Goedemorgen weer allemaal.. Dames doen het beter dan ik want gaan gewoon door.. Nu echt wel sprake van bloei op alle 4 de dames. Foto's die zoals jullie van me gewend zijn maar ik was net even te laat ivm licht uit. Ach daardoor wel een goede indruk van de kleur onder flitslicht. Lijkt mij prima.
Ik ben inmiddels (sinds zaterdag) over naar gloeivoeding en vanaf zaterdag ga ik ook wekelijks sugar Royal toevoegen.
Ik gok nog een week of 7 vanaf nu maar eerlijk gezegd heb ik dit verslag zo slecht bijgehouden dat het er ook wel eens nog 8 of negen kunnen zijn. Daarnaast denk ik dat de lamp een klein tikje omhoog moet maar dat bekijk ik vanavond even.
IMG_0400.jpg IMG_0399.jpg IMG_0401.jpg IMG_0402.jpg
Ik ben inmiddels (sinds zaterdag) over naar gloeivoeding en vanaf zaterdag ga ik ook wekelijks sugar Royal toevoegen.
Ik gok nog een week of 7 vanaf nu maar eerlijk gezegd heb ik dit verslag zo slecht bijgehouden dat het er ook wel eens nog 8 of negen kunnen zijn. Daarnaast denk ik dat de lamp een klein tikje omhoog moet maar dat bekijk ik vanavond even.
IMG_0400.jpg IMG_0399.jpg IMG_0401.jpg IMG_0402.jpg
Comment