Maak gratis een account aan en krijg toegang tot het volledige forum. Paswoord vergeten? klik hier om een nieuwe aan te vragen. Neem contact op indien u problemen ondervindt met inloggen of registreren.
Maak een account aan!
Forum Top Ad MOBILE Smallest
Collapse
Mededeling
Collapse
No announcement yet.
Eerste kweekverslag: Af Amnesia + Af Northern lights
Yeah, das wel een verschil met 3 weken geleden toen je al met de schaar tussen je tanden klaar stond
Wel wat dor blad tussen de toppen, is het erg warm geweest ?
Opletten dat er geen toprot komt nu he...autoflowers zijn daar gevoelig voor.
Binnenkort oogsten zeker ?
Er wordt gezegd dat je naar de plant moet kijken via een microscoop. Wel besteld maar helaas na 2 weken nog niet ontvangen . Wanneer denk je dat ik het beste kan oogsten (op het oog)? Volgend weekend of liever z.s.m.
Hmm geen expert , maar je kunt mss in delen oogsten ? De toppen die er al heel goed uitzien, knippen, en de rest nog laten staan voor een paar dagen ? Is maar een ideetje
Ik ga op je foto’s af en wat jij verteld hebt he, en dan denk ik dat dit weekend nog net te vroeg is.
Alles draait nu om toprot, schimmel, bruine plekken enz enz.
Daar moet je nu elke dag naar kijken.
Zolang ze gezond zijn zou ik het nog wel tot woensdag (ofzo) rekken denk ik.
Ik heb helaas niet de mogelijkheden om ze in delen te oogsten omdat ik ze wil gaan drogen in de kweektent. Ik heb geen andere (donkere) ruimte waar ik ze kan drogen.
Ik denk dat ik ze dit weekend ga oogsten. Tot nu toe gaat mijn eerste kweek redelijk goed voor zover ik dat kan beoordelen
Ze zijn geoogst! Helaas zat er dus schijnbaar een hermafrodiet tussen . Ik heb in 1 plant echt tientallen zaadjes zitten en in de 1 andere een paar zo op het oog. Over twee weken maar eens kijken wat de schade is. Maar wel een ervaring erbij en ik ga hier de volgende keer beter op letten.
Comment