Forum Top Ad MOBILE Smallest

Collapse

Mededeling

Collapse
No announcement yet.

eerste kweekverslag

Collapse
Dit topic is gesloten.
X
X

• Filter
  • Tijd
  • Geef Weer
Clear All
new posts

Re: eerste kweekverslag

nee normaal mag ik me er ook niet mee bezig houden maar ik doe het toch ,als ik ze zou bestellen zou een van mijn ouders het weggooien.
    en ik ben van belgie ik weet hier nergens growshops .

en euhm die plantjes van buiten verwelken

Comment

lol...wat een toestanden eigenlijk......hoe oud ben je eigenlijk als ik vragen mag??
      sigpicDoe wat je wilt....kletsen doen ze toch!!!

Comment

ik wordt in een maand 18 en ja maar ik was al van peuter zeg maar gek van wietplanten haha , maar kan ik ook zaadjes bestellen en pas bij de levering alles betalen ? zojaa.. wil ik er iets meer over weten

Comment

Mijn motto is: Als je iets doet doe het dan goed, anders moet je er nieteens aan beginnen ; ) Zaad ter ontkiemen leggen zonder een redelijke setup is gedoemd om te mislukken. Kijk maar ff op de Micro afdeling, kan je een leerzame start maken ; ) Gewoon wat zaad bestellen, bij een vriend van je laten bezorgen en starten met n tl-kweekje, simpel zat en goed leerzaam ; )

Greetzz

Comment

ja ik bouw eerst een growboxje dan de zaadjes :p moet ik een speciaal licht hebben voor de planten ?

Comment

hmm waaruit kan ik het zelf maken ?

Comment

Kijk maar ff in de micro verslagen, genoeg voorbeelden, de meer watt de meer gewicht ; )

Greetzz

Comment

dus die lampen zijn gewoon voor meer wiet erop te krijgen :p ? ik rook het niet , en jah mijn kamerade ook ni veel ofzo , dan zou ik het moeten verkopen anders ligt er 2 jaar wiet thuis xd ik vind de plant met smalle vinger blaren mooi iemand die deze soort kent ? en ik heb al een paar keer gekeken op micro hoor

Comment

Voor het winstgevende aspect zit je verkeerd jongeman, naast dat het niet aansluit bij de tot standkoming van dit prachtige forum (voor zelfgebruik), met n klein tl-kweekje ga je er niet veel vanaf halen, zul je toch echt met de 400/600 watter moeten gaan draaien. Als je er dan ook nog eens niets zelf van wegdampt en je kameraden ook niet zou ik de moeite niet eens meer nemen. Je bedoeld waarschijnlijk de sativa genetica! Idd erg mooi, maar totaal niet geschikt voor onder tl door de lange groeiperiode en lange internodal space!
                    Greetzz mate

Comment

ik dacht dat het misschien wel fun kon worden , en van dat verkopen was sarcastisch :p en wow die sativa genetica plant is mooi maar hmm zou een lowryder dan niks voor mij zijn ?

Comment

Echt, alsjeblieft, stop met denken en begin eerst eens verschillende verslagen van micro kweekruimtes te lezen. Of sticky topics als verlichting, electra, etc. Houdt bij het lezen handige tips voor jouw hokje en budget bij, en als je dan nog vragen hebt, stel ze dan.

Comment

ik stell de heletijd toch vragen hoeveel topics heb ik al gelezen :o ik ben handig in alles ik krijg ook electra op school enzv , ik weet gewoon bijna niks van de planten zelf ...

Comment

Een lowryder zou wel een goede eerste keuze zijn , moet je ook niet overschakelen van lichttijd maar gewoon 18 uur licht geven

Veel succes met het opzetten/afwerken van je kweekje

Grtz Hash
                            Last edited by Hasharin; 18 November 2010, 23:18.
                            Geniet nooit met mate !

Comment

Oorspronkelijk geplaatst door Hasharin View Post

Een lowryder zou wel een goede eerste keuze zijn , moet je ook niet overschakelen van lichttijd maar gewoon 18 uur licht geven

Veel succes met het opzetten/afwerken van je kweekje

Grtz Hash
                              dankjee een iemand die mij toch goede hoop geeft

Comment

Bezig...
                              X