Forum Top Ad MOBILE Smallest

Collapse

Mededeling

Collapse
No announcement yet.

4x white widow, eerst binnenkweek ever

Collapse
Dit topic is gesloten.
X
X

• Filter
  • Tijd
  • Geef Weer
Clear All
new posts

4x white widow, eerst binnenkweek ever

Korting op 420shop
    kweker ze op de chauffage had gezet en ze na 1(!) dag ontkiemd waren.
    Dus hop, de chauffage op bij Cabron . Helaas heb ik er niet aan gedacht hier foto's van te nemen.

Gisteren namiddag was ik klaar met de opstelling en ben ik begonnen met m'n eerste binnenkweekje. Voorlopig krijgen ze dagelijks 100ml water + een beetje wortelstimulator.
    Ze staan op het 18uur licht en 6 uur slapen regime. Ik heb daarnet m'n meisjes toegedekt .
    De luchtvochtigheid stond na de 18uur licht maar op 28% meer. Ik weet niet of dit een probleem is bij zaadjes. Suggesties zijn altijd welkom!

Ik wil alleszins kweker al bedanken voor de nuttige tips en coaching (de tip ivm een dimmerstekker op de afzuiging aansluiten om lawaai te verminderen werk suuuper, thanks!)

Hier volgen enkele foto's...

Re: 4x white widow, eerst binnenkweek ever

LV kun je omhoog brengen door natte lappen op te hangen of te gaanwerken met een luchtbevochtiger of mistmaker.

Die bocht vanaf je filter naar afzuiger zou iker uit halen , brengt veel weerstand, dus mindere afzuig cappaciteit.

Succes

Comment

ik zou de eerste week een doorzichtig plastic folie over je potten heen doen , dit houdt de luchtvochtigheid lekker hoog, maar zodra ze boven de grond komen moet je het er af hale anders krijg je slappe plantjes owja vergeet er niet een paar gaatjes in te prikke

gr

Comment

of gewoon net als iedereen anders voorgroeien onder TL

Smoke

Comment

ahzo, ik wist niet dat voorgroeien onder TL de standaard methode was. Ik had er wel al wat over gelezen.
          Ik heb er (voorlopig) nog vertrouwen in dat alles goed komt!
          Maar ik ga het in het achterhoofd houden voor de volgende keer, eventueel voorgroeien onder TL...

@ billy balhaar: ik dacht dat je net moest wachten tot het boven de aarde uitkwam om zo'n potje met gaatjes in de folie erover te zetten... Dat ga ik nog eens nakijken...

bedankt al voor de reacties. Ik hou deze thread wel alive als er nieuws te melden is

Comment

Voorgroeien onder HPS of HPI werkt minstens even goed als onder TL (ik groei ook voor onder HPS)
            TL is gewoon goedkoper, daarom gebruiken veel mensen het om onder voor te groeien.
            The more I see, the less I know, the more I like to let it go

Comment

Zou je foto's hier gewoon zetten. Ze laden nu erg langzaam.
              ~ 2011-12 ~ 2012-13 ~ 2017 ~ 2019 ~ 2020 ~ BuitenQweeksels ~

Comment

hehe.........
                Yo Cabron:
                Thankls voor je complimenten.......
                LUCHTVOCHTIGHEID: zoals ik aangaf ene plastic bekertje de bodem eruit snijden op zijn kop zetten en een plastic folie erover trekken, wat gaatjes prikken. Dat moet je doen ALS ZE BOVEN zijn.
                Luchtbevochtiger kaqn ook maar is een extra stekker........... dus overbodig.
                Wat monty zegt: natte handdoek ophangen kan ook, zorg er dan voor dat de onderkant van een handdoek in een emmer hangt.
                Maar d ebekertjes werken nog het beste.

AFZUIGER: http://www.jointjedraaien.nl/wietfor...n-probleemloos..... neem dan die zwarte slang wat NU in d etent hangt aan de andere kant van de afzuiger en richt deze OP je ballast....word ie in ieer geval gekoeld enigszins.

Je MOET dat gat aan de zijkant waar de kabels doorlopen DICHTTREKKEN.
                Zoals ik eerder aangaf: haal een metalen rek, plaats je ballast op dat rek en steek de kabels door een zijkant (kun je dichtritsen) nu hangt die kabel naar beneden....kan wel geen kwaad maar toch.....
                Verder ziet alles er keurig uit hoor......... goed gedaan met de hoeveelheid grond in je pot......... achteraf opvullen tot de rand aan de lobblaadjes............
                je weet me te vinden he.............greets kweker

@billy balhaar: NOPE bekertes moeten er op als ze boven zijn........ en geregeld eens een half uurtje de bekertjes ervanaf halen om "te luchten"
                Last edited by kweker; 22 November 2010, 09:56.
                sigpicDoe wat je wilt....kletsen doen ze toch!!!

Comment

Comment

ja zo'n metalen rek bedoel ik.....veel beter dan plastic hout of een pizzarekje..............

Comment

Hi y'all!

Zoals gezegd een updatje als ze boven zijn. Ze zijn ondertussen al een paar dagen boven, maar het kweekverslag moet momenteel mijn vrije tijd delen met GT5, wat niet eenvoudig is.
                      Anyway, zo zien ze er nu uit:
                      DSC00182.jpg

Ik weet niet of dit snel of net heel traag is qua groei, maar ze zien er goed uit! Behalve eentje... sinds een dag of 2 vertoont deze gele verschijnselen... see for yourself...
                      DSC00184.jpgDSC00179.jpg

Ik weet niet of dit zorgwekkend of normaal is, maar het ziet er alleszins niet zo goed uit denk ik... deze deed het nochtans goed en was de eerste die bovenkwam...

edit: ze krijgen elke dag sinds 20/11 100ml/plant + een beetje wortelstimulator

Groetjes!
                      Last edited by cabron; 26 November 2010, 10:30.

Comment

mooi zo, ik persoonlijk zou me er niet te druk om maken, doe voorzichtig met de wortelstimulator he.
                        Verder mooi zo.........en maar wachten he....lol...greets Kweker

Comment

Bezig...
                        X