Forum Top Ad MOBILE Smallest

Collapse

Mededeling

Collapse
No announcement yet.

3e kweek 10 keer K.O Kush F3 regular seeds

Collapse
Dit topic is gesloten.
X
X

• Filter
  • Tijd
  • Geef Weer
Clear All
new posts

Re: 3e kweek 10 keer K.O Kush F3 regular seeds

Hey hallo allemaal,

Als eerste wil ik iedereen bedanken voor de leuke berichten, altijd leuk als mensen meekijken en advies geven. Super.....

Ik zal in het kort hier de opstelling nog even geven.

Voor de groei gebruik ik 4 x 55 wat tl verlichting en laat ik de plantjes niet in mijn kast (beide in gebruik), maar gewoon in de garage voorgroeien. Op dit moment dus onder 24/0 i.v.m. de temperatuur in de garage. Ben zelf ook voorstander van 18/6, maar het is niet anders. De zaadjes zijn ontkiemd in een spongepot.
    Ga van alle 10 plantjes stekken nemen om later hiervan de mooiste dames en heer te selecteren en deze dames later te laten bevruchten door 1 heer om zo mijn eigen zaden te kweken.
    Zodra mijn andere kweek is afgerond en er weer ruimte in de kasten is worden de plantjes hierin afgebloeid, onder een 400 wat Hps lamp.
    De stekken blijven in eerste instantie in de garage onder de tl verlichting.

Als voeding gebruik ik Gout van de lokale growshop, is voor mij nieuw maar ben benieuwd hoe de planten het hierop doen.
    Het water zuur ik af tot 6.0.
    E.C. meter gebruik ik nog niet, misschien later maar tot nu toe doen de andere kweken het ook goed zonder.

Mochten er nog vragen of opmerkingen zijn dan hoor ik deze graag.
    Bijgaand nog wat foto's.

Word Vervolgd...........DSC00166.JPGDSC00167.JPGDSC00168.JPGDSC00175.JPGDSC00164.JPGDSC00165.JPGDSC00163.JPG
    Alles begint bij jezelf...........

Comment

Hey hallo allemaal,

De jongelingen doen het nog steeds goed, zag vanmorgen echter wat lichtgroene vlekken bij 2 plantjes op 1 blad.........

Iemand een idee wat dit is.......?

DSC00177.JPG

Word vervolgd.........

Comment

lijkt een beetje op of er met water is gemorst op het blad

suc6 verder

Grtz..
        Eens een paffer, altijd een paffer........

Comment

Hey hallo allemaal,

Iedereen alvast een fijne Sinterklaas toegewenst.

Even een kleine update:

Heb de jongelingen alweer verpot i.v.m. wortel ontwikkeling.
          Ik heb de twee nakomers verwijderd, deze gingen niet mooi in de ontwikkeling mee als de andere jongelingen,.......dus nog 8 van de 10 over......

Wordt vervolgd.........

DSC00180.JPGDSC00185.JPGDSC00182.JPGDSC00190.JPGDSC00178.JPGDSC00179.JPGDSC00184.JPGDSC00181.JPGDSC00183.JPG

Comment

gaat best leuk toch!

keep them growing!

Comment

Hey hallo allemaal,

Even een kleine update:

Valt me op dat de plantjes zich niet zo snel strekken als anders, licht dit aan het soort of is dit te danken aan de 24/0 licht ?

Voor de rest doen ze het super, mooie kleine internodes.

Word vervolgd........DSC00239.jpgDSC00244.jpgDSC00241.jpgDSC00237.jpgDSC00238.jpgDSC00243.jpgDSC00240.jpgDSC00242.jpg

Comment

Netjes super
                gr buttcrack

Comment

Heb de jongelingen even onder een ander licht gezet. (400 wat hps lamp, had ik nog liggen.)

2 jongelingen lijken wel op een krop sla, zo dicht zitten de internodes bij elkaar.

Word vervolgd.......DSC00024.JPGDSC00025.JPGDSC00023.JPGDSC00026.JPG

Comment

Ligt inderdaad aan de 24/0 cyclus dat ze niet teveel strekken. Zoek eens het topic gemaakt door mezelf, genaamd 'Auxine' op en lees dat eens door, dan zal je wel snappen waarom

Greetzzz

Comment

Oorspronkelijk geplaatst door Jona View Post
                      Ligt inderdaad aan de 24/0 cyclus dat ze niet teveel strekken. Zoek eens het topic gemaakt door mezelf, genaamd 'Auxine' op en lees dat eens door, dan zal je wel snappen waarom

Greetzzz
                      Geloof het of niet Jona, maar heb dit toppic vanmorgen met genoegen gelezen.
                      Veel geleerd.............maar ook bedankt voor de tip, is voor beginnende en misschien ook wel ervaren kwekers een leerzaam topic.

Moest echter wel zo nu en dan om het commentaar lachen,.... vooral dat van jouw

Word vervolgd....

Comment

Hey hallo allemaal,

Heb de jongelingen vandaag op 18/6 gezet, zo dat ze wat gaan strekken, waardoor ik straks ook bij de twee kroppen sla stekken kan gaan maken......

Later foto,s

Word vervolgd

Comment

Comment

Hey hallo allemaal,

Even een update,

De omschakeling naar 18/6 heeft de jongelingen geen wind eieren gelegd.....ze gaan zich nu langzaam aan strekken.

Ik heb twee dagen terug de plantjes getopt en hier stekken van gemaakt, hoop dat het nu wel lukt.

Word vervolgd......DSC00050.jpgDSC00053.jpgDSC00051.jpgDSC00052.jpg

Comment

Gestekt in een vroeg stadium, maar hoop voor u dat ze in de was geraken. Tis makkelijker om stekken te nemen van dunner stengels, die wortelen rapper. Ik ga toch ook maar eens proberen van een moeder te maken van ko kush. Als ge nu nog jackberry had kon ek mijn 3 volgende soorten volgen

Comment

Ziet er heel mooi uit. Ben persoonlijk wel eerder voor 18/6 dan voor 24/0 maar dat is dan weer een persoonlijke keuze. Stekken maken is voor in Februari hier, laatste kweek op Feminised seeds loopt nu (het gevoel van een kans te hebben op herma's is er mij teveel aan, zo ook voor Beo heb ik begrepen ).

Je stekken dat je daar genomen hebt moet ik toch iets van zeggen: de topstekken wortelen heel moeilijk (wil niet zeggen dat het niet gaat lukken natuurlijk). Je bent van plan van een moedertje te houden vermoed ik? . Hoe ga je je moeder selecteren (hopelijk heb je wat vrouwtjes dat je een keuze kan maken)?

Vind dat de moeders en vaders groot genoeg waren/zijn om stekken van te nemen (zijn toch al aardige bosjes) dus wat dat betreft gaat dat wel lukken .

Greetzzz

Jona

Comment

Bezig...
                                X