw nog steeds goed doet.


      parus-led-kweeklamp-lucis-groei-licht-tbv-kiemenopkweken.jpg Ik heb nog 2 van zulke dingen staan. Zijn Parus kweeklampjes van 20Watt de stuk die ik altijd gebruik voor mijn paprika's onder op te kweken en die groeien er wel goed onder. Dus ja waarom deze plantjes dan niet toch. Zou dat wat zijn?

      Het mooie weer is ondertussen weer aangebroken en de kriebels om het zwembad op te zetten zijn weer flink aanwezig, bij uitstek een mooi m okment om gelijk voor een nieuwe pH meter te kijken .

      Ik had deze ronde LST toe gepast en 1 plant per ongeluk onthoofd dus die is wel getopt. Dit is ook de plant met de minst compacte toppen. Dus misschien dat ik het toch maar bij LST houdt de volgende ronde.

      Dit waren even mijn conclusies voor de volgende ronde .
      Ik ben benieuwd wat jullie er van vinden en uiteraard hou ik jullie op de hoogte van de huidige ronde, want die is natuurlijk nog niet voorbij .

      Nog even geduld en .

      Attached Files

      Comment


      • Rreppellsteeltjam
        Rreppellsteeltjam commented
        Editing a comment
        Voorgroei en lamp, ok.
        Bluelab pH meter!!

      • TheBenZ
        TheBenZ commented
        Editing a comment
        Ik zal er eens naar kijken naar die bluelab pH meter

      #48
      mooie knotsen zijn dat benz, ik vraag me af hoeveel hier af gaat komen, je had toch 1 ronde lst gedaan door gwn de plant te buigen of heb je nog takken apart gedaan ook ?

      Comment


      • TangerineDream
        TangerineDream commented
        Editing a comment
        ooh en nog vergeten welke luchtinblaas gebruik je ?

      #49
      TangerineDream

      Ik heb deze ronde idd alleen LST toegepast, op die ene sporadische onthoofding na dan.
      Ik heb in het begin gewoon heel de plant naar 1 van de hoeken gebogen en uiteindelijk enkele takken die te hoog ten opzichte van de andere zouden worden ook nog gebogen.

      Lucht inblaas is gewoon passief. Ik heb een flexibele slang door een gat aan de onderkant gestoken en deze pakt de lucht precies bij mijn kacheltje. Die blaast als het ware in de slang.

      Ik ben ook echt benieuwd hoeveel ik er van af ga krijgen. Nog een weekje geduld en dan gaan ze om

      Comment


        #50
        Le moment supreme..!!

        Vanavond is het zover. De schaar gaat erin.

        Ik zal vanavond nog even foto's schieten hoe ze eruit zien als ze om gaan. En dan drogen die handel .

        Ben benieuwd..!!!

        Comment


          #51
          Je bent er vroeg bij denk ik.
          Lemon haze heeft wel 10-11 weken bloei volgens andere kwekers.
          Heb je de trichomen gechecked ?
          ~ 2011-12 ~ 2012-13 ~ 2017 ~ 2019 ~ 2020 ~ BuitenQweeksels ~

          Comment


          • QnQ
            QnQ commented
            Editing a comment
            Da's vreemd dan, dat ze na 7-8 weken al klaar zijn terwijl andere kwekers aangeven 10 weken nodig hebben.
            Op seedfinder hebben ze het ook over 10-11 weken.
            Mja, je kunt dat zelf het beste zien natuurlijk.
            Ik dacht op de foto's hierboven, van 5 dagen geleden te zien dat ze nog wel een paar weken mochten staan.
            Erg veel witte pistils nog.
            Dat RQS zegt 60 dagen bloei is onzin, een verkoper kun je beter niet op z'n blauwe ogen geloven

            -niet verkeerd bedoeld hoor, maar ik vind het best veel verschil in bloeidagen-

          • TheBenZ
            TheBenZ commented
            Editing a comment
            Ja ik weet het ook niet, but the trichomes don't lie.

            Wat ik me wel afvraag is zijn die aantal weken bloei die ze aangeven gebasseerd op de overschakeling naar 12/12 of geteld vanaf echte bloei.

          • QnQ
            QnQ commented
            Editing a comment
            Dat weet ik niet. Wat de verkoper opgeeft als bloeitijd hou ik zelf eigenlijk nooit rekening mee.
            Kwekers hebben het altijd over echte bloei.

          #52
          Nou alles is netjes geknipt en gedroogd.

          In totaal 180 gram.

          Valt me weer tegen eigenlijk , maar we kunnen er toch weer even een tijdje tegenaan.

          Maar goed we geven niet op. Ik heb inmiddels me hokje al weer proper gemaakt. Nieuw koolstoffilter aangeschaft en een nieuwe lamp er in gedraaid.

          Nieuwe ronde, nieuwe kansen.

          Comment

          Bezig...
          X