Hier ben ik weer
na een tijdje weg geweest te zijn hier op jd wegens drukte
ben ik nu maar weer is terug komen piepen voor wat hulp
ik heb 2 rondes binnen gedraaid in een tentje van 1x1x2m onder een hps van 600w
beide keren rond de 120 g droog geoogst van 5 planten
dus blijkbaar gaat er toch nog wat mis
ik hoop deze ronde beter te gaan doen met
wat raad van het forum komt da hopelijk wel goed
deze ronde ga ik blue chees van Barney’s zetten ik twijfel nog tussen 5 stuks of 9
( advies word gewaardeerd )
ik heb batmix van plagron om ze na een weekje voor groeien in lightmix in over te potten
en een startbox van plagron
zodat ik de zaailingen al wat wortelstimulator kon geven en indien nodig later groei en bloei voeding
nu voor de nieuwe ronde heb ik een nieuwe spiegelkap gekocht ( oude spiegelde niet echt meer )
En 2 tleds van 26 w om onder voor te groeien inplaats van gelijk onder de 600 w hps ook heb ik voor als de planten te groot worden om onder de leds te passen een groei hps gekocht
verder heb ik 2 wanden van de tent met een soort zilveren ondervloer bekleed voor meer reflectie van het licht
de achterzijde van de tent komt nog een spiegel tegen
Tent is vandaag uitgewassen ik kijk nog even aan wat nou wijsheid is 5 stuks in een scrog of 9
ik vermoed dat 5 wel voldoende is maar na de laatste oogsten heb ik de neiging om de hele tent vol te gooien
na een tijdje weg geweest te zijn hier op jd wegens drukte
ben ik nu maar weer is terug komen piepen voor wat hulp
ik heb 2 rondes binnen gedraaid in een tentje van 1x1x2m onder een hps van 600w
beide keren rond de 120 g droog geoogst van 5 planten
dus blijkbaar gaat er toch nog wat mis
ik hoop deze ronde beter te gaan doen met
wat raad van het forum komt da hopelijk wel goed
deze ronde ga ik blue chees van Barney’s zetten ik twijfel nog tussen 5 stuks of 9
( advies word gewaardeerd )
ik heb batmix van plagron om ze na een weekje voor groeien in lightmix in over te potten
en een startbox van plagron
zodat ik de zaailingen al wat wortelstimulator kon geven en indien nodig later groei en bloei voeding
nu voor de nieuwe ronde heb ik een nieuwe spiegelkap gekocht ( oude spiegelde niet echt meer )
En 2 tleds van 26 w om onder voor te groeien inplaats van gelijk onder de 600 w hps ook heb ik voor als de planten te groot worden om onder de leds te passen een groei hps gekocht
verder heb ik 2 wanden van de tent met een soort zilveren ondervloer bekleed voor meer reflectie van het licht
de achterzijde van de tent komt nog een spiegel tegen
Tent is vandaag uitgewassen ik kijk nog even aan wat nou wijsheid is 5 stuks in een scrog of 9
ik vermoed dat 5 wel voldoende is maar na de laatste oogsten heb ik de neiging om de hele tent vol te gooien
Comment