Goedemorgen dames en heren,
Gisteren is na zeer lang wachten eindelijk mijn zaad uit Spanje aangekomen.. Deze 3 om 3 direct in koffiefilters gestopt en nu zijn er 5 van de 6 ontkiemd. Die laatste zal dan wel niet ontkiemen maar dat is niet erg, als ik er maar 4 over houd.
Ik heb (nog) geen idee of ik ze wederom ga scroggen of dat ik toch mainlining eens probeer.
De soortjes.....
Cookies and Cream Feminized (seedstockers)
Setup... kleine aanpassing... er komt een stillere afzuiger in en wellicht dat het filter gedurende deze ronde vervangen word. Straks eerst eens het hok goed schoonmaken, inspuiten met pyrethrum en dan morgenochtend de potjes erin met de zaailingen.
Verlichting Mars Hydro TSL 2000 (300W)
Doel... indien mainlining techniek begrijpen, indien scrog, opbrengst verbeteren.
Verschil... ik ga de lamp gedurende de eerste weken groei eens op 75% zetten, kijken of ik iets meer strek kan realiseren wat me makkelijk lijkt voor de eventuele mainlining.
Vragen voor mezelf...
Gisteren is na zeer lang wachten eindelijk mijn zaad uit Spanje aangekomen.. Deze 3 om 3 direct in koffiefilters gestopt en nu zijn er 5 van de 6 ontkiemd. Die laatste zal dan wel niet ontkiemen maar dat is niet erg, als ik er maar 4 over houd.
Ik heb (nog) geen idee of ik ze wederom ga scroggen of dat ik toch mainlining eens probeer.
De soortjes.....
Cookies and Cream Feminized (seedstockers)
- Indoor/Outdoor
- Indica - Sativa
- Girl Scout Cookies x Starfighter
- Indoor/Outdoor
- Sativa Dominant
- Amnesia Haze
Setup... kleine aanpassing... er komt een stillere afzuiger in en wellicht dat het filter gedurende deze ronde vervangen word. Straks eerst eens het hok goed schoonmaken, inspuiten met pyrethrum en dan morgenochtend de potjes erin met de zaailingen.
Verlichting Mars Hydro TSL 2000 (300W)
Doel... indien mainlining techniek begrijpen, indien scrog, opbrengst verbeteren.
Verschil... ik ga de lamp gedurende de eerste weken groei eens op 75% zetten, kijken of ik iets meer strek kan realiseren wat me makkelijk lijkt voor de eventuele mainlining.
Vragen voor mezelf...
- Vorige ronde erg groot blad vegetatieve fase... Kan ik dat behouden door handmatig voeding te geven?
- Vorige ronde enige tekorten door (achteraf) te weinig water (kan ik dit beter/eerder waarnemen)
- Vorige ronden zeer snel zeer geel blad en zware tekorten... Ik ga nu uitsluitend gebruik maken van BAC bio. Planning om groei tot in de tweede week echte bloei te geven en dan langzaam te switchen. Aanvullend Sugar Royal omdat dat gevoelsmatig nog wel wat doet. De smaak van de laatste ronde is van alle drie geweldig dus die gepest die in ieder geval niet
- Amnesia... zou de typerende amnesia geur er uit komen (ik hoop het)
- Cookies en Cream... Erg nieuwsgierig naar deze soort.
- De Blackberry van de laatste ronde is extreem fluffy... Indica dominant... zou de amnees dan nu wat compacter kunnen worden? Ik vind de Blackberry qua smaak heerlijk overigens maar je hebt wel heel veel volume nodig voor een paar gram
Comment