Na mijn eerste indoor kweekje met Bubblegum start ik vandeweek mijn 2de indoor met Strawberry gum, Chocolate haze, Bubblegum en de nieuwe Runtz van Zamnesia. Ditmaal probeer ik er 5 dames in te frommelen, in mijn 1x1x1.80 tent. De 1ste run had ik er 4 maar nadat de dames volop in de bloei stonden had ik nog ruimte zat voor een 5de dame. Alleen tijdens vegetatief is het wat krapjes vanwege de vele bladeren maar wat extra wind in de tent en tijdig bijsnoeien moet dat toch wel gaan lukken.
Maar goed.. zaadjes zijn binnen en das nie geheel onbelangrijk.
ik verwacht deze morgen in de seedbooster te gaan weken voor 24 uur. Daarna plant ik ze in de eazyplugs, bevochtigd met bronwater met rhizotonic en zet ze op het warmtematje in de kweekbak.
Dus als alles goed gaat verwacht ik aankomend weekend de eerste kopjes boven te hebben.
Update volgt...
keep on rollin y'all
Maar goed.. zaadjes zijn binnen en das nie geheel onbelangrijk.
ik verwacht deze morgen in de seedbooster te gaan weken voor 24 uur. Daarna plant ik ze in de eazyplugs, bevochtigd met bronwater met rhizotonic en zet ze op het warmtematje in de kweekbak.
Dus als alles goed gaat verwacht ik aankomend weekend de eerste kopjes boven te hebben.
Update volgt...
keep on rollin y'all
Comment