Maak gratis een account aan en krijg toegang tot het volledige forum. Paswoord vergeten? klik hier om een nieuwe aan te vragen. Neem contact op indien u problemen ondervindt met inloggen of registreren.
Maak een account aan!
Als je een photosynthese plant zaait onder 12/12 licht staat ze ook al na 2 weken in de bloei. De vraag is wil je dat ? Is ze dan groot genoeg om in de bloei te gaan ? En dan heb je bij een AF pech, die begint te bloeien, of jij haar nu groot genoeg vindt of niet.
Dat vind ik het oninteressante aan AF, dat je daar geen invloed op hebt en als het plantje achterstand heeft opgelopen je niet nog even kunt wachten met bloeien.
Kan dat geen kwaad zo verschillende soorten in een tent omdat die dan allemaal verschillende hoogten gaan hebben, pas op ben een leek in binnenkweek dus kan fout zijn
Met AFjes iets lastiger, aangezien je deze beter hun gang laat gaan. Elke (be)handeling zorgt voor wat vertraging wat je bij AFjes juist niet wilt.
Bij fem of reg kun je ze gelijk krijgen met scrog of wat ik doe, met toppen en LST training
Meer soorten is meer smaakjes is meer rookplezier!!
Lekker groen in de kelder. 20200415_083038.jpg
Ook als je langs de andere deur kijkt. 20200415_083052.jpg
Nieuwe emmer klaargezet na het wateren, morgen eens mixen voor het ontbijt, geen groeivoeding meer, als ik 80 ml daarvan gebruikt heb is het veel.
Chiliview: 20200415_083107.jpg
Die heeft zeker nog de potentie om alle andere plantjes te overgroeien, daar zijn de cannabisdames nu wel zowat mee gestopt.
Leuk experiment, maar ik denk niet dat deze 3 liter potjes nog terug de kast in komen.
Linkse en rechtse visie op het geheel. 20200418_100950.jpg20200418_100856.jpg
De Colorado (rechtsvoor) heeft haar achterstand naar grote toe ingehaald, nu de topjes nog.
Blacky blijft voorlopig wel de meest aanwezige in de kast. 20200418_100903.jpg
Wel wat blad probleempjes, klauwen en verkleuringen en vlekjes, maar altijd bij enkelingen, en niets dramatisch ... focus op de
toppen. En die zijn zeker bij de kleurmeisjes netjes vind ik.
De Lowryder heeft hetzelfde als mijn colorado vorige keer. Gisteren al Kali en Kieseriet gegeven, dat hielp toen. 20200419_102110.jpg
Niet overal ook. 20200419_102405.jpg
Ach, mooie topjes. We zullen zien.
Ik vermoed van wel. Gaat verwarrend worden 8 soortjes oogsten, hoop dat ze een beetje samen klaar zijn, maar dat zal wellicht niet zo zijn. Chili kan nog wel een ronde of twee mee denk ik.
Op die wietdokter website van Q die Remco laatst postte staat een foto met precies dezelfde soort verkleuring. Ik geloof dat Remco dat plaatje ook heeft gepost.
In dat geval was de oorzaak verbranding door de lamp.
Blacky krijgt geel blad hier en daar, maar dat proberen we wat tegen te houden. Gaat nog wat Kali en Kieseriet extra krijgen morgen. 20200421_081339.jpg
Erg mooie en donkere top wel vind ik.
Comment