Ineens een eindverslag en een smaakverslagje,dus jaja ze zijn geknipt een goed weekje geleden al:reden,banaantjes en al een deelse bestuiving.Beslist dan van de boel te knippen.Zaad was ook al aanwezig.
Zelf denk ik stressgerelateerd met het verhuizen naar andere tent etc.
Je ziet zelfs wat stuifmeel liggen het banaantje plofte gewoon open tssn men vingers,ook al paar zaadjes tegengekomen.
Qwa potentie van de wiet mag ik niet klagen dat leg ik sevens soort per soort wel uit.
Hoeveelheden hou ik mezelf niet mee bezig zolang ik maar kan toekomen tot de volgende ronde,die inmiddels in de bloeikamer staat.
Zolang de smaak goed zit ben ik tevreden.
Alles zit nu in de weckpotten,waar ik natuurlijk geregeld met men vingers inzit.Bij iedere kweek heeft iedereen een favoriet,bij mij dus de GSC daar gaan we dus mee van start.
Girl Scout Cookies,
Mijn ronde favoriet vooral kwa smaak dat is zo een smaakje waarvan ik elke keer zeg nee laat zitten james je gaat spijt hebben als ie op is en toch...
Dit is ze dan de enige waar ik geen foto van heb als ze nog niet geknipt was.
Het aroma : een nogal zoete citrus geur
De smaak : typische zoete begin smaak achteraf lichte plantsmaak met citrus touch
Het effect : is een rustig opkomend effect van rust en lichte euforie beetje zweverig in het hoofd,blijft zowat hangen na een uurtje ebt het gevoel wat weg,lekker voor bij een chill muziekje in de tuin bezig zijn is ook geen probleem,echt geen body stoned.
AK 420
Mijn tweede favoriet kwa smaak beetje kleinere toppen maar wel lekkere vaste.Leuke plant om te knippen niet al teveel knipwerk.
Ook een lekker wietje
Aroma : een zoete geur wat stroachtig
Smaak : een beetje een zoete fruitige prikkelende smaak
Effect : een fuzzy gevoel in het hoofd zin om vannalles te doen maar niet altijd op de gewenste manier.Hakt er wel in maar na half uurtje ebt het wat weg tot op een aangenaam level
Gelato 41
Men derde favoriet in smaak iets heel apart maar mag het wel.
IMG_20200726_164705.jpg
IMG_20200724_222047.jpg IMG_20200726_164658.jpg
Een rare plant heel veel knipwerk veel blad allemaal kleine compacte toppen maar zo een heerlijk geurend wietje
Aroma : wauw wat een geur een heel kruidige citrus sent
Smaak : nog nooit geproefd zo een smaakje in het begin dacht ik van wat is dat maar na paar trekjes mmm,pittige kruidige beginsmaak achteraf een florale natoets.
Effect : komt stevig binnen effe wat hangen in de zetel en dan vliegen we erin paffen we wat teveel blijven we relaxt liggen in de zetel
OG Kush een lekker soortje
IMG_20200726_164453.jpg
IMG_20200726_164441.jpg
IMG_20200722_192701.jpg
De OG Kush een en al geplak en gekleef.
Aroma : zoete plantgeur
Smaak : zoetige aardgeur
Effect : eentje om te knallen als ik niks meer hoeft te doen
Cookies and Cream mooie vaste toppen bijna geen blad. heb haar deze ronde ook in men tentje staan.
Ze is nog wat nat dus deze houd ik jullie goed. wel al fotos
IMG_20200726_164502.jpg
IMG_20200720_081953.jpg IMG_20200719_081257.jpg IMG_20200726_164401.jpg
smaak effect aroma verslag binnen paar dagen.
cheers
Zelf denk ik stressgerelateerd met het verhuizen naar andere tent etc.
Je ziet zelfs wat stuifmeel liggen het banaantje plofte gewoon open tssn men vingers,ook al paar zaadjes tegengekomen.
Qwa potentie van de wiet mag ik niet klagen dat leg ik sevens soort per soort wel uit.
Hoeveelheden hou ik mezelf niet mee bezig zolang ik maar kan toekomen tot de volgende ronde,die inmiddels in de bloeikamer staat.
Zolang de smaak goed zit ben ik tevreden.
Alles zit nu in de weckpotten,waar ik natuurlijk geregeld met men vingers inzit.Bij iedere kweek heeft iedereen een favoriet,bij mij dus de GSC daar gaan we dus mee van start.
Girl Scout Cookies,
Mijn ronde favoriet vooral kwa smaak dat is zo een smaakje waarvan ik elke keer zeg nee laat zitten james je gaat spijt hebben als ie op is en toch...
Dit is ze dan de enige waar ik geen foto van heb als ze nog niet geknipt was.
Het aroma : een nogal zoete citrus geur
De smaak : typische zoete begin smaak achteraf lichte plantsmaak met citrus touch
Het effect : is een rustig opkomend effect van rust en lichte euforie beetje zweverig in het hoofd,blijft zowat hangen na een uurtje ebt het gevoel wat weg,lekker voor bij een chill muziekje in de tuin bezig zijn is ook geen probleem,echt geen body stoned.
AK 420
Mijn tweede favoriet kwa smaak beetje kleinere toppen maar wel lekkere vaste.Leuke plant om te knippen niet al teveel knipwerk.
Ook een lekker wietje
Aroma : een zoete geur wat stroachtig
Smaak : een beetje een zoete fruitige prikkelende smaak
Effect : een fuzzy gevoel in het hoofd zin om vannalles te doen maar niet altijd op de gewenste manier.Hakt er wel in maar na half uurtje ebt het wat weg tot op een aangenaam level
Gelato 41
Men derde favoriet in smaak iets heel apart maar mag het wel.
IMG_20200726_164705.jpg
IMG_20200724_222047.jpg IMG_20200726_164658.jpg
Een rare plant heel veel knipwerk veel blad allemaal kleine compacte toppen maar zo een heerlijk geurend wietje
Aroma : wauw wat een geur een heel kruidige citrus sent
Smaak : nog nooit geproefd zo een smaakje in het begin dacht ik van wat is dat maar na paar trekjes mmm,pittige kruidige beginsmaak achteraf een florale natoets.
Effect : komt stevig binnen effe wat hangen in de zetel en dan vliegen we erin paffen we wat teveel blijven we relaxt liggen in de zetel
OG Kush een lekker soortje
IMG_20200726_164453.jpg
IMG_20200726_164441.jpg
IMG_20200722_192701.jpg
De OG Kush een en al geplak en gekleef.
Aroma : zoete plantgeur
Smaak : zoetige aardgeur
Effect : eentje om te knallen als ik niks meer hoeft te doen
Cookies and Cream mooie vaste toppen bijna geen blad. heb haar deze ronde ook in men tentje staan.
Ze is nog wat nat dus deze houd ik jullie goed. wel al fotos
IMG_20200726_164502.jpg
IMG_20200720_081953.jpg IMG_20200719_081257.jpg IMG_20200726_164401.jpg
smaak effect aroma verslag binnen paar dagen.
cheers
Comment