sinds kort ben ik begonnen met kweken eerst heb ik ze laten ontkiemen in vochtige watten toen heb ik ze in de grond gedaan en onder lampen gezet kijk maar foto's en reacties beneden a.u.b
(lamp)
(oude pot)
(oude pot)
(super silver haze na verpotten)
(lemon skunk na verpotten me kapot blaadje)
(kweek hokje)
lemonskunk gaat erg goed
deze gaat ben ik bang dood wat kan ik ier aan doen?
daarna heb ik ze in onbemeste speciale zaadjes grond geplant toen gingen ze snel groeien binnen enkele dagen waren ze 3cm groot.
ik heb er op het moment 2 spaarlampen boven hangen 1 van 18 watt en 1 van 12 watt.
de super silver haze zit in de ijzeren pot en de lemon skunk in het rode glas nu begint de super silver haze een beetje slap te hangen zie foto's komt dit door over of onderwatering?
oke dat probleem is opgelost heb ze nu verpot naar potten met gaatjes en extra aarde er in gedaan en sterkere SL's gekocht (zie foto's)
het gaat echter wel slechter met de super silver haze die hangt nu nog slapper komt denk ik door het verpotten
ik zal regelmatig foto's en info uploaden
gr bob
(lamp)
(oude pot)
(oude pot)
(super silver haze na verpotten)
(lemon skunk na verpotten me kapot blaadje)
(kweek hokje)
lemonskunk gaat erg goed
deze gaat ben ik bang dood wat kan ik ier aan doen?
daarna heb ik ze in onbemeste speciale zaadjes grond geplant toen gingen ze snel groeien binnen enkele dagen waren ze 3cm groot.
ik heb er op het moment 2 spaarlampen boven hangen 1 van 18 watt en 1 van 12 watt.
de super silver haze zit in de ijzeren pot en de lemon skunk in het rode glas nu begint de super silver haze een beetje slap te hangen zie foto's komt dit door over of onderwatering?
oke dat probleem is opgelost heb ze nu verpot naar potten met gaatjes en extra aarde er in gedaan en sterkere SL's gekocht (zie foto's)
het gaat echter wel slechter met de super silver haze die hangt nu nog slapper komt denk ik door het verpotten
ik zal regelmatig foto's en info uploaden
gr bob
Comment