Forum Top Ad MOBILE Smallest

Collapse

Mededeling

Collapse
No announcement yet.

Paradise Seeds: Wappa 3X eerste kweek

Collapse
Dit topic is gesloten.
X
X

• Filter
  • Tijd
  • Geef Weer
Clear All
new posts

~ 2011-12 ~ 2012-13 ~ 2017 ~ 2019 ~ 2020 ~ BuitenQweeksels ~

Comment

Re: Paradise Seeds: Wappa 3X eerste kweek

zoo gaat goed zeg ik ga u volgen

Comment

Eens een paffer, altijd een paffer........

Comment

@ qnq deze hebben nu 5dagen geleden het eerst voeding gekregen, geef ze 2keer per dag water en als de lamp uitga vernevel ik ze
          dus dan best verpotten zeker

@ paffy deze staan idd nog in stekgrond, zal dan anders best wachten met verder te voeden totdat ze er beter uitzien, en die andere die mooi staar mag ik deze dan verdervoeden?
          ze zijn van 23/11 uit de aarde verschenen
          zal maandag foto's posten van voor het licht aan gaat, hopelijk komen ze erdoor!

rook daarstraks is aan die in de zwarte pot en geeft tog al een klein geurtje af
          <afgerond>Kweekverslag: 3 X "AK 47"(autoflower)
          <huidig> Super Lemon Haze + Zambeza mix

Comment

Geen enkele plant verder voeden. Eerst de overvoeding wat laten verwerken en dan overpotten in growmix of geschikte potgrond. Afhankelijk van hoeveel voeding er in je definitieve grond zit kan je dan al dan niet gaan bijvoeden, maar nu nog niet. Plastieken potten uit polypropyleen (PP) zijn inderdaad beter dan terra cotta potten voor wietplanten (maar vraag me niet waarom juist).

Als je ze verpot kan je ze tot aan de lobblaadjes in de grond zetten (plant kan wortels aanmaken tot daar en je planten staan wat steviger). Grtjs,
            The more I see, the less I know, the more I like to let it go

Comment

Volgens mij staan ze gewoon nat, en als de EC opgelopen is, te hoog wordt, zuipen ze ook geen zak.
              Volgens mij krijgen ze niet genoeg lucht in die potten, je moet growshop potten hebben of extra lucht gaten maken, en/of pot van de grond verhogen, of korrels/stenen onder in de pot voor lucht.
              Plant heeft die zuurstof hard nodig om voeding op te nemen en voedingsopname te reguleren.
              Overpotten zou niet slecht zijn dus.

Voor de rest gewoon te gek man! Ik zou ook nog even geen voeding geven, en geen water voor een paar dagen. Als ze beginnen te strekken, snel gaan groeien maar met dunne stammen en weinig bladeren, dan hebben ze zeker voeding nodig

Comment

@heaven: ik ga ze volgende week verpotten, zou idd zuurstof gebrek kunnen zijn, want heb geen kiezelkes id pot gedaan, niet aan gedacht

Was een dagje vroeger thuis dus kank nu ook foto's posten

de ene doet het wat beter dan de andere

zo zien ze er uit voor de lamp aanging

HPIM0959.jpgHPIM0961.jpgHPIM0958.jpgHPIM0962.jpg HPIM0957.jpgHPIM0956.jpg

HPIM0960.jpg

bedankt voor de reacties

Comment

hi mijn zaatjes zijn nu al 12 dagen in de potjes met universele pot grond en ik heb het licht al 12 dagen 24 uur aan en die zaatjes komen er maar niet uit . ze ontkiemen niet eens wat zonde van de stroom die ik alemaal verspeelt heb de temperatuur is constant 22 a 20 graden
                  wat doe ik verkert ik heb een kleine kast gebouwd voor paar plantjes warom komen de plantjes er niet uit . ik gebruik gewoon tl lampen van 18 w van dag licht
                  en een warm licht van 100 w halogeen 20w hopelijk hoor ik wat ik fout doe
                  m.v.g m6 maroc

Comment

int begin gebruik je zaai en stekgrond, deze is veel luchtiger dan gwne potgrond
                    hebben ze ook nodig want nu ben/heb je ze verstik(t)(en)
                    ideale temp is 24gr en lv van 60a80 voor te ontkiemen

Comment

de situatie verslechterd er alleen maar op
                      blaadjes zijn gans aant toe krullen? en voelen zeer droog aan (nemen geen vocht meer op?) hebben deze een ziekte of??
                      hoe komt dit? heb ze geen voeding meer gegeven, enkel beetje water
                      staan nog in 18/6 cyclus, tussen 24en26gr met lamp aan 19 met lamp uit
                      water gebruik ik helft water en helft gedelistreerd water omdat er veel kalk in kraantjeswater zit.
                      Ze zijn vandaag verpot, want zag aan de anderkant van de potten da de wortels er aant doorkwamen waren...
                      foto's zijn voor morgen

grtzz darkside

Comment

Op al de foto's hebben ze te veel water. Je hebt luchtige grond (met perliet of witveen in) nodig (liefst uit de growshop of iets anders wat kan dienen) en je mag ze nooit veel water geven. Je plant de zaadjes best eerst in stekgrond en na een weekje kan je ze dan overzetten in de juiste grond. Volgens mij heb je amper wortelgestel en is het stukje wortels dat je hebt verstopt door te veel water, daardoor kunnen ze geen vocht meer opnemen en verdrogen je blaadjes. Ik weet niet of je ze nog kan redden. Heb je een foto?

Gtjs,

Comment

Yo Darkside,

Kan me alleenmaar bij pedro aansluiten man, op alle foto's staan ze veeeels te nat.
                          Advies is opnieuw beginnen en niet zo nat zetten.
                          Zeker een aanrader is de aarde van de growshop beter als die van de praxis en de prijs is vaak onder de 10eu voor een zak van 50 ltr.

iig succes man! jammer van deze ronde.

Grtz..

edit: je kan ook de gok wagen en de planten ff geen water meer geven tot dat de potten licht aanvoelen, zodra ze weer licht aanvoelen weer een klein beetje water

iid wortels zat, ff wachten tot de potten lichter voelen, dan moet het wel goed komen je kan ze liever te droog hebben staan dan te nat.
                          Last edited by Paffy; 21 December 2010, 22:39.
                          Eens een paffer, altijd een paffer........

Comment

HPIM0965.jpgHPIM0967.jpgHPIM0964.jpg
                            HPIM0966.jpg

wortels hebben ze genoeg
                            ze staken in zaai en stekgrond nu in potgrond

Comment

Denk dat dat nog wel te redden valt. Gewoon even geen water geven en zien wat het geeft.

Comment

ok, thx pedro en paffy
                                geef ze dan even geen water meer tot de potten lichter aanvoelen.
                                zal vanavond foto's posten hoe ze er allemaal bijstaan.

grtz

Comment

Bezig...
                                X