Forum Top Ad MOBILE Smallest

Collapse

Mededeling

Collapse
No announcement yet.

Sweed Seeds Verzameling... :)

Collapse
Dit topic is gesloten.
X
X
 
  • Filter
  • Tijd
  • Geef Weer
Clear All
new posts

    #16
    Re: Sweed Seeds Verzameling...

    hello medegrowers, hier ben ik terug met een update

    Heb vorige woensdag al van 1 Cream caramel de hoofdtop moeten knippen want die was al klaar buiten de rest van de plant. Dan dit weekend de rest van de 3 moham rams geknipt die ik terug had gezet (enkele dagen daarvoor had ik de hoofdtoppen al geknipt zoals in vorige post vermeld) Ook 1 SAD s1 geknipt en een hoofdtop van 1 blackjack.
    Morgen zal er een tweede afghaan aan moeten geloven want die is ook lekker op zijn einde de 3de afghaan zal nog enkele dagen nodig hebben. 1cream caramel zal ook nog klein weekje nodig hebben en dan nog 1Creamm caramel en de andere twee blackjacks die het grootst waren geworden ook zijn totaal nog niet klaar, zijn nog volledig wit en de hoofdtoppen van zowel de hoofdstam als zijtakken zijn nog steeds aan het zwellen...(die ben ik dus ook wat terug beginnen bijvoeden want begonnen sommigen bladeren geel te worden en zijn nog lang niet klaar) dus denk die nog meer dan week zullen nodig hebben... beetje raar als je naar de andere kijkt, maar zullen precies wel ook het meeste opleveren de anderen krijgen gewoon afgezuurd water verder.
    doordat er al 4 dames uit zijn hebben de andere wel meer plaats nu, en heb ik van 1 blackjack de grote zijtakken met een zware hoofdtop aan gebogen zodat die lager hangt en meer onder de lamp, ipv daarvoor naast de lamp ongeveer, door hun grootte...

    zoezo hierodner wat foto's van hetgeen ik woensdag en dit weekend zitte knippe heb en laatste foto is van de moham ram die ik allereerst 2weke gelede al geknipt had en nu goed gedroogd is en nu in glazen pot kan om verder te curen, ziet er alleszinds hoeerlijk uit mag ik zeggen en de lichte geur komt al boven maar dit zal het curen nu wel versterken, dat zo al een 20 gram gedroogd, nat niet gewogen...

    enjoy the pictures my friends

    DSC02639.jpgDSC02633.jpgDSC02634.jpgDSC02635.jpgDSC02638.jpgDSC02637.jpgDSC02648.jpgDSC02651.jpgDSC02641.jpg
    Je ziet ook duidelijk aan de kleur van de toppen welke al van voor het weekend liggen te drogen ( meer bruindere toppen) en de meer groenere toppen liggen nog maar van zaterdagnacht erin te drogen

    ps. morgen naar aleien achter alles voor de volgende nieuwe start binnenkort

    Grtzzz Creammdelicious

    Comment


      #17
      Re: Sweed Seeds Verzameling...

      Verry nice mate!! Ziet er verrukkelijk uit die drogende toppen, mooi tegen het hars aan geknipt btw, krijg je een mooi stevig productje ; )
      Succes met de afrijping van de laatste dames en uiteraard de nieuwe start met de zaden van greenhouse ; )
      Geen vragen deze keer?....hoe zou dat nou komen?....hahahah
      Hou ons op de hoogte heh ; )

      Greetzz maatje

      Comment


        #18
        Re: Sweed Seeds Verzameling...

        Oorspronkelijk geplaatst door Psycho View Post
        Verry nice mate!! Ziet er verrukkelijk uit die drogende toppen, mooi tegen het hars aan geknipt btw, krijg je een mooi stevig productje ; )
        Succes met de afrijping van de laatste dames en uiteraard de nieuwe start met de zaden van greenhouse ; )
        Geen vragen deze keer?....hoe zou dat nou komen?....hahahah
        Hou ons op de hoogte heh ; )

        Greetzz maatje

        hey mate

        vandaag de zaden weesten halen van greenhouse indica mix H en de super lemon haze nog weekje/2 weekjes en we starten eraan,
        en dat ik geenv ragen heb voorlopig da ligt aan u te danken e mate!! je hebt me genoeg vooruit geholpen!! thx daarvoor!!
        verdere update hoor je wel van me

        Ps de hash was echt super mate heeft me lekker gesmaakt !!

        grtzzz

        Comment


          #19
          Re: Sweed Seeds Verzameling...

          mmmmmmmmmm lekker al die soortjes,van alle sweet seeds is me die black jack en psicodelicia het meest bijgebleven.Die black jack heeft iets hazey van smaak,geniet er van

          Comment


            #20
            Re: Sweed Seeds Verzameling...

            LEKKERE TOPPEN!
            congratz
            Stick it to the man.

            Comment


              #21
              Re: Sweed Seeds Verzameling...

              om jaloers op te zijn zeker en vast doe zo verder!

              Comment


                #22
                Re: Sweed Seeds Verzameling...

                Hello growers, hier ben ik terug,

                alles wat ik vorige weken geknipt had is nu aan het kuren...de moham ram heb ik al gewogen omdat die volledig geknipt zijn en daar heb ik 62gr van gehaald, van drie planten... dit kwam omdat die te vroeg afgerijpt waren door te lang pk 13/14 mee te geven maar ja... de rest is nog lekker aan het aan maar zit met het begin stadium van meeldauw nu vraag me af wat heir aan te doen in dit late stadium van de dames...

                hier de pics...

                Black Jack's.jpgBlack Jacks.jpgBlackjack.jpgcream caramel 2.jpgcream caramel 3.jpgSAD S1 # 2.jpgmeeldauw 1.jpgmeeldauw 2.jpgmeeldauw 3.jpg

                grtzz

                Comment


                  #23
                  Re: Sweed Seeds Verzameling...

                  op de 3laatste foto denk ik niet dat dit meeldauw is,meeldauw is meer wit,denk niet dat je daar zorgen over moet maken komt allemaal goed

                  Comment


                    #24
                    Re: Sweed Seeds Verzameling...

                    mooie toppen

                    Comment


                      #25
                      Re: Sweed Seeds Verzameling...

                      Oorspronkelijk geplaatst door lsdaffy View Post
                      op de 3laatste foto denk ik niet dat dit meeldauw is,meeldauw is meer wit,denk niet dat je daar zorgen over moet maken komt allemaal goed

                      mja toch wel wat meeldauw ze denk ik...valt er gewoon af te wrijven de plekjes witte poeder... heb gistren al bladeren verwijderd met de plekjes poeder op en vandaag waren er twee bladeren bij met plekjes, dus het breid wel niet snel uit denk ik. zal zo einde van de oogst wel halen... nog week, weekenhalf en alles zla oogsten worden...denk ik...
                      zien wat de trichomen zeggen...

                      grtzzz

                      Comment


                        #26
                        Re: Sweed Seeds Verzameling...

                        en wat zeggen ze?

                        Comment


                          #27
                          Re: Sweed Seeds Verzameling...

                          hey mate, komt zeer traag in minimaal bij, vandaag 1 blad met plekje meedauw, valt dus goed mee!! gelukkig maar, nog weekje en ze mogen allemaal om denk ik,

                          grtzz en bedankt voor interesse en hulp

                          Comment


                            #28
                            Re: Sweed Seeds Verzameling...

                            slijp alvast uw scharen,ben blij voor je dat je die meeldauw onder controle hebt.nog een 2a3dagjes,ben benieuwd

                            Comment


                              #29
                              Re: Sweed Seeds Verzameling...

                              spannend

                              Comment


                                #30
                                Re: Sweed Seeds Verzameling...

                                beetje aan de late kant mor dat kan zeker van de mohan, is samen met green poisoon de snelste van sweet, heb de meeste gehad van hen en zowiezo kwa snelheid schieten die erbovenuit, gevaar met de mohan langer te laten staan is dat ie gaat herma'en, hier was indertijd ook op 7 weken om

                                Comment

                                Bezig...
                                X