Forum Top Ad MOBILE Smallest

Collapse

Mededeling

Collapse
No announcement yet.

Verslag: SJ DR240- Voedingslijn HYPRO EN APTUS!

Collapse
Dit topic is gesloten.
X
X

• Filter
  • Tijd
  • Geef Weer
Clear All
new posts

Re: Verslag: SJ DR240- Voedingslijn HYPRO EN APTUS!

Even terzijde nu je toch over watergeven hebt daar: het is beter van bvb vele kleine waterbeurten te geven dan weinig grote. Zo heeft je plant niet te natte voetjes en kan ze rustig water opnemen wanneer ze er nood aan geeft (zoniet staat ze eerst te nat en na een tijd weer redelijk droog). Het beste is om water te geven als je plant 2u wakker is (dus als de lamp 2u aanstaat ). Wel opletten dat er geen water op je brandende lampen terechtkomt natuurlijk

Greetzzz

Jona

Comment

Medegrowers,

Ben een tijd niet meer actief geweest op mijn topic. Dus tijd om deze af te maken!!
      Ben momenteel bezig met een cursus, dus ik moet mijn weekenden inleveren. Zodoende geen tijd meer gehad om even te posten.
      Hierbij een samenvatting van de laatste weken tot drooggewicht.
      Fotos komen er iets later vanavond erop te staan moet ze even uitsorteren op week.

Ik zou nog week 6 t/m 9 moet posten.

Week 6
      temp stabiel 27 28
      lv 30%
      Mooie toppen aan het worden!!
      Laatste week dat ik ze Super pk meegeef. Wat me wel opvalt is dat de toppen nu al lekker hard zijn en vol aanvoelen.

Week 7

Temp 26/27
      lv 30%
      Voedingschema Hypro a en b, topbooster,regulator.
      Deze week de K/boost uit de kast getrokken. 25ml op 50L meegegeven.
      10/20% vd haartjes zijn bruin. Een sterke geur met heel veel witte puntjes te zien, plakt als secondelijm!

Week 8

Temp 27
      LV 25%
      De toppen zijn nog harder dan in week 6. Begin ook zijwaarts op te zwellen. Ziet er veelbelovend uit.
      De laatste voeding aangemaakt, echter de k/boost dosering verdubbeld naar 50 ml op 50L.

Week 9

Alleen water gegeven met ph 5.8
      Je ziet ook dat de bladeren vergelen, dus einde nadert. Haartjes zijn 70 80% bruin.

Knipupdate!!!

Waar ik zeer tevreden over ben is dat de toppen goed hard en compact aanvoelen. het is geen reclame maar Aptus doet duidelijk zijn werk!
      Hopende op op een goed eindresultaat.

Drooggewicht gemiddeld 32 tot gram per plant!!
      Precies 1,06 gr per Watt gedraaid. Zeker tevreden!

Aanpassingen voor de volgende ronde
      Mijn volgende ronde ga ik met een eb en vloed systeem werken! Daar heb ik nog wel vragen over indien iemand met tips. Info volgt hierover!
      Daarnaast ga ik van 7,5L naar 11 volgens mij maar volgens growshop 12L potten.
      Nieuwe mapito!
      Canna A en B ipv Hypro
      Enzym plus aptus. Iemand ervaringen<?><

Dat moet allemaal nog gebeuren binnen 14 dagen, dan krijg ik de kleintjes binnen...

Comment

mooie scorezou zelf niks veranderen als het zo goed gegaan is.

Comment

We kunnen amper wachten op pics...!!

Comment

Bezig...
          X