Maak gratis een account aan en krijg toegang tot het volledige forum. Paswoord vergeten? klik hier om een nieuwe aan te vragen. Neem contact op indien u problemen ondervindt met inloggen of registreren.
Maak een account aan!
Forum Top Ad MOBILE Smallest
Collapse
Mededeling
Collapse
No announcement yet.
1x big bang 1x rocklock 4x thunder bloody mary auto 600W
Re: 1x big bang 1x rocklock 4x thunder bloody mary auto 600W
Beste doe je een update van je kweek gewoon hier onder aan en niet je bovenste post aan passen want dan krijgt niemand een melding dat je update hebt gedaan
Gisteren is een dame gekliefd geweest..
ik dacht het een moeilijke opdracht ging zijn maar het ging gelijk goed
even met ee platte schroevedraaien een gat gemaakt de schaar erin en 45 graeden gedraaid en klief ze de stam
nog elf dagen afbloeien en dan drie dagen donker
wat ik niet goed begrijp zijn die donkere dagen..
kan iemand me zeggen wat de bedoeling daar van is ?
Beste vrienden ik ga strax een dame kappen, alle blaadjes zijn geel en beginnen op te drogen, tijd dus om te kappen, normaal hadden ze wat langer gemoeten(theoritsch) maar ik zie dat het tijd is
haaa na een lekkere twee weekends en week roken kan ik zeggen dat me eerste kweek plantje lekker rookte (jawel rookte, het is al op )
kheb van de rocklock zo een 30 gram gehaald, en nu staat de big bang nog aftebloeien, kben benieuwd watk er daar afhaal, maar het lijkt er op dat het meer gaat zijn
101_1039.jpg
ze staat nu ongeveer 9 weken te bloeien, en ze is rijp ( oelalala )
kzie al veel amber achtige kleuren op de bud en het wordt precies herfst in de kast
ik heb nog enkele bud-shots genomen
Comment