Forum Top Ad MOBILE Smallest

Collapse

Mededeling

Collapse
No announcement yet.

De mooiste hobby van allemaal : 5x RQS Honey Cream

Collapse
X

• Filter
  • Tijd
  • Geef Weer
Clear All
new posts

Veel succes!

De famkes van Waldpiek https://www.jointjedraaien.nl/wietfo...s-van-waldpiek

Comment

Dankje Flip en waldpiek!

Comment

Ik kom er ook bij crashen Succes hoor
        Ad usum proprium!

Comment

Tnx ganjagast!

Comment

Dag mede liefhebbers van het groen geurige struikgewas!
          dag 10 van de groei is aangebroken!
          plant linksboven is duidelijk groter en sterker dan de anderen, deze is ook als enige wat gestrekt. Vandaag alle planten 100 ml water gegeven met een beetje wortel stimulant. Elke ochtend krijgen ze een douche met de plantenspuit om de luchtvochtigheid op pijl te houden voor de zaailingen. De lv schommelt tussen de 50 en de 60%. De temp is met licht aan 25 en 19 met licht uit. Ze staan nog op een ritme van 20/4. Na 2 weken wordt dat 18/6. Afzuiger staat nog uit want ze ruiken nog niet! Geduld bewaren is het devies! Maar o wat lastig als je hele dagen thuis zit omdat je werkplek gesloten is...pas goed op jezelf en je plantjes! Tips trucs en wetenswaardigheden zijn altijd welkom!
          Attached Files

Comment

• Flip Hasjkip
            Flip Hasjkip commented
            Editing a comment
            Afzuiger is niet alleen voor de geur maar ook voor de aanvoer van verse lucht.

Als je een paar x per dag de deuren open doet komt er ook frisse lucht maar als je net vaak gaat kijken wil ik aviseren om toch de afzuiger (zachtjes) aan te zetten. Kan eventueel nog zonder filter, spaar je die nog even.

Lekker Flip! Goeie tip!

Comment

Goedemorgen allemaal,

hier weer een kleine update:
            - lamp spectrolight 100 watt COB
            - Bud box tent 75x75x160
            - 4 x 11 literpot met plagron light mix
            - Biobizz voedingslijn
            ​​​​​​-gtools mini afzuiger met koolstoffilter
            - garden high pro ventilator

dag 16 van de groei is aangebroken! Wat gingen die eerste weken traag zeg, maar nu zit er schot in de zaak! 4 van de 5 planten zijn getopt om de zijscheuten van meer energie te voorzien, lijkt z’n vruchten af te werpen. Ook heb ik 4 van de 5 planten een beetje plat getrokken om meer licht op de zij scheuten te krijgen. Water geven heb ik pas 1x hoeven geven, de meter geeft aan dat de grond nog behoorlijk moist is. Ook staat de afzuiger het om het uur een half uur aan omdat ze begonnen te ruiken, en ook om verse lucht in de tent te krijgen (dank voor de tip). Verder geen bijzonderheden vanuit de tent dus ik laat het hierbij. Stay safe allemaal en toe de volgende update!
            Attached Files

Comment

• ganjagast
              ganjagast commented
              Editing a comment
              Gun ze ook wat tijd om te herstellen van enige stress.
              Zou de afzuiging gewoon continue aan laten staan is beter voor je apparatuur en heb je minder/geen temp. schommelingen.

Moooge mensen!

hierbij een kleine update zonder echt iets te melden te hebben. Dag 27 van de groei vandaag. Ik heb een scrog/steunnetje boven de planten gehangen op een cm of 20. De temperatuur is tussen de 19 en 25 en de luchtvochtigheid tussen de 40 en 55. De afzuiger staat een half uur aan en een half uur uit per uur. De hoofdstukken vind ik mooi dik (dikker dan onder mijn vorige lamp de Hans panel 180) of heeft dat daar niks mee te maken?. Ze krijgen om de 2 dagen 200 ml de neus. Ik maak 1 liter water met 1ml grow/fishmix/algamic/heaven.. ik zie geen verbrande punten en geen geel wordend blad, dus ik ga zo door totdat de planten anders aangeven.

stay safe en blijf roken!
            Attached Files

Comment

Met bio/organische voeding kun je niet wachten tot de plant een tekort aangeeft, dan ben je te laat.
              Het duurt 2-3 dagen voor dat werkt.
              Probeer het Biobizz schema als richtlijn te houden.
              Dat hoeft niet perse met dezelfde hoeveelheden voeding maar wel elke week iets omhoog gaan.

Fishmix en Grow doen in principe hetzelfde.
              In deze fase kun je van elk 1ml geven dus geen probleem.
              Fishmix gebruik ik zelf voornamelijk als bladvoeding (in de groei) daar worden ze heel snel weer groen van als ze iets lichter van kleur worden.
              ~ 2011-12 ~ 2012-13 ~ 2017 ~ 2019 ~ 2020 ~ BuitenQweeksels ~

Comment

Ik dank u!

Comment

Ik schuif ook aan , succes!
                  Ganja always does the trick.

Comment

Leuk WP!

Comment

Een korte doch dringende vraag, het lijkt of 1 van mijn planten al aan de bloei begonnen is?! Krijgt witte haartjes in de toppen en de oksels. Zou het een AF, een herma, of een mannetje kunnen zijn? Iemand enig idee?? Groet!!
                      Attached Files

Comment

Ik heb ook mijn krukje even aangeschoven. Succes!

dat lijkt inderdaad op beginnende bloei.. omdat je klok nog op 18/6 staat en je planten ongeveer 3 weken oud zijn, denk ik dat het een auto is... .

Mijn kweekverslagen:
                        https://tinyurl.com/yxmrfs8w
                        https://tinyurl.com/y69gjs6g

Comment

Hallo liefhebbers van het groene goud!

dag 26 van de groei is aangebroken. 4 van de 5 planten doen het prima, alhoewel het aantal zijtakken van deze soort een beetje tegen valt. Zal wel aan de soort liggen. De hoofd stam en de zij takken zijn wel mooi dik, stevig en licht groen. Alleen de plant rechtsonder op de foto lijkt een auto flower te zijn. Deze begon 4 dagen geleden ineens bloei tekenen te geven terwijl het licht gewoon op 18/6 staat. RQS gemaild, maar volgens hun is dat onmogelijke. Wel een tegoed bon gekregen! Kan ik de autoflower gewoon laten staan? Of moet die eruit om de 1 of andere reden?! De zaadjes voor de volgende ronde zijn wel al besteld en onderweg. De green gelato met z’n hoge thc en goede reviews en de lemon shining zilver haze, beide van RQS.. maargoed, eerst deze even tot een goed einde brengen.
                          tot later
                          Attached Files

Comment

• ganjagast
                            ganjagast commented
                            Editing a comment
                            Dit lijkt me ook geen fotoperiode plant en het lijkt idd wel op voorbloei. Apart.
                            Ik heb nooit eerder zo een degelijke situatie gehad.. Maar IK had het wel lekker laten staan, zal je wat opbrengst kosten dan wanneer je zo een plant op 18/6 of 20/4 had staan maar 12/12 zou als het goed is geen verdere problemen geven. Of je haalt die eruit en gaat verder met drie en dan wat langer groeien je zou toch scroggen

• QnQ
                            QnQ commented
                            Editing a comment
                            Onmogelijk volgens rqs, maar hier heb je een tegoedbon.
                            Riiight
                        Bezig...
                        X