Maak gratis een account aan en krijg toegang tot het volledige forum. Paswoord vergeten? klik hier om een nieuwe aan te vragen. Neem contact op indien u problemen ondervindt met inloggen of registreren.
Maak een account aan!
Allemaal mooi hun hoesje kwijt!
Fiere kleine amazones.
Enkel de skunk en de chili nog. Die blijven nog even ondergronds blijkbaar. 20200313_210602.jpgAls de skunk boven is gaan de grote LED mee aan denk ik, morgen even bekijken of ze klaar zijn voor 150 watt extra alsof zonlicht.
Als de Skunk echt niet wil, komt er een colorado cookies bij, die was erg snel vorige keer.
Geduld is moeilijk soms.
Het weer is erg stabiel 19 graden en de LV loopt op tot 90. Chillies hebben het graag iets warmer.
Last edited by kelderkastje; 13 March 2020, 21:51.
De bovengrondse dames en zijn allemaal wat aangesterkt. 20200314_084212.jpgVoorzichtig wat gegraven bij de skunk en het zaadje had juist een gebarsten hoesje en een klein wit puntje kwam piepen. Terug ondergestopt en wat bevochtigd.
Ingelezen in chilipeper. Kiemen duurt wat langer.
Ik maak me precies minder zorgen om dat plantje. Heeft het ook graag wat warmer. Zal toch mee moeten met de andere plantjes.
Toch maar de colorado cookie die ik nog over had erbij gezet ipv de skunk. Die is nog steeds erg lekker en meer high ipv de stoned van de Think Different. En was erg rap. 20200314_191910.jpg
Lekker weer. 20200314_192041.jpg
Ook beter voor het Chiliplantje.
En de 150 watt staat mee aan. 176 totaal dus. 20200314_192112.jpg
Tot zover.
Kleintjes!
Ze lijken wel wat te strekken, maar die conclusie had je zelf ook al getrokken, anders had je de aarde niet aangevuld
Mag de lamp niet wat lager?
Aaltjes verdeeld, lijkt op een bakje pus dat je vermengd met water en dan overal bijschenkt op de aarde. Kwaad zal het niet kunnen, beestjes moeten gebruikt worden. Ook de kamerplanten gedaan. Kill 'em all.
Hopelijk VRM vrij kweekje.
Last edited by kelderkastje; 15 March 2020, 20:42.
Zeg euh.. Wil je al die naamkaartjes nog even hetzelfde positioneren? Kaarsrecht, waterpas en met de schuifmaat uitgemeten graag.. Dit kan toch niet...
Full House! Alle AFjes zijn er.
De colorado cookie is een feit! 20200318_072408.jpg
Eerder een feitje, klein groen en kwetsbaar, maar erg welgekomen.
Nu die chili nog, maar die heeft meer tijd nodig.
Zal wel mooi staan zo in het midden. 20200318_072428.jpg
Lekker weer buiten, deze namiddag een serre in elkaar knutselen, veel boutjes en schroefjes heb ik al gezien. Een kweekkast gaat rapper.
Comment