Forum Top Ad MOBILE Smallest

Collapse

Mededeling

Collapse
No announcement yet.

Eerste kweek - ICE

Collapse
Dit topic is gesloten.
X
X

• Filter
  • Tijd
  • Geef Weer
Clear All
new posts

Re: Eerste kweek - ICE

Of die zo'n zwaar tekort aan voeding hebben betwijfel ik zwaar. Kijk eens naar die blaadjes onderaan die verbranden... Tekort gaan die gewoon helemaal geel worden tot wit. Lijkt me dat ofwel je voeding ofwel je pH iets aan mankeert... Voor de rest zit de bloei er al goed in (naar de laatste foto's dan).

Denk niet dat het spint is anders zou je wat van die kleine webjes zien, van die witte draadjes zo.

Update

Greetzzz

Comment

Last edited by ceBep; 26 December 2010, 16:25.

Comment

Hey hallo,

Kheb heb verslag ff zo zitten lezen en je planten staan er opzich best goed bij. Idd wel ff wat aan je ongedierte doen....
        Voor de rest wat betreft de verkleuring van je blad is denk ik een probleem met je ph of ec.. mss optie om je aarde is na te meten ?? Pak een maatbeker van een liter en zet hier een koffie filter bovenop. Pak 500CC aarde -> die in het koffie filter -> daaroverheen giet je 500CC gedistilleerd water ( kan je bij een bouwmarkt kopen ) door het koffie filter heen en je laat dit 24uur staan... na de 24uur even het doorgedropen water nameten en je weet voor 90% de EC en PH waarde van je aarde...

Op die manier kan je iig dingen gaan uitsluiten.

Succes iig!
        GreetZ
        NF
        sigpic

Comment

@ NF: merci voor de tip. ik zal dit zo snel mogelijk eens uitproberen. het kan inderdaad wat duidelijkheid brengen he...

verder gaat de bloei eingelijk heel goed. ik zal binnenkort nog eens wat foto's gaan maken.

groetjes,

Comment

alvast iedereen beste wensen!

eindelijk nog eens effe tijd om nieuwe pics te posten !
            Hierond de winners of the day

ze zien er damn nice uit al zeg ik het zelf.

enjoy!
            Attached Files

Comment

Keep up the good work!
              sigpic

Comment

Mooie planten!
                The more I see, the less I know, the more I like to let it go

Comment

Mooie planten heb je kerel !! goed gedaan, kan ik niet over mijn kleine ICE zeggen lol
                  Zorg dat je niet overvoed en dan komt het allemaal goed

Ik ga een EC meter aanschaffen want ik overvoed blijkbaar snel

succes iig verder, looking good

Grtz.
                  Eens een paffer, altijd een paffer........

Comment

vliegjes komen uit je aarde.als het een echteplaag word komen ze ook op je toppen vastgeplakt zitten,kan je zelf toprot van krijgen.bio bestrijding is nanatoden gebruiken,deze eeten de larven op van je vliegjes.bio shark soil attack liquid zou ook kunnen helpen.flesje kost 20 euro en had ik gekocht omdat ik ook last van vliegjes had.heb het niet kunnen gebruiken omdat een grooter plaagdier me planten had verziekt.de blauwepetmuggeziffter.die is pas hinderlijk en aggresief

Comment

Comment

Yo Dude,

Klopt ook wel 2 plantjes gaan mooi met aandikken Eersgisteren is 1tje geknakt had me pot omlaten vallen door te geirig me tent binnen te stormen.
                        Gelukkig is het wel eentje die een beetje stil staat met top groei en de rede ben ik ook achter, ik zie namelijk dat die bij 1 topje iig een balletje zitten jammer genoeg.

Ik heb de gehele kweek zowat geen goede LV gehad en nu tegen het einde begint dit zich weer omhoog te krikken, ze moeten nog tot eind deze maand dus ik zie wel.
                        Als jij zorgt dat je omstandigheden goed blijven dan zullen die van jou veel meer aandikken man

En de geur is gewoon heerlijk, draai nog steeds zonder filter dus elke dag dat ik thuis kom komt de heerlijke geur me tegemoet

Grtz..

Comment

eindelijk nog eens tijd voor een update.

er is de laatste tijd niet zoveel verandering meer te zien. Ik vermoed dat ze nog zo'n 2 a 3 weken moeten gaan alvorens ik ze kan omleggen. het aftellen is alvast begonnen....

hieronder de foto's die vandaag werden gemaakt.

Je merkt wel hier en daar wat gebreken op. ze hebben tijdens nieuwjaar een 4-tal dagen zonder water gezeten door omstandigheden. een jammere zaak maar het valt al bij al nog wel mee.

enjoy!
                          Attached Files

Comment

Dat gaat lekker daar bij jouw!

Zien er mooi uit, mooie indica. Hoeveel weken moet je nog?

grtz

Comment

Comment

@THC Dude: ik vermoed nog zo'n 3 weken. dan staan ze 10 weken in bloei.

Comment

Bezig...
                                X