Maak gratis een account aan en krijg toegang tot het volledige forum. Paswoord vergeten? klik hier om een nieuwe aan te vragen. Neem contact op indien u problemen ondervindt met inloggen of registreren.
Maak een account aan!
Hallo allen
hier even een korte update en foto’s .
door omstandigheden even uitgebleven..
planten gaan gestaag door komen volgens mij mooie toppen op de haze links achter. Haar naamgenoot voor in loopt ongeveer een week achter en maakt lekker veel groen aan maar niet echt veel hoogte..
de gorilla’s hebben een giga verschil in lengte en opbouw .ze zijn nu allemaal 6 weken oud voor de gorilla ga ik eerst uit van 10 weken en de eerste haze 11-12.
de gorilla’s worden wel erg geel boven in kan iemand hier iets over zeggen?
Hallo
zo daar was ik weer even met wat foto’s
wel ff stressen afgelopen dagen de haze dames gaan mooi 1 gorilla groeit de pan uit. maar zie boven wel heel veel gele gekrulde bladeren..
had zelf het id dat ze beetje overvoed waren dus vanaf heden alleen nog water...en ook dat blijft lastig inschatten....
we blijven oefenen
Ja dat is wel de trots Vd kast haha
ja er zijn wat dat betreft nog heul veel dingen te leren en te proberen ... ben met volgende projectje bezig.... foto’s volgen heb er in ieder geval veel plezier in dus dat scheelt
bedankt voor je tips fijne avond
op de eerste foto de trots Vd kast die gaat volgens mij heel mooi
ze heeft niet veel hoogte maar wel leuke toppen
op de volgende foto de haze die een dikke week achterloopt krijgt nu ook een leuke spurt...
dan de gorilla's zoals gezegd een giga hoogte verschil haar zijtak is nog hoger dan haar hoofdtak...
en ze brengt de lamphoogte voor de rest volgens mij ook in verwarring.
Maar goed nog een paar weken en dan zit mijn eerste rondje erop ik hoop dat ze tot een goed einde komen..
Ik had ze net water gegeven maar op jou advies doe ik volgende ronde nog beetje voeding...
dames zijn ondertussen verplaatst...
en ik ben in de kast met nieuwe dames begonnen
zie foto... ze zijn nu 2 dagen
wat is jou advies kwa lamphoogte nu.aangezien we dezelfde opstelling hebben en jij veeel meer ervaring .. wil graag voorkomen dat er weer zon hoogte verschil komt net als bij de gorilla’s geeft zon gedoe....
Gelukkig je bent wel echt bezorgd !!
goeie zaak
maar ik had deze al gekocht voor mijn kast en nog nooit gebruikt....
hier kunnen ze beter uitgroeien kwa ruimte..
en heb me laten vertellen dat deze lampen beter zijn voor bloei periode ....
Comment