Miljaar ik moet me verslag wat beter gaan bijhouden
moest tot pagina 1 terug gaan om te kijken hoe oud die meiden nou ook weer zijn
( ik wil nie te vroeg onder de rokjes kijken das strafbaar hoor )
maar de meiden zijn nou een 4 tal weken oud
met het te droog staan hebben ze duidelijk even een stilstand gehad
maar dat word nu ruim terug ingehaald nu ze in de tent staan
tja en dan ben ik toch echt te eigenwijs en kom ik te veel verslagen tegen van mensen met spiegelwanden om niet wat te gaan proberen
ik heb deze week even een proefje gedaan en toch een spiegel in de tent geplaats
langst 1 zijde en mijn fan recht op de lamp laten blazen zodat die een klein beetje schommelt ( dit om hotspots te vermijden )
En de warme lucht weg te blazen van de planten
de lamp hangt op 60 cm
nou kon ik op een week al duidelijk verschil zien de 2 planten die naast de spiegel staan zijn duidelijk groter dan de rest
dus heb ik aan de achterzijde nu ook een spiegel geplaats
verder hebben de meiden al 2keer een halve l water afgezuurd op 6.6 en met 1 ml powerroots erdoor gehad
1pot voelt wat lichter als de rest daar krullen ook wat blaadjes aan dus die krijgt vandaag wa meer te zuipen
de meiden staan er mooi groen bij
en krijgen joekels van 7 vingerig blad dus ik vermoed dat ze wel blij zijn zo
moest tot pagina 1 terug gaan om te kijken hoe oud die meiden nou ook weer zijn
( ik wil nie te vroeg onder de rokjes kijken das strafbaar hoor )
maar de meiden zijn nou een 4 tal weken oud
met het te droog staan hebben ze duidelijk even een stilstand gehad
maar dat word nu ruim terug ingehaald nu ze in de tent staan
tja en dan ben ik toch echt te eigenwijs en kom ik te veel verslagen tegen van mensen met spiegelwanden om niet wat te gaan proberen
ik heb deze week even een proefje gedaan en toch een spiegel in de tent geplaats
langst 1 zijde en mijn fan recht op de lamp laten blazen zodat die een klein beetje schommelt ( dit om hotspots te vermijden )
En de warme lucht weg te blazen van de planten
de lamp hangt op 60 cm
nou kon ik op een week al duidelijk verschil zien de 2 planten die naast de spiegel staan zijn duidelijk groter dan de rest
dus heb ik aan de achterzijde nu ook een spiegel geplaats
verder hebben de meiden al 2keer een halve l water afgezuurd op 6.6 en met 1 ml powerroots erdoor gehad
1pot voelt wat lichter als de rest daar krullen ook wat blaadjes aan dus die krijgt vandaag wa meer te zuipen
de meiden staan er mooi groen bij
en krijgen joekels van 7 vingerig blad dus ik vermoed dat ze wel blij zijn zo
Comment