Beste mede kwekers, na 6 jaar heb ik besloten om terug weed te kweken voor mezelf en me vrouwtje.zie hier mijn 2 amnie's.ik had 2 stekken Amnesia gekregen van een vriend en ben trg beginnen te hobbyen.ik heb ze 5 weken voor gegroeid wat veeeels te veel is weet ik nu maar helaas...het is zo.graag reacties aub
Forum Top Ad MOBILE Smallest
Collapse
Mededeling
Collapse
No announcement yet.
2xamnesia
Collapse
X
-
Na 3 weken bloei heb ik een 400 hps vervangen door een 600 hps.Last edited by joesa; 12 February 2020, 22:20.
Comment
-
Heb je ook de (e)vsa vervangen ?
Een 400W lamp moet aan een 400W voorschakelapparaat, een 600W lamp aan een 600W.
Bij een EVSA gebruik je altijd de lamp die erbij hoort.
Bij een 600W evsa gebruik je dus altijd een 600W lamp die je kunt dimmen naar 400
Met een 400W evsa gebruik je een 400W lamp die je kunt dimmen naar 275, 250
-
-
Als ik het goed voor heb mogen ze nog een 5 weken????Last edited by QnQ; 15 February 2020, 12:11. Reden: 2 posts samengevoegd. Je kan je posts ook wijzigen, dus aanvullen ofzo
Comment
-
Waarom is 5 weken veeeeel te lang ?
Ja, als je naar broodkwekers luistert wel, die maken het liefst in 3 dagen wiet.
Daar moet je ook niet naar luisteren natuurlijk, die kweken voor geld, wij gebruiken de oogst zelf dus stellen veel hogere eisen.
Aan de hand van de foto's ga ik niet meteen denken van Oh die heeft 4 jaar te lang voorgegroeid.
Het is pas te lang als ze tegen het dak staan.
Ziet er goed uit verder.
Hebben ze geen last van beestjes ?
Als je stekken gebruikt mag je daar wel regelmatig op controleren.
De foto's kunnen ook bij elkaar.
Er passen er minstens 30 in 1 post.
Onder deze post staat een link naar een topic met uitleg over foto's posten, voor als het niet lukt.
Je kunt jezelf even voorstellen in het Introductieforum
Succes.
Comment
-
Hhmmm ik ga er geen spul opgooien of weet ik veel...in de natuur komen ze ook van alles tegen.dees kweekje was eigenlijk om te zien of ik het nog kon maar nu heb ik de smaak te pakken en ga na deze ronde mijn tent ontsmetten en vanaf dan enkel met zaadjes werken
Comment
Comment